Plussan huumaa

Mäkin liityn maaliskuisiin, nyt 4+6 oviksesta, 4+4 menkoista, ja toinen lapsi tulossa.
Esikoinen 11kk, ja kieltämättä jännittää näin pieni ikäero joka tulee olemaan sen 1v7kk :grin
Hillitön väsymys alkoi eilen ja turvotus tänään, muuten ei mitään oloja.
Lueskelen ketjun alusta kunhan ennätän :happy:
Hurjasti tarrasukkia kaikille :Heartred

Onnea ja tervetuloa laapotillekin!
Meillä tulee ikäeroa kuopuksen ja vauvan kanssa 1v9kk ja kieltämättä jännittää miten sitä pärjää.

Osaisko joku tehä uuden ketjun missä puhuttais vaik vauvanimistä? :D mä en meinaan osaa!

Meillä kans ikäeroksi reilu 1v10kk :D vähän oli ajateltu pitempää ikäeroa mutta tämä pieni ei halunnut antaa itseään odoteltavan <3 oltiin suunniteltu että syksyllä aloitettaisiin yrittäminen mutta hän päätti jo ilmoittaa itsestään :)

Iltasyömisistä vielä, tuli vedettyä 3 uunileipää reilulla juustolla äsken. Viimeeks pystyny saman syödä kun esikoisen odotus oli loppusuoralla :D viimeeks tuli vaan 6kg, nyt saattaa tulla pikkusen enempi....

Mä siirryn tonne toisen sovelluksen puolelle nyt kokonaan! Siel on nii pal helpompi puhua kun mulla tää sovellus kaatuilee! Plussatuulia ja silleen, ehkä nähdään toisella puolen!

Olipas tänne tullu yhtäkkiä paljonkin juttua ku en kai päivään ehtinyt täällä käydä, just kiva!
Uusia oli taas tullu, onnea ja tervetuloa!
Sokerirasituksestaki oli puhetta.. tavallaan toivon, ettei tarvis nyt mennä ku se sokerilitku oli kamalaa, mut toisaalta haluan varmistaa ettei oo radia taaskaan.. saas nähdä:)
Paljon piti kaikkeen kommentoida mut ei voi enää muistaa mitään ni toivottelen vaan leppoisaa sunnuntaita kaikille:)

Tänään pitäis vasta menkkojen alkaa. Onhan se ihan mahdollista, vaikka eilen tulikin plussa testiin. Toivottavasti ei ala kuitenkaan. Vähän menkkajomoja tuntuu, mutta toivottavasti vuotoja ei näy.

Kovin onnellinen tästä raskaudesta, vaikka se tuokin paljon järjestelyjä ja huolenaiheita sitten. Niistä ei kuitenkaan vielä kannata murehtia eikä onneksi vielä huoletakaan. Toivottavasti selviäisi niitä miettimättä ainakin alkuraskauden.

Mima mullaki oli pitkään haalee viiva.. Esikoisesta en saanukkaa ku haaleen viivan, koskaan ei tullu leffaviivoja.

Mima <3 Ei varmaan auta muu kuin oottaa pari päivää ja katsoa onko sit viiva vahvistunut. Eihän tossa ehtinyt olla kuin puoli vrk välissä kun testasit, niin ei ole välttämättä vielä juuri vahvistunut. Vaikka olikin aamupissi se toinen. Varmaan samanmerkkinen testi?

Mima, mulla ainakin aamupissasta on tullu haaleammat kuin mitä iltapäivän pissasta. Tsemppiä!

Juu saman merkkinen testi oli. Teen varmaan aamulla viimeisen ja jos sitten hakis apteekin oman vielä :) esikoisesta tuli heti tosi vahva viiva niin sen takia huolestuttaa mutta jospa se vahvistuis :)

Mä en tehnyt kun yhden pcn testin ja samana päivänä digin. Nyt mua alkoi nyt mietityttämään pitäiskö vielä testata. Tosin mulla tuli melkein leffaviivat ja digiin 2-3 viikkoa niin kun kuuluikin. Reilu viikko niin olis ultra, ehkä kestän siihen asti.

Mulla alkoi eilen etova olo, toivottavasti tää ei jatkuisi pian. Me lähdetään ensiviikolla ulkomailla ja haluaisin nauttia rauhassa lomasta enkä keskittyä siihen oksennanko vai en :D Tänään siis 6+1

Ihanko pelkistää meinasit majon vetää? :D
Eikös ne kuuntele ekalla Neuvola käynnil ne sydänäänet?:) vai pitääköhä eriksee pyytää...en yhtää muista :D oha tästäki jo ollu puhetta.. Vielä hemmetin pitkä viikko pitäs odotella...

Meillä ei kuunnella. Hyvä jos toisellakaan käynnillä. Viimeeksi kuunteli lähempänä rv20 :(

Ooo, hesen majo!

Takaisin