Plussan huumaa

Mullakin ollut vähemmän oireita tänään, mutta oon huomannu että vapaapäivinä niitä on yleensäkin vähemmän. Huono olo ja muu korreloi sen kanssa, miten paljon on saanut levättyä.

Mä sain kirjotettua 30 viestiä että pääsis salaiselle puolelle kurkkaan, mutta sit totesin että en pääsekään vielä viikkoon, kun en oo ollut tarpeeksi kauan foorumin jäsen :/

Tuolta esim. oikeesta yläkulmasta klikkaamalla omaa nimimerkkiä. Sen jälkeen vasemmalla lukee, milloin liittynyt.

Hupsistakeikkaa miten olikin tullu paljon tekstiä viikonlopun aikana! Onpas kiva juttu :)

Tervetuloa kaikille uusille :)

Pitää alkaa kirimään tahtia et ees joskus pääsis sinne salaselle puolelle ennen maaliskuuta ees :D

Pakko oli tänään tehdä testi, kun tuntuu että näkis vaan unta koko ajan. Alta 10 sekunnin tuli kyllä niin selkeä plussa että vois ehkä kutsuu niiks leffaviivoiksi. Pitää vaan toivoa et kaikki menee hyvin ja pieni pysyy matkassa.

Mä mietin tota neuvolan varaamista myös pitkään et kannattaako vielä. Onneks varasin koska viime viikolla ku soitin niin sille viikolle ku mulla on 9+ ja eka neuvola niin oli kaks aikaa jäljellä ja se on kuitenkin elokuun puolivälissä vasta. Tuntuu aika kortilla olevan nuo ajat.

Ja hyi, sokerirasitus. Tiän jo valmiiks et joudun kaks kertaa koska aiemmin (kun olin jäätävän lihava) mulla oli kakkostyypin diabetes, tosin se hävis laihduttamalla 50kg :'D

Täällä ollaan yökkönä. Mukava välillä selata foorumia.
Oireita on vähän, välillä vähän pelottaakin onko kaikki kunnossa, yhden kerran on ollut tehtävä testi johon sitten tuli kunnon vahvat viivat. Ainakin nyytti on mukana sen mukaan pysynyt.

Välillä kuvottaa, mutta siinäpä se onkin, makea ei maistu. Ei vielä ole pahoinvointia tullut, toivottavasti ei tulekkaan. Reissua ja töitä ajatellen. Väsymys on jotain ultimaattisen runsasta, vois nukahtaa vaikka seisaalteen välillä. Vlavatsan kouristelut ne on tympeitä. On siis menkkamaisia mutta huomattavasti vahvempia, näitäkin tulee vain silloin tällöin. Lämmitettävä kaurapussi on ystävä silloin.

Muokattu viimeksi:
Täälläkin kuvottaa, mutta se ei rajota juuri syömistä vielä.. mutta olo taitaa mennä huonommaks koska yöllä heräsin huonoon oloon.. meni onneks ohi..

Piti nyt aamulla tehdä uusi digitesti. viikko sitten tein ja tuli raskaana 1-2 tänään sitten tuli että raskaana 2-3.. nyt lietan testaamisen ja uskon siihen että todellekin olen raskaana..

pelottaa vaan kaikki mahdollinen.. että menee kesken tai on tuulimuna tms.

Huomenia :).

No jospa se neuvola-aika sit kandee soittaa, että saa itselle sopivan ajan. Mua jännittää soittaa, se jotenkin tekee tästä vielä todemman.

Masutuntemukset on olleet koko ajan aikalailla vakiot. Välillä vähän menkkajomoilee, nipistelee ja vihloo ja sit jonkin verran tulee repäisyjä. Eilen oli hyvin rauhallinen päivä, ei repäissyt yhtään kertaa. No mä tietenkin sitä jo hiukan säikähdin, et onko kaikki nyt sit ohi.. Mut ei hätää, yöllä repäisi okein mojovasti kun käänsin kylkeä :grin.

Maanantai, mikä ihana päivä lopettaa herkkujen syöminen :rolleyes:. Lähteeks joku mukaan syömisten tarkkailuun? Perustettaisko uus aihe sitä varten?

Repo: täällä on ihan samat ajatukset :grin Viikonloppu oli aika herkkupainotteinen ja nyt päätin että saaluvan riittää.. Totaalikieltäytyjäksi en ala, mutta niin että kerta viikkoon ja pian on varmaan niin huono olo että ei tee edes mieli. Mutta tästä päivästä alkaen jätän herkut syömättä :smug: Ja kannatan uuden ketjun aloittamista.

Voi huono olo. Mä kans koitan vähän jatkossa kattoa mitä syö ja jotta söis. Mulla ongelma ei oo herkkujen syönti tai se että söisin liikaa, vaan se, että en söis mitään. Aamupala on oikeestaan ainoo mitä päivässä ilman pakkoa syön.
Nyt koitin aamulla syödä puuroa, ei oo sitte yhtään mun juttu, normaalistikin oksentaa aina ku on syöny puuroa, voin kertoo et tää pahoinvointi ei auta asiaa. :'D

Huomenta! Mulla viikot 4+1 ja toinen tikkutesti tehty ja alkusäikähdyksen jälkeen viiva näytti kyllä vahvistuneen parissa päivässä... helpotus :) En mä oikeestaan epäillytkään muuten paitsi tikkua seuratessa... muuten on ollut aika luottavainen olo tähän raskauteen ja toivottavasti se säilyy. Mies on myös prosessoinut uuden vauvan tuloa ja häntä selvästi huolettaa, miten sitten jaksetaan ja selvitään, koska esikoinen vaatii erityistä hoivaa. Mutta tässä on aikaa valmistautua. Jos meillä menis vaikka huolestumisvaiheet vuorotellen, että toinen ois aina luottavainen :)

Mulla myös taitaa tuo pahoinvointi nostaa pikkuhiljaa päätään, mutta toivottavasti pysyisi poissa vaikka syömisellä...

Junibea, hyvä että oli testissä viikot noussut! Toivotaan ja luotetaan, että kaikki menee hyvin <3 Tsemppiä!

Syömisten seurailuketju vois kiinnostaa :)

Mä myös herkuttomassa mukana. Ei todellakaa sais paino nousta ennen viimeistä kolmatta.

Mä soitin heti kun plussasin eli joskus rv 3+6, että sain ne lääkkeet.. Kolmen päivän päästä on ultra.. Hui ku jännittää. Mulla on ollu tuntemuksia molemmilla puolilla kohtua. Esikoisesta oli vaan toisella puolen mihin oli kiinnittyny.
Ää torstaihin pitäis malttaa oottaa :D

Joo onneks mäki soitin ajoissa neuvolaan kun ei myöskää täällä ollu oikein aikoja vapaana.

Mäkin mukana herkuttomassa!

Tänään tuli tehtyä plussatesti, LA menee johonkin maaliskuun puolivälin paikkeille :) Vähän on semmonen olo, ettei tää voi olla totta, pitää varmaan pari testiä tehdä vielä varmistukseksi :D Pahoinvointia odotellessa...

Meillä olis neljäs lapsi siis tulossa jos kaikki hyvin menee :) Isommat 7&5v edellisestä liitosta ja nuorimmainen 7kk. Kirjoittelen lisää kun lueskellut teidän jutut läpi.

Takaisin