Plussan huumaa

Tänään muutama tunti sitten plussattu. Eilen jo malttamattomana yritin ja negahan se oli kun ei vielä menkatkaan olleet myöhässä. Nyt tuli haamu mutta silti niin selvä että itkuhan siinä pääsi onnesta.
Neljäs tulokas on vihdoin varmistettu, tätä ennen meillä 2 muksua kotonamme ja yksi taivaassa joten on kyllä hyvin ristiriitaisen onnelliset fiilikset nyt :happy:

Amorous tuum tuolta helmikuisista huuteleen digista, itte tein ensi keskiviikkona digin 1-2. Sitte maanantai aamuna 2-3. Torstai aamuna 2-3. Seuraavan viikon keskiviikkona tuulimunadiagnoosin jälkeen päiväpissasta 2-3. Olin ihan varma että se oli siinä. Hcg verestä 13 800. Maanantaina Hcg veresta 17900. Olin varma jo tuulimunasta ku ei tuplaantunu arvo ja joku amerikan laskuri sano että ei normaali nousu. Torstaina varmistusultra ja olin valmistautunu tyhjennykseen nii sielä pieni 7+1 kokoinen sikiö sykkeineen köllötteli ♡ että en saanu digillä sitä 3+ ollenkaa. Ei kannata niihin nii luottaa..
Esikoisesta taas tein suoraa 3+ digin.

Onnea uusille plussaajille :) mulla nyt ollut jo useamman päivän ollut iltapahoinvointia. Iltapäivästä alkaen iskee joku superhuono olo-ällötys. Saa nähdä auttaako tämän illan jumppa siihen!

Tuo iltaällötys on niin tuttua. Nyt vähän helpottanut ehkäpä itsellä kun syön tasaisemmin pieniä annoksia.
Itsellä jännittää miten mahtaa töissä tänään käydä. Vatsakrampit ja ällötys niin jotenkin tuntuu että tuleekohan tänään yrjökylään.

Pieniä välipaloja pitäs kuulemma syödä... Ei vaan onnistu tuolla vanhusten keskellä pistää murkinaksi iltatoimien aikaan. :hungover:

Mä olen asiakaspalvelun ja markkinoinnin merkonomi ja sen lisäks kokki ja baarimikko, ja ajatuksena oli vaihtaa viel kerran alaa. Nyt oon työttömänä valitettavasti.. Ja oon hamstrannu kestovaippoja jonku verran varastoon, sen vuoksi että vois yrittää rahansäästön takia niitä käyttää ja koska itsellä oli vaippaallergia ja oli pakko käyttää kestovaippoja niin on se pieni riski että vauvallakin oisi.

Jennie kyselit onko vielä hankittu vauvalle jotakin.. Ehdittiin sen keskenmenon aikana ostaa kirpparilta yhdistelmävaunut, (makso 100e, happy baby finland ja oli ollut 2kk käytössä sillä jolta ostettiin niin oli vaan pakko ostaa), sitten ollaan saatu turvakaukalo, sitteri, tärisevä ja keinuva sitteri, ja hoitopöytä ja vaipanvaihtoalusta ja jonkun verran vauvanvaatteita. Nyt haluisin kyllä sittenki toisenlaiset vaunut kun rakastuin niihin Kunertin kasarivaunuihin jossa on isot ohkaset renkaat. Ikeasta mukaan lähti parit lakanat, ja alkukevään alennusmyynnistä mies osti punaisen villapaidan missä on lumihiutaleen kuva valitettavasti se on koko 56 jtn jää ehkä käyttämättä. Ja oltiin Ruotsissa tämän ovulaation aikana josta nyt tärppäsi ja ostettiin Ruotsin KappAhlista se harmaa yöpuku jossa on valkoisia pilviä, ja sit tuli mukana toinen joka oli harmaa-valkoraidallinen. Vaikka meni kesken se edellinen niin jatkoin vauvanvaatteiden ostamista, kun toive pienoisesta oli/on niin suuri että jokatapauksessa toivottavasti jossain kohtaa tärppäis ja niinhä tärppäski heti. Mulla on Pinterest täynä vauvanhuone ideoita ja oon neulonut järjettömän määrän erikokosia vauvojen ja taaperoiden sukkia ja pipoja, tää vauvakuume on aivan järjetön.

Kyllähä tää paljon kätevämpää on :) vieläku tulis suoraa ilmotus tuohon eikä vaa sähkäriin uusista viesteistä :)

Moikka kaikille! Täällä plussattu toisen ivf:n ekasta pas:ista, maanantaina digi näytti raskaana 2-3 :) omien laskujen mukaan (alkion iän mukaan, oli siirrettäessä 5vrk) la olis 11.3., mutta ar-ultrassa se tarkentunee :) ihan helpolla ei tää raskaus alkuun lähtenyt, vika minussa, toivottavasti jatkuu onnellisesti loppuun saakka :)

Ite oon 28 ja mies 30, miehelle eka lapsi, mulle toinen, Esikko tosin on jo niin iso mies että menee syksyllä kouluun.

Koita illalla paremmalla ajalla lukea teidän juttuja ja kirjoittaa enemmän, ihanaa kun samaan ryhmään osui tuttuja muista ryhmistä, girls you know who you are ;)

Ninukki rv 4+4

APUA! nyt tarttu paperiin pyyhkiessä punarusehtavaa valkovuotoa vai onko sit ihan verta :sad001 kipuja ei ainakaan ole, pientä nipistelyä silloin tällöin, oireita on kyllä tosi vähän... :help

Takaisin