Plussan huumaa

Mintukka, tuu sitten kertomaan ultrakuulumiset. Paljon sulla on viikkoja silloin?
Mun pitää jaksaa odottaa vielä viikko.

Vähän jännittää kun ollaan lähdössä huomenna reissuun ja lämpötila kohteessa on noin +35, mitenköhän selviän siellä jos on pahaolo :O

Mulla olis torstaina ja viikkoja olis 6+6. Itse oon laskenu nuo viikot ku suurinpiirtein tiiän millon ovis oli. Saattaa heittää päivällä suuntaan jos toiseenkin. Neuvolan mukaan olis viikkoja sillon melkeen 8, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Ihan tyhmää ku ne laskee 28 päivän kierrolla.

Minä plussasin eilen, la minullakin maaliskuun puolivälissä :) Meillä on ennestään 3,5v tyttö. Jännää aikaa, sillä ei oikeastaan odotettu raskautta kun ollaan kärsitty hedelmättömyydestä jo ennen esikoista ja sitä silloin tutkittiin. Ja, meillä on talon rakennus meneillään! :happy8 Hyvällä tuurilla päästään tammikuussa muuttamaan uuteen kotiin. Saa nähä kuin meidän käy!

Mintukka: joo toi on ärsyttävää kun laskee tolla 28. Itellä on 25 kierto ni onhan se nyt vähän eri...

No joo on ja mulla 38-39 eli aika pitkä.. Tiiän siis, että ovis tapahtuu viikkoa myöhemmin ku "pitäis".. Eikä neuvolassa yleensä uskota.. Sama oli esikoisen kohalla. Siitäkin tiesin ku menin ultraan noilla viikoilla etten oo vielä niin pitkällä ku neuvola väittää.

Aivan. No mulla nyt ei noin montaa päivää heitä, mutta muutama päivä pitäis olla pidemmällä kuin neuvola laskee. Mut ultrasta sit katsovat mitä vastaa :)

Onnea kaikille plussaneille! :happy: Mää olen ainakin kiinnostunut ryhmästä jossa vähän seurattais sitä syömistä, siellähän vois vaikka olla jotain hyviä ruokavinkkejäki :hungry:

Voihan semmosen painonhallinta-ruokaketjun tehä vielä erikseenkin :)

Mulla olisi myös ollut tää kierto 25pv ja tiiän ovispäivän, kun aina on oviskivut. Oisko kuinka väärin sanoa neuvolassa, että menkat alkoi 3pv aiemmin kuin mitä alkoivat.... en kyllä ehkä viitsi, mutta tekisi mieli. Viimeksi taidettiin kuitenkin korjata se laskettu aika sitten ultran jälkeen. Eikös eka ultra oo sitäkin varten että raskauden kesto määritetään..

Mä luulen, että varaan vielä ens viikolle varhaisultran :love017 nyt oon jo tehnyt sisäistä ajatustyötä siitä, että tää kolmas tosiaan on meidän viimeinen vauva ja haluan tehdä kaikki jutut vauva-aikaan liittyen, koska enää en todennäköisesti raskaana ole tämän jälkeen. Toivoen nyt siis, että kaikki menee hyvin loppuun asti. Näin mä ainakin asennoidun, en halua pelätä pahinta vaan nauttia koko ajasta.

Kultamarja juurikin sen takia se ultra on, että määritetään viikit ja laskettu aika. Epäsäännölliset kierrot jos on, niin toi ultra on kätevä.

Täälläkin ollaan herkuttomia ylihuomisesta alkaen :) Liikuntakuuri tosin itselle ois vielä tärkeämpi.

Ennen testejä tiesi kyllä turvotuksesta ja siitä, että tupakka ja kahvi ei maistunut, että raskaana ollaan. Mikäs siinä, iloinen uutinen ja maailman paras syy lopettaa tupakointi <3

Takaisin