Plussan huumaa

Saa jos sun äiti vaan ajatteli keskenmenoa. Meillä anoppi sano samoin ku ilmotettiin raskaudesta. Hän kysyi myös onko se nyt varmaa. Varmaahan se ei ole ennen kun on sylissä vauva.
Meillä ainaki perheet pelkää meidän puolesta keskenmenoja kun niitäniin monta on takana. Eivät halua itsekkään pettyä sit jos tulee keskenmeno. Ollaan eka ehkä vähän sellasia "välinpitämättömiä" uutta raskautta kohtaan :)

Se voi olla...tuli vaa tyhmä fiilis :D vielähä tässä 6pv pitäs jaksaa ootella varmistusta jos ne ekassa neuvolassa ne sydänäänet kuuntelis..jos ei nii 2vko ultraan.. :/

Pitkä aika on vielä ootella, mut onneks sulla on vauhtiveikkoja siellä kotona.
Mulla olis ultra kahen päivän päästä. Jännittää ja oon valmistautunu jo huonoonki uutisiin. Eipä tule sitten yllätyksenä. :)

No toivotaan että sulla siellä kaikki hyvin :) on tääl juu vauhtiveikkoja:D liikaa aikaa vaa miettimiseen tuntuu silti olevan:D kiva jos sais aivot viikoks pois päältä :D ei koko aja kyttäis oireita yms yms...äskenki jotai ihme vihlontaa oli tossa alamahalla nii joha heti pisti mietityttämään :D heh...

Tämmöstä tää on. Huolehtimista. Toivottavasti olis kaikki hyvin, mit ei se haittaa että valmistautuu pahimpaankin..

Mulle pamahti kyllä ihan hitonmoinen hiiva.. Koskaan ei oo ollu näin pahana vaikka periaattessa kroonisena mulla on.. Raskauden aikana aina tulee. Piti käydä lääkkeet ostamassa ku eka yritin karpalomehulla saada pois, mut ei auttanu. Normaalisti aina sillä on lähteny..

Inhottaa ku alapää kutisee aivan mielettömästi.. Aamullaki oli tuskaa ne kolme lugesteron pilleriäki sinne työntää ku teki mieli pulloharjalla rapsutella :D :D

Voi ei, oon ihmetelly ku tänne ei tuu lainkaan viestejä ja aiheet pomppii ihan hirveesti ja tuntuu et en tajuu mitään mitä tääl puhutaan..

Syykin selvis. Toi foorumisovellus ei näytä mulle ku ehkä joka kymmenennen viestin:0 nyt kun avasin puhelimen selaimella ni tännehän pamahti ihan uus maailma. Herranjestas ku kesti lukea kaikki.. En kyl enää käytä tota sovellusta.

Ja onnea hirmuisesti kaikille uusille plussille!

Tuli mieleen kun oli jossain puhetta ammateista. Mä oon psykiatrinen sairaanhoitaja ja oon sellasessa työssä missä on paljon fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Saa kyllä miettiä että kauanko uskaltaa täällä olla (on siis vakipaikka). Onneks opiskelen uutta ammattia tässä samalla, tosin valmistuminen vasta 3,5v päästä. :)

Mä oon yrittäjä ja toivon syvästi, että raskaus olis helppo. Sais olla mahdollisimman pitkälle.... :)

Kyl tää mulla sovelluksella näyttää vissii kaikki viestit :O pimputtaa ainaki siihe malliin ku sähkäriin tulee aina ilmotus uusista viesteistä:D

Mullakin pelittää sovellus hyvin. Ainoa mitä kaipaan on hymiöt. :D En vieläkään oo keksinyt mistä löydän niiden listan.

Mulla ei toiminut sovellus kun joskus vuos sitten kokeilin. Kokeillut oon Iphonella ja Andoroid-luurilla... Hyvin pelittää puhelimen selaimella, vaikka ei siis ilmoituksia tule :)

Mullakin pelittää sovellus hyvin. Ainoa mitä kaipaan on hymiöt. :D En vieläkään oo keksinyt mistä löydän niiden listan.
Paina tosta + merkistä joka on tossa vasemmalla puolella, sit tonne ylös tulee kolme pistettä, kun tää kommenttikenttä aukee erilaiseksi tähän ja valitse sieltä insert smile :) Siel ei kyl oo paljoo erilaisia hymiöitä :D

En oo uskaltanu tuota sovellusta vielä kokeilla, muksu pian huomais sen ja alkais udella :rolleyes:. Mä jo ootan sitä hetkeä kun saa ihan vapaasti olla raskaana. Reilu kuukausi pitää vielä jaksaa odottaa. Tää palsta on kyllä hyvä varaventtiili :grin.

Toi oliskin hyvä keino kertoa isovanhemmille, että pyytäis tekemään villahaalarin tms :).

Takaisin