Plussan huumaa

Testasin itsekkin vain kaksi kertaa. Ensin tuli se haalea plussa ja sitten parin päivän päästä viivat oli tummentunut. Ei niistä mielenrauhaa saa kun ei ne kerro jos keskenmenon saa. Joku vois kehitellä sellasen kotitestin missä näkyis että onko raskaus varmasti oikeassa paikassa ja jos menee kesken mutta ei tuu itsestään pihalle niin kertois senkin. Ja kaiken muun mahdollisen :D

Onnea uusista plussista!:)

Täällä harrastetaan niin kävely- kuin juoksulenkkejä 1,5-vuotiaan lapsen ja 6-vuotiaan karvaturrin kanssa. Lisäksi yritän herätellä tuota pyöräilyä uuden pyörän myötä. Muihin harrastuksiin ei oikein rahkeet riitä. Tanssi- tai joku ryhmäliikuntatunti oisi itselle tosi mieluinen, mutta perhearki ei aina sitä helposti mahdollista. Että siinä suhteessa sitä odotellessa, että lapset sitten kasvaa :grin

Täällä on kans pinna tiukilla. Saatan olla ensin täysin tyyni ja yhtäkkiä mesoan miehelle, kun uskaltaa multa jotakin kysyä. Ailahteleeko teillä mielialat? Täällä alkaa taas sijansa saada itkut. Viime raskaudessa olin todella herkkis. Ja jotenkin on tuntunut, ettei se täysin ole hävinnyt lapsen kasvun myötäkään.

Hitaasti alkaa mennä jakeluun, että täällä tosiaan ollaan raskaana. Oireista huolimatta. Eilen oli ensimmäistä kertaa nyt oikein kunnolla aikaa miettiä, että sieltä tosiaan on mahdollisesti tulossa pieni tyttö tai poika. Pitää koettaa kunnolla nauttia tämän lapsukaisen tulosta, kun ei tiedä, jääkö tämä meidän viimeiseksi. Ootteko muut miettineet sopivaa lapsilukua?

Kyllä ailahtelee mielialat ja paljon! Nyt oon toista päivää ku hirviö,kaikki vituttaa suoraan sanottuna ja sit herkillä on kans :( blaaah... Ja meijän lapsiluku on kyl tän jälkeen ihan täys jos tää ny loppuun asti menee...

Ihan ensimmäinen raskaus keskeytyi itsestään viikolla 6+. Juuri noista viikkotesteistä silloin tajusin jonkun olevan pielessä, kun se olikin kolmannella testauskerralla alempi mitä edellisellä. Eikä monta päivää mennyt ennen kuin alkoi kivut ja vuoto.

Noh, nyt sitten vissiin odotellaan kolmatta ja viimeistä lasta (nyyh jo nyt :D kolme on meidän lapsiluku). Eilen tein testin vaikka olen arvannut asian jo viime viikon lopulla.. pitäis ostaa viikkotesti ja tehdä se.

Täällä eka raskaus. Tein ensin yhden liuskatestin, johon tuli 2 viivaa, kun menkat oli n. viikon myöhässä. Toinen viiva oli kuitenkin sen verran haalea, että oli pakko mennä ostaan digitesti, joka sit vakuutti mut plussalla :angelic: Nyt 5+5 ja harkitsen huomenissa soittoa neuvolaan. On tää vaan niin siistii! Kiva kuulla teidän muittenkin ajatuksia ja kokemuksia! Onnea kaikille ja toivotaan et kaikki menee hyvin :thumleft:Heartred

Onnea uudet! :happy:

Ite testasin kaks kertaa ja se riittää. Esikoisesta samat kaks + vielä digi mutta nyt aattelin käyttää sen rahan johki muuhun :grin

Tää tulis kans ihmettelemään tänne. Plussasin jo aikasemmin haaleesti, mut halusin varmistella viivan vähän vahvemmaksi, tänään menkkojenkin olis vasta pitänyt alkaa. Ei tunnu menkoilta yhtään, mut muita vihlasuja ja pistoksia on senkin edestä.

Tässä oon kans arponu et ostaisko vielä digin vai ei. Jääkö se teksti siihen näytölle niin että se ei siitä häviä ikuna? Vai onko siinä joku patteri mikä loppuu aikanaan ja hävittää tekstin?

Mä oon käyny välillä täällä, mut en oo uskaltanu ilmottautuu. Mulla siis takana 4 keskenmenoa ennen esikoista. Vähän vielä suhtsudun skeptisesti tähän raskauteen ku pelottaa keskenmeno. Toisaalta jos menee kesken niin empä sille mitään maha.
Mulla on tässä raskaudessa tukilääkitys aivan kuten esikoisestaki. :)
Onnea kaikille plussanneille :)

Täällä ilmoittautuu yksi mukaan! Haamu plussattu jo 27.6 ja kunnon plussa 1.7. laskettu aika olisi 8.3. Tämä nyt toinen lapsi, aiempi 04/2015 tyttö. ❤ aiempi raskaus sujui hyvin, paitsi erilaisten kipujen takia viimeinen kolmannes menikin makoillessa. Toivottavasti nyt pärjäisin ilman kipuiluja, koska tuo uhmatuhma :woot:

Mintukka tuu mukaan vaan :). Nautitaan nyt koko rahan edestä, jos menee kesken ni ainakin sai hetken olla raskaana :rolleyes:.

Repo, häviää se tulos siitä näytöltä, olikohan 24h sisällä ei jää siis ikiajoiksi näytölle tulos näkymään. Itse se testimasiina pitää "purkaa" käytön jälkeen, otat siis paristot pois. Itse testi elektroniikka jätteeseen ja paristot paristot paristonkeräykseen. Ainakin näin on Clearbluen digitestillä jolla itse testasin. Ei saa nakata kotitalusjätteeseen suoraan.

Mä tein tuon rfsun digitaalisen kolme päivää sitten ja siinä näkyy vieläki YES+. Ohjeissa oli, että suosittelemme, kun on tulos luettu, niin laitat kiinni sen tikun. Mut ku yritin laittaa kiinni, nii eipä se mennykkää. :D

Takaisin