Plussan huumaa

AnnaKatriina joku sano joskus et kylmäpakkaus niskaa vasten ajoittain auttais väsymykseen mut mä en usko kyl siihen, voiha se toki toimiakkin

Täällä kans on hyödynnetty esikoisen päikkärit ja paineltu välillä koko pesueella unille :) Pitää koettaa levätä mahdollisimman paljon, kun se tuntuu tuohon pahoinvointiinkin auttavan. Väsyneempikin tässä on kuin normaalisti.

Mintukka miten sä sen ultran jo nyt sait? :) ja mitkä viikot sul on sillo kun se ultra on? Kerro sitten miten siel meni :)

Onks liian aikaista mennä varhaisultraan rv6+2-3. Pitäis varmistusta saada syksyn suunnitelmia varten...

Mä täällä kattelen ku noilla 3 ipanalla on taas iha liikaa virtaa...tultiin tänne urheilukentälle ja tossa ne fillareilla ajelee ku kaistapäät eikä mitää uskota:( blaaah...ukko mäni salille...iteki sain pitkästä aikaa tänää salilla käytyä jee!!! Saattaa kyl olo olla aika nuutunu ku tästä kotio koht pääsee ja ruuan viel tekee...vaik yllättävän hyvinhä tuota on virtaa ollu..

Marppanen ite menisin vast rv8+ tai mieluite 9+ koska tossa 6-8 välillä kuulemma useimmat keskenmenot tapahtuu..

Aivan. Jostain luin että jos varhaisultrassa nähdään että kaikki on ok niin on muutaman prosentin mahdollisuus mennä kesken. Ja mulla ainakin ajatus just siitä et haluan nähdä onko kaikki hyvin vai ei mahdollisimman pian.

No siis sain sen takia ku mulla ne neljä keskenmenoo takana ja todella epäsäännöllinen kierto. Meijän kunnassa ei lasketa ultraus kertoja. Neukkutäti kyllä ultraa jos pyytää. Ja lisäks pitää saada tietää mitkä viikot menossa kun mulla on toi tukilääkitys menossa. Sitä ei saa syödä yli rv 12. Pitää siis myös siks tietää, että osaan lopettaa ne lääkkeet oikeilla viikoilla. 6+6 olis viikkoja sillon ja esikoisesta näky jo tuollon sikiökaiku ja tais sydämen sykekki näkyä. Toki raskaudet on erilaisia.
Joo Marppanen toi on totta toi prosenttiluku, mut vaikka mäki kävin yhdessä raskaudessa varhaisultrassa ja sydämen syke näkyi niin silti oli menehtyny nt ultraan..

Marppanen, me käytiin 7+5 esikosta ja sillon totes et km riski enää tosi pieni. Muutenkin menisin vähän myöhemmin kun voihan se olla et onkin pienempi eikä sit näkyi sykettäkää ja joutus jännittää sitä sit taas ylimääräsen vkon. :I

Ei taida annakatriina olla tähän väsymykseen mitään helpotusta. Itekki makaan häämatkalla hotellissa ku mies lähti jo jalometalliin musiikkia kuuntelee kaveripariskunnan kans.. Ei vaan jaksa jotenki liikkua, mut kaippa sitä kohta pitäis lähtee..

Voi kurjuus :( Voin kyllä niin samaistua..
Meidän koko perhe lähtee huomenna viikon reissuun ja oikeasti mä en ymmärrä miten mä jaksan siellä mitään...

Voimia reissuun annakatriina :) Sain itteeni vasta nyt otettua niskasta kiinni ja laitettua kuntoon. Kyllä tuntuu hiusten laittaminen ja meikkaaminen vaikeelle nykyään. :D Mutta ku ei festateilla viittis ihan pöllähtäneeltäkään näyttää :D

Just kun pääsin sanomasta ettei oo parii pvä ollu mahassa tuntemuksia niin tänää niitä on sitten ollut senkin edestä.

Tääl saatu just maha"pullollee"ruokaa ja ah ku ihanaa lösähtää soffalle selälleen:D heh...ja au ku alko taas het ihme tunteet mahassa ku tähä asettu... Olipa muute kivaa ku esikoinen tänään sano yhtäkkiä"oispa kiva jos äidin masussa ois vauva":D eivät siis poitsut vielä tiiä asiasta :D

Täällä joudutaan kanssa ylipainontakia sokerirasitukseen, ja eikös se tehdä vielä kertaa kaksi riskiryhmään kuuluvalle koko raskauden aikana?
Viimeksi kun jouduin muuten vaan terkkarin määräyksestä sokerirasitukseen piti sitä litkua juoda 5dl. Olispa nyt tarjolla edes jotain mautonta litkua. :hilarious: viimeksi se yritti olla jotain colan makuista mutta se oli kyllä kaikkea muuta kuin sen makuista... :wtf:

Ja mitä väsymykseen tulee täällä sekin puskee päälle. Puski väkisin itku silmään tänään ennen ilta vuoroon lähtöä kun tuntui ettei vaan oikeasti jaksa vaikka päiväunet nukuin ennen töihin lähtöä. :sad001 ah niin ihanat hormooni myrskyt... :p

Joo mäki tässä sohvalla vaan löhötän, just reissusta tultiin ja kaikki laukut sekasin o_O ehkä kohta jaksaa mutta nyt pitää vaan olla ja hölliä ku mies lähti pojan kans johki käymää :grin

Toi itkeminen on kyl.. Mäki vollotan joillekki mainoksille ja tänään erehyin kattoo töllöstä salkkarit ja siinä kuoli pieni vauva.. No sehä aukas hanat ihan totaalisesti. :D on nää hormoonit ihania.

Mintukka, nämä on kyllä. Mies parka säikähti jo onko töissä sattunu jotain kauheeta. Koita siinä sitten itkun keskellä sanoa että ei kun vaan väsyttää. Sama kun eilen illalla mies sotki kiisselillä vahingossa pöydän... Kauhea kyynelten tulva että nyt se sotkee jo pöydätkin. Ihan syyttä suotta. :joyful:

Voi ei Heiduska. Voi kuvitella miten oot reagoinu. Mies parka on ihan paniikissa ku vahinko sattuu :D Meilläki mies tänä aamuna ihmetteli ku oli kahvia hotellin aulasta hakemassa ja tuli takas huoneeseen. Minä pillitin ihan hitosti ja sit se ihan paniikissa, että mitä on tapahtunu. Mulla oli niin kova ikävä mun 6kk vauvaa ku jäi mummolaan hoitoon. Mummo sit just oli laittanu oikeen ihanan hymykuvan pojasta. :)

Takaisin