Plussan huumaa

Just luin että joka viidennellä raskaana olevalla tulee jossain kohtaa verta ja ainoastaan 10% on keskenmenosta johtuvaa. Eli onneksi se veri ei välttämättä tarkoita mitään pahaa.

Mulla tuli esikoisesta rv 16 kirkasta verta, mut johtu nirhaumasta limakalvolla. Eli välttämättä ei tosiaan tarkota pahaa. Elinka onko teillä äskeittäin ollu seksiä?

Tervetuloa ja onnea uusille maaliskuisten odottajille :hello.

Elinka, mullakin tuli ekan kanssa ensin valemenkat ja pitkin raskautta välillä aina hulahti pönttöön. Ikänä ei mitään ollu hätänä.

Tarurururuulla onkin jo paljon kaikkea tarvittavaa! Mulla on kans vähän yliherkkä iho, siks hiukan koitan helpottaa vauvan ihon kemikaalikuormitusta. Mut tilanteen mukaan, jos iho kestää ja ite ei jaksa ni kertsit vaan käyttöön :).
Me ei olla mitään tarpeita uskallettu vielä hommailla sen kummemmin. Haaveillut ja suunnitellut sitäkin enemmän :). Millään en osaa päättää millaset vaunut haluisin, maastoon sopivat mut ei mitään hyökkäysvaunuja, pitäis pärjätä kaupungissakin. Plääh, onkohan sellasia.. Onneks ei oo ihan tän hetken murhe :cool:

Muokattu viimeksi:
Meillä oli kummallekin sukupuolelle, jos ja vaikka mitä... Mut oon kaiken melkein hävittänyt... Ei pitäny enää lapsia muka tulla. Heh.
No. Mutta niistä suurin osa oli saatuja. Nyt tuntuu kivalta ostaa ja päättää itse mitä haluaa lapsella pitää :)

Mulla on kyl mielinmäärin jo hankittu juttuja, isompi asunto vaa vielä hankittava niin pääsis sisustaa vauvanhuonetta ja mä ajattelen nii et mikää ei oo liia aikaista ku kuitenkin jossai kohtaa semmonen vauva tänne maailmaan tupsahtaa jos on niin huono tuuri ettei itse saiskaan niin sit on ystäviä ja sisaruksia kun lisääntyy ni niille voi sit lahjoittaa tai myydä

Meillä ei oo yhtään mitään vauvalle, mutta onneksi kaverilla on nyt kolme viikkoinen pieni nii hän meinas että kantaa kaiken meille sitä mukaa ku jää pieneksi :D

Ammatista olitte puhunu, mä oon hoitoalalla vanhuspuolella ja aloitan nyt syksyllä amk opinnot työnohessa, saas nähdä kuinka jaksaa mutta niin pitkälle mennään ku pystyy ja älomalla voi tehdä muutamia kursseja rauhaksiin ym :)

Ei kannata ladata tätä sovellusta ku sit ihan liian usein käy lueskelemassa vaan vaikka pitäis esim nukkua :D
Toivotaan, että vuoto loppuu Elinka!
Hankinnoista; meillä tosiaan ois täällä jo vaikka ja mitä ku esikoinen on reilu vuoden, sitteristä jo luovuttii ja vaatetta nyt aina tarvitaan.;) mut ei tarvii onneks stressata niinku viimeks, ku oli piiiitkä lista hankittavia tavaroita. Tuplarattaat on harkinnassa, et hommataanko suoraan vai yritetäänkö kevät liinalla ja rattailla ja kesäks hankkis seisomalaudan.. jaa-a:)

Kantoliinasta puheen ollen se meillä varmaan tule olemaan se ykkösjuttu kun koirat pitää lenkittää kuitenkin 3xpvä joten vaunujen ohessa varmaan helpommalla pääsee kun pikkunyytin laittaa kantoreppuun ja vie hurtat ulos pikkupisuille.
Rivarissa toki asutaan, vuokralla, mutta en haluaisi koiria takapihalle pissattaa sillä verukkeella että vauva on pieni.

Vaunut varmaan pitää hyvät hommata että kestäävät runsasta ulkoilua. Ei vaan raskis niihinkään oikein monia satasia, tonneista puhumattakaan sijoittaa. Käytettynäkin osassa maksaa vaan merkki... :oops:

Mulla on sellanen kantoliina ku parasystävä koittaa painostaa sen käyttöön, mut ite en oikee oo lämmenny ajatukselle.. Ja mullakin koira mut uskon et saadaa miehen kans aikataulut soviteltua usein nii et toine käy koiran kanssa pihalla ja toinen on vauvan kanssa sisällä. Mulle se rivari ja oma takapiha olis unelma ni koiran aamupissat vois hoitaa avaamalla takaoven ja muut ulkoilutukset sit hoitais normaalisti

Elinka, toivottavasti ei ole mitään vakavaa!

Mulla on tula kantoreppu mitä en oo raaskinu myydä. Se oli niin kätevä kun piti koiraa lähtee pissattaa. Jotkut hyvät vaunut pitäs kyllä hommata mutta ihan vielä en ajatellu alkaa mitään hommata. Tai eihän sitä koskaan tiedä miten sitä innostuu.. välillä kyllä torista kattelen oisko mitään kivoja tyrkyllä :shy: Ehkä sitten ekan ultran jälkeen :)

Heissan. Täälä on plussattu 1.7. :woot: Oireita ei vie muuta ku nään aivan mahdottoman omituisia unia..normaaliakin omituisempia. Pelottaa hirveesti kun äitillä meni aikanaan kesken ekan kolmen kk aikana. Mut mitään ei voi vaan yrittää relata. Vaikea sisäistää yhtään koko asiaa. Ja on meiän eka. Vuos naimisissa ja nyt raskaana neuvola 26.7 eli 8+0... Ei jaksais pysyy paikoillaan vaan haluis tehä ka suunitella jo kaikkee

Mä voisin taas romaanin kirjottaa jos jaksasin.. Ukon kans vääntöö tää ilta...(juonu,molemmat!!!):( ja kai se keskeytys sit ois se paras vaihtoehto....mietin vaa ootanko siihe ekaan neuvolaa vai soitanko enne sitä tk/neuv?!?:,( huhhuh...rankka yö...en tiiä mitä tekis....ukko haluu mut kai mä oon ny nii vaikee ku entiiä mitä ite haluun.... Vidddddyyyyyyy.......

Tsemppiä tilanteeseen saa90. Mieti tarkkaan ennen kun teet päätöksen. Mun mielestä kannattais soittee neuvolaan ja kertoa tilanteesta, niin vois päästä jo aiemmin käymään neuvolan puolella juttelemassa terveydenhoitajan kanssa.

Multakin tsemppiä Saa90 tilanteeseenne. Isoja ja vaikeita kysymyksiä. Kannattaa myös hyödyntää neuvolapsykologin apua mikäli on sellainen fiilis.

Takaisin