Plussan huumaa

Mima hcg pitoisuus on sulla 96 kun jos ei oo raskaana niin se on sillon alle 5. Eli raskaana oot, mut paljonko sulla pitäis olla viikkoja?

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Sanoitko, että viikon on menkat myöhässä? En haluu pelotella, mut mun mielestä toi 96 kuulostaa liian vähälle.

No kyllä se menee tuonne taulukkoon.. Tietysti pitää muistaa, että hcg nousu on yksilöllistäkin :)

Eikö sulle määrätty toista verikoetta? Näkis minnepäin kehittyy ja paljonko nousee.

Ei ainakaan vielä ole määrätty. Huomenna pitää soittaa aamulla ja ne selittää tuon tuloksen. Vaadin kyllä uutta verikoetta

Kannattaa vaatia. Itelläni huonoja kokemuksia ku ei määrätty ja sit tk lääkäri sano että kaikki on kunnossa ja sit ei oikeesti ollukkaa.. Oisin päässy paljon helpommalla ku ois otettu uus koe vaan..

Saa ne kyllä luvan ottaa.. mietin että vaikuttaako jos ovis onki ollu myöhemmin ku juhannuksen jälkeen oli jotaki menkkajomotuksia mutta en tiiä mitä ne oli

Toivotaan ny mima et kaikki hyvin ja arvot nousee:) vaadi vaan ihmeessä uutta koetta ja kerrohan mitä mieltä lääkäri aamulla on.

Meillä ei tuu ekaan nla mukaan, mutta ultriin tulee. Itse sanonut ettei halua, kun ei siellä kuitenkaan hänelle mitään annettavaa ole.

Joo mä sanoin sille, että saa tulla jos haluaa, mutta ei oo pakko. Töissä kuitenki niin paljo että vaikee järjestää virastoaikana vapaata töistä :)

Mima, onpa inhottava tilanne <3 Toivottavasti kaikki olisi kumminkin hyvin, mutta kyllä tuota olisi hyvä seurata verikokeilla ja jos ei niistä selviä varmaksi, niin sitten heti ultraan kun vaan on sen verran viikkoja että pitäisi jotain näkyä. Jaksuja <3

En tiiä tuleeko mies tällä kertaa neuvolaan, mutta ekassa raskaudessa olisi ollut kiva jos olisi tullut ekalle käynnille. Mä unohdin soittaa tänään neuvolaan :/ Huomenna sitten. Toivon, että saisin elokuun ekalle viikolle ajan. Kun se toinen on lomaviikko. Tänään 4+2. Oon aatellut, että en jaksa mennä tällä kertaa mihinkään ar-ultraan yksityiselle. Jos olis mun vanha neuvola, niin siellä ois ultra, mutta ollaan nyt muutettu ja tuskinpa tuossa uudessa on :/ Toivottavasti olisi mukava täti...

Meillä mies tulee, jos sattuu vapaapäivä neuvola päivälle. Muuten ei tule ku ultriin. Ja siis tuolle torstain ultralle tulee ku on lomalla vielä.

Takaisin