Plussan huumaa

Multa on kyllä kuunneltu molemmista ekalla käynnillä. Vähä niitä joutu ettiin mut löyty kuitenkin. Nyt mulla on kyl joku sijainen ekalla kerralla ja jos ei meinaa kuunnella niin pyydän kyllä sitte. :grin

Meillä ei neuvolassa kuunella ennen rv 12. Ne ei välttämättä kuulu ennen sitä.

Täällä kans uus odottaja helmikuisiin.. mua ärsytti hirveesti kun neuvolassa sanoivat heti alkuun että sydänääniä ei voida vielä kuunnella ennen rv 10 heidän laitteillaan :/ ja nyt täytyy odotella ultraankin vielä kuukausi ...eihän tässä huuman keskellä millään malttaisi odotella

Huh. Eilen saatu haamulainen testiin. Kolmas mukula olis tuloillaan, jos kaikki käy hyvin. Vähän ristiriitaiset fiilikset välillä, mutta siis kyllä me tätä haluttiin. Huomenna testailen uudestaan, menkkojen pitäisi huomenna alkaa.

Meillä ei neuvolassa kuunnella myöskään ennen rv 12 just sen takia ettei kukaan säikähdä jos sydänääniä ei löydykkään heidän vehkeillä.
Mulla on onneks kotidoppleri ja esikoisestakin löyty sydänäänet joskus rv10 tienoilla, toivottavasti tästäkin :happy:

Mä kävin joskus rv 11 kuuntelee sydänääniä neuvolassa ku huoletti, ettei kaikki oo kunnossa. Terkka ei saanu kuuluviin muuta ku istukan kohinan ja sano, että on normaalia ettei kuulu. Sit viikon päästä kävin ultrassa ja sikiö oli kuollu jo rv 10 eli ei ihme ettei sydänääniä kuulunukkaa ku pieni ei enää ollu elossa sillon.. No tää ei nyt kuulunu tähän, mut tuli vaan mieleen.

Meillä kuunneltiin ekalla neuvola käynnillä sydänäänet, sano kyllä että ei välttämättä kuulu...esikoisen kans siis...

Tervetuloa kaikille uusille tasapuolisesti:welcome.

Olipas kova homma lukea kaikki viikonlopun tekstit, kivaa kun on aktiivista porukkaa :).

Mä olen raato, aivan ihana viikonloppu oli mutta mä en vaan jaksa enää mitään! Ihan poikki! Ja huomenna taas töihin :confused:. Voi kun sais vaan nukkua ja nukkua.
Ja syödä. Mistä tää mieletön ruokahalu oikein kumpuaa? Majo maistuis mullekin! Kermakastikkeet ja ranskalaiset :hungry:. Painonhallintaa kerrakseen..

Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan, onkohan vielä hiukan aikaista rv 4+6? Jos sittenkin odottais muutaman päivän..:think005

Ja mä oon niin täynnä kaikkee hamppari ranskis ruokaa ku reissussa oltu ja aika usein sitä helpointa syöty :nailbiting: nyt tekee mieli vain hedelmiä ja muuta kevyttä.

Mä en muista koska meillä kuunneltiin eka kertaa sydänääniä mut ekalla kerralla kyllä ultrattiin ja katottii löytyykö syke, joskus 9 vklla. Toivottavasti tästäki pääsis ultraan ekalla käynnillä :happy:

Njääh. Minäkin soitan huomenna kun 5+2.

Millaisia tuntemuksia masuissa? Mul tänään ollut aika vähäoireinen päivä. Turvotusta taas löytyy ja valkovuoto tosi runsasta ollut kaiken aikaa.

Täällä yksi maaliskuinen huutelee. Parin päivän aikana oon kahlaillut ketjun tekstit läpi. :)

La mun laskujen mukaan 11.3, mutta täytyy odottaa ar-ultraan että varmistuu.

Itseä huolettaa kaikista eniten synnytys. Edellinen päättyi hätäsektioon, tytön sydänäänten romahduksen takia. Tai siis tällä hetkellä en ole yhtään varma haluanko edes yrittää alakautta, vai pyydänkö suoraan sektiota. Noh, pitkä tie vielä edessä ennen sitä.

Mullaki loppujen lopuks ollu aika vähä oireinen päivä...masussa ei ihmeempiä tuntuksia paitsi turvotus...kamala väsy vaa iltapv iski ja vähä eto ku pitkä syönti väli :( nyt taidan alkaa koisimaan ku niin vässää... Öitä!:)

Takaisin