Plussan huumaa

Onnea wingless :) mullaki siellä nyt joku sijainen ekalla kerralla sit vissii mut mukavan olonen oli sekin...

Mitä harrastuksia teillä muilla on ja ootteko ajatelleet jatkaa koko raskauden ajan vai jättää "tauolle" jossakin välissä?

Itse harrastan ratsastuta ja omistan kaksi hevosta. Ajattelin jos kaikki menee hyvin niin ratsastaa ainakin tuonne 12-15 viikolle saakka. Lisäksi olen satunnainen kuntosalilla käviä (välillä ahkerammin ja välillä muutaman viikon taukoja).
Salilla tiesti voisi kevyesti koittaa käydä koko raskauden ajan..

Ei mua haittaa vaikka eka neuvola menis elokuulle :p:wink Ne kuitenkaan halua ku sitä painoa alkaa kyttäämään (buahaha).
Ekasta tuli 20 ja tokasta 25, joten ei kiirettä mennä kauhistelemaan sitä :hilarious:

Ja sydänäänetkin niin myöhään kuuluu,et se laatta alkaa ensin lentää, ettei senkään puolesta ole kiire :hungover:

AINUT mikä on, kun täällä tarjotaan varhaisultra aika myös, mutta taitaa kedäsulut olla päällä siinäkin tämän kuun..
No katsotaan, milloin soitan..

Mä harrastan salilla käyntiä..vuoden käyny aika säännöllisesti ja -20kg lähteny...nyt ollu pari viikkoo taukoo ja pitäs alkaa taas saada aikaseks mennä ja pistää myös taas ruokavalio kunnolla kuntoon nii ei alkas tulla hirveesti kiloja... :/ ois ees nuo kelit paremmat nii pääsis lenkille vihdoin!!!!

Me käydään tuon 3v likan kanssa pyöräilemässä (istuu siis kyydissä) ja sit käyn ite joskus lenkkeilemässä. Työ onneksi liikkuma työtä niin askelia ainakin päivässä kertyy. Salikorttia oon suunnitellut muutenkin taas varmaan 2kk mutta en vaan saa aikaseksi käydä uusimmassa. Jossain vaiheessa pyöri mainos raskaana oleville suunnatusta jumpasta se vois ollaa kiva. Oon kyllä niin laiska liikkumaan ns. ylimääräistä, mutta pitää nyt yrittää pakottaa itsensä vaikka lenkille useammin

Täällä harrastellaan hevosia kanssa, en ole vuoteen kylläkän ratsastanut. Äidin kanssa tamma projekteja tässä puuhaillaan, nekin olis tarkoitus tiineeksi saada, olisi ens kesänä vauvaa ja varsaa pihat täynä. :happy: Talvella jää moottorikelkkailu ja laskettelu kyllä nyt täksi talveksi kokonaan.

Pesäpalloa ja salilla käyn mut nyt on tullu parin viikon tauko :shifty: kyllä ois tarkotus jatkaa molempia niin kauan ku pystyy.. pesis nyt varmaan jää kuitenkin ekana pois :hilarious:

Onnea uusille plussanneille! :happy:

Täällä myös pyöräillään jonku verran tuon reilu 1v:n kanssa ja salilla säännöllisen epäsäännöllisesti. Aattelin kyllä ku elokuu koittaa, miehen loma loppuu ja arki taas alkaa että pakko se 2krt/vko mahduttaa salia niin pysyy kroppa ja mieli virkeänä :dance018 talven lautailut kyllä jää taas välistä tältä talvea mutta ehtiihän tuota :grin

Mä harrastan lenkkeilyä ja salilla käyntiä. Ja niin kauan kun mieli ja keho jaksaa meinaan näitä jatkaa.. Toiveissa olis jos tällä kertaa ei tarvis ihan sitä 25 kg tiputtaa :grin

En valitettavasti harrasta mitään. Vuorotyö ja pieni lapsi (=tekosyitä) imee mun energiat etten osaa mitää säännöllistä harrastusta hamstrata. Muskaria harrastettiin talvi;) tosin mä työmatkapyöräilen jonkin verran

HERMOT! ! ! Kyl tääs mänöö järki&hermot vähemmästäki :( iha mahottomia ollu nuo pojat taas tänään!mitäään ei uskota,ei auta jäähyt ei puhuttelut ei mikään...! X( Sit ku hermostuu kunnolla nii heti maha kyl ilmottaa olemassa olostaan... :/ blääh...vähemmästäki alkaa miettiä taas et oonko oikeesti varma et haluan yhtään tollasta riiviöö lisää... :( :(
Anteeks tosi negatiivinen viesti tämmöseen ketjuun mut iha pakko oli jonneki tulla purkaa.. :/ ois voinu tietty tonne salaselle puolelle...

Hellou! :)

Täällä tänään plussannut. LA taitaa olla 13.3. luokkaa. Ensimmäinen olisi kyseessä joten jännän äärellä ollaan. Ei olla niinkään suunniteltu vauvaa mutta ei ole käytössä ollut mtn ehkäisyä.
Mies vielä töissä ja illalla meinaan kertoa kasvotusten kun pääsee kotiin :)

Ensikertalainen ilmoittautuu mukaan, la maaliskuun alussa jos kaikki menee hyvin. <3 Ja tällä hetkellä viikkoja oli 5 + jotain. Termit vielä hukassa. :D

Kenellekään ei uskalla puhua mitään, jos jotain sattuu. Mies toki tietää ja jännittää mukana. Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan elokuun alkuun. Paha olo on ollut jo muutaman viikon, meni ensin perhepiirissä pyörineen oksutaudin piikkiin ennenkuin hokasin mistä tässä voisi olla kyse. Välillä kouristelee mahasta, milloin miltäkin puolelta. Unohdin kysyä asiasta kun soitin neuvolaan, jännitti muutenkin niin kovin se puhelu. Hih.

Aamupuuron tilalle on pitänyt keksiä muuta syötävää ja töissä pitää mättää vähän väliä jotain. Hedelmät uppoavat hyvin mutta banaani ei, yök.

Onnea uusille plussanneille minunkin puolestani, ja tervetuloa. :happy: täälläkin kerroin vain hyvälle ystävälleni, odotellaan ensimmäiseen ultraan ennen kuin kerrotaan vanhemmille ja muut varmaan saa tietää sitten kun itse hoksaavat. :woot:Onneksi oma mies on reissutöissä ja sitä näkee viikonloppuisin ja lomilla. Ei tartte hermojansa sen kanssa menettää. :smiley-ashamed005

Toisaalta vauva-arki vähän pelottaa miehen reissutyön vuoksi, mutta asuttiimpa me missä tahansa tilanne on se että komennus töihin voi tulla minne päin Suomea hyvänsä. Onko täällä muita samallaisessa tilanteessa olevia odottajia että mies tekee reissutöitä?

Minäkin oon kertonut muutamalle ystävälle ja työkaverille kerroin koska saatan pyörtyillä kun oon raskaana :/

Mun tekis mieli kertoo kaikille =D

Takaisin