Plussan huumaa

Ultriin tulee matkaan ja jos jotain muita tutkimuksia tulee... Normineuvoloihin ei tule :) ne asiat kertoillaan sitte kotosalla =D

Inhottaa ku alapää kutisee aivan mielettömästi.. Aamullaki oli tuskaa ne kolme lugesteron pilleriäki sinne työntää ku teki mieli pulloharjalla rapsutella :D :D

Sori heti tartuin tähän kun itsekin noita lugeja jouduin käyttämään... Mikä sulla siis annostus, jos kolme piti laittaa...? Itsellä oli vaan yksi 200mg kolmesti päivässä! Pitääkö sun vielä kauan noita käyttää? Muita lääkkeitä? Sori kyselyt, mutta heti kiinnostaa kun jollain vähän jotain samaa. :) Mulle tehty siis pas kesäkuussa luonnolliseen kiertoon (pari epäonnistunutta aiemmin lääkkeelliseen kiertoon) ja nyt tukena vain luget, mutta nekin sain lopettaa viidessä päivässä asteittain plussauksen jälkeen... :)

Morris, täälläkin lugeillaan ja voi että lähtee järki tän töhnän kanssa, mulla lääkkeellinen pas eli tää jatkuu vielä kymppi viikolle asti.. Toki jo kolmas kerta näitten kanssa, mut ei näihin vaan totu.. Oliko teillä pitkäkin hoitohistoria?

Mulla menee paikallisesti 600mg vuorokaudessa. 100mg tableteissa. Kolme aamulla ja kolme illalla. Eli sama annostus ku sulla. Esikosta söin suun kautta 200mg aamulla ja 200mg illalla.
Mä otan noita ainaki rv 9 asti ja siitä asteittain lopetan rv 12 mennessä. Esikosta samalla tavalla, mut tosiaan vaan suun kautta.

Ja joo, että noi sotkee aivan kaameesti, siks mulle toi hiiva taiski tulla ku joudun kokoajan jotain suojaa housussa pitää ku en jaksa alkkareita vartin välein vaihtaa :)

Mintukka, kokeile kestosuojia! Esim royalkestot myy paketeissa hyviä. Suosittelen lämpimästi :).

Tsemppiä Mimalle! Musta näytti että se ihan menis vielä noihin rajoihin, viikon päästä sitten näkee onko noussut riittävästi!

Mies tulee ekaan neuvolakäyntiin mukaan ja sitten tietty ultriin. Nyt ainakin alustavasti sovittiin näin :). Eikä, tuli taas sellanen ihana onnellisuuden puuska :love7

Meillä ei mies tule mukaan ku ultriin ja niille neuvolakäynneille jotka tarkoitettu koko porukalle. Viimeks tais olla joku voimavarakäynti, keskusteltiin perheen voimavaroista ja piti jtn lappusia täytellä jaksamisesta yms.

Eiks tossa taulukossa ole määrä /ml ja miman tuloksessa /l? En minä noista niin tiedä, mut pisti vaan silmään ja sillon pitäis tuo tulos kertoa tuhannella, jotta olisi taulukkoon vertailukelpoinen :) Muuten tuo kuulostaa tosi pieneltä... Toivotaan parasta! :)

Meillä mies tulee todennäköisesti kaikkiin käynteihin paitsi niihin mitkä kielletään eli sisätutkimuksiin. Näin on ollut joka raskaudessa joten siks oon varma että näin haluaa nytkin.

Mä taidan joutua yksin meneen ultrista neuvolakäynteihin. :)
Koko ajan vahvistuu ajatus, ettei tän lapsen isä halua osallistua mitenkään meidän elämään. En tosin asiaa vielä tiedä ku en oo päässy hänen kans juttelee ku se lomailee ulkomailla tällä hetkellä :) pessimisti ei pety.

Meillä mies ei tule neuvolakäynneille mukaan. Ultriin varmaan yrittää mutta voi olla ettei pääse. Toisesta lapsesta ei päässy kun piti olla esikoisen kanssa :sorry: neuvolaan en miestä kaipaa eikä haluis varmaan mukaan tullakkaan mutta kiva ois kyllä et ultriin pääsis pikkusta moikkaan :happy:

Meillä kans mies tulee milloin pääsee töistä järjestämään niin. Ultriin nyt ainakin yrittää kovin. Ar-ultraan ei pääse kun tuli niin nopealla varoitusajalla..

Moikka, mahtuisko tänne kirjottelemaan? Täälä plussattu reilu viiko sitten, ja ntr 12 testiä myöhemmin, oli viiva jo toissapäivänä melkosen vahva.
Mulla on 1 tyttö entuudestaan, toisesta inssistä alkunsa saanut, ja nyt yritettiin kotona 2,4vuotta ilman onnistumista, ja mentiin jälleen inssiin. Nyt näyttäs ekasta lähteneen tämä toinen. Laskettu aika on 13.3.2017 hedelmöityksestä laskien. AR mulla on 22.7.

Oon niin oireeton, että oon jo täysin vakuuttunut ettei sielä mitään ole. Nyt eilen, 5+1 hävis se viimenenkin. Tissikipu. Jäi vaan turvotusta vähän. Ekalla viikolla oli pahoinvointia, mutta sen paan kyllä jännityksen piikkiin. Oli muutamia repäsykipuja, ja häpykumpua välillä vihlas. Nyt ei enää mitään oikeestaan.

Mutta sen kummepia lätisemättä, kiitos jos huolitte mukaan. Oon ihan uusi tällä foorumilla, mutta johonkin tässä pitäs saada tuntojaan purkaa, kun en miehelle viihti.

Sasupala

Tervetuloa uusille ja pidetään Mima peukkuja, että siellä on kaikki niin kuin pitääkin.

Meillä mies tulee mukaan kaikille käynneille, mihin vaan saa järjestettyä vapaata töistä.

Vielä tosta hcg- tuloksesta, sanoisin että 1 U/l = 1 mlU/ml eli se Miman tulos ja taulukko on vertailukelpoiset. Kun toi ml on molemmilla puolilla, niin sen voi jättää pois molemmilta puolilta ilman että arvo muuttuu. Mutta lääkärihän tuon tietää. Toivottavasti soittelisi pian...

Aamulla soitin niin sano vaan että raskaana olet ja vasta viikon kuukautiset myöhässä niin olen niin alussa vielä. Aiko vielä käydä jutteleen lääkärin kans ja kysyy pääsenkö vielä verikokeisiin ku pyysin.

Nyt soitti takaisin ja lääkäri oli sanonut että normaali hcg nousu ja onnitteli raskaudesta. Sano että testin viivan vahvuuksilla ei ole väliä että ei tartte niitä ressata enää. Ja kuulemma tästä eteenpäin alkaa se hurja nousu ylöspäin ja ei tartte käydä kontrollissa. Jospa se olis kaikki niinku pitääki:smiley-angelic001

Toivotaan, että pääset vielä uudestaan verikokeeseen. Yksilöllistähän tuon arvon nousu on, niin kuin moni onkin sanonut. Pidän peukkuja!

Takaisin