Plussan huumaa

Mun ei tee mieli kertoa kellekään jostain syystä..
Mutta kerroin kyllä kahdelle hyvälle ystävälle jotka ties että yritetään..
Katsotaan kun olen nähnyt sen pienen sydämen :Heartred

Täältä löytyy kaksi koiraa, vielä en ole huomannut että seuraisivat normaalia enemmän liikkeitäni kotona. Sitä päivää odotellessa kun noista kahdesta karvakorvasta tulee kainalokanoja. :joyful:

Kuinka pitkälle jatkatte testaamista?

Minä olen testejä tehnyt jo niin monta että olen laskuissa sekaisin. :woot:
Eilen tein digitaalisen testin ja se kertoi että olen raskaana 1-2.
Silti tänään aamulla piti tehdä vielä pregchecki liuskatesti ja sekin näyttää vahvistuneen
edellisestä.. Vielä on halpoja ebayn kautta tilattuja testejä jäljellä ja yksi digitaalinen testi..

Mä just mietin et vieläkö testaan ton viimeisen liuskan.:D 4 vai 5 testiä tehny ja jos yhen viel tekis ja sit yrittäis malttaa mielensä. On vaan niin epätodellinen olo vieläkin tästä koko raskaudesta.

Mä oon niin huono tos kertomises, tulee tosi hölmö olo jotenki töksäyttää se johonkk välii..:rolleyes:

Jos mulla olis viellä testejä, ni joka aamu tekisin :angel9
Ens viikolla ostan yhen digin ja mikäli se näyttää 2-3, ni pystyn uskomaan et homma menee eteenpäin :rolleyes:

Mä en oo tehny ku sen yhen ainoon :D ois mulla tuolla yks testi viel mut en tiiä teenkö...samapa tuo ois kai tehä joku aamu ku muistaa :D tai vaikka päivällä...eiköhä nuo pitäs jo selkeet viivat olla päivälläki ku oli viimekski...

Mä oon kans miettiny pitäskö vielä yks testi tehä, mutta sit toisaalta oireet on kyllä niin selvät ja ei ne menkatkaan oo alkanu niin kai se vaan on uskottava että ne pullat on uunissa :wacky:

Ite harkitten jos lahjotan jollekin tarvitsevalle ylimääräiset testit. ovulaatiotestejäkin jäi varmaan 30 =D

Mä testailen joka aamu :hilarious: tilasin ennen plussaa 10kpl testejä niin teen niitä nyt vielä muutamana aamuna.. ollu niin haaleeta viivaa et pakko saada räikeet viivat testiin niin saa mielenrauhan :shy:

Heluna: mullakin on pakkomielle leffaviivoista =D

Aaaw: mun mies laitto viestin että koita jaksaa töissä.. ja sanoi että voin ottaa päikkärit kun menen kotiin. Valvoin siis yöllä kun kävin vessassa enkä saanut enää unta.. mies lupas lähtee lasten kanssa puistoon että minä saan levätä. <3

Ihana mies sulla junibea :) me kerettiin jo ottaa yhteen mun ukon kaa äsken :( iha taas jostain turhasta..."ku ei ollukaan herralle oikeeta aamupalaa ku mehukeitto loppu et ois voinu mennä salille" faaaaaak :| oon varmaa taas nii hirviö koko päivän :/

Harrastuksista oli aiemmin puhetta.. mun harrastuksiin kuuluu lukeminen, valokuvaus ja ompelu. Ennen myös lenkkeily mutta musta on tätä nykyä tullut kovin laiska.. =D

Kamala kun väsyttää.. oon töissä ja yritän perehtyä opinnäytetyön teoriaan mutta ei pysy ajatus yhtään koossa. Tekis mieli vaan surffailla netissä.

Joo mä ajattelin kans ensi viikolla testailla vielä digitaalisella että viikot ovat nousussa... Nyt siis vasta 4+2...

Täällä testasin vielä ennen neuvolaan soittoa kun tuntui että kaikki oireet hävisi, loppujen lopuksi jännitin sitä neuvolaan soittoa niin paljon. :wacky:
Digillä testasin miehen kanssa viimeviikolla ja ihmettelin vähän niitä viikkoja siinä testissä. Oli muuten hintava se clearbluen digitesti... Tosin kai se nyt voi johtua pissan laimeudestakin kun ei maltettu odottaa lauantai aamuun. Pregchecin liuskoilla sitten vielä testasin eilen ennen neuvolaan soittoa että onhan kanssa ihan varma juttu tämä. Leffaviivat siihen piirtyi joten eiköhän sitä jo usko itse ainakin olevansa raskaana. :p

No mulla on kyl huonoja kokemuksia tolla viikko digillä seuraamisesta..

Kesken menneessä tein neljä digiä ja viikot ei noussu sitä 2-3 korkeammalle ja sit jo laski takasin siihen 1-2 viikkoon. Ja kesken meni 7+0

Tällä kertaa eka digi näytti ihan oikein 2-3 vk ja nyt eilen tein uuden viikko edellisestä, tosin päiväpissasta, ja se näytti yhä samaa 2-3! Kuinka paljon huolta toi testaaminen saa aikaan!! En suosittele.. Pelottaa jos taas menee kesken :(

Takaisin