Plussan huumaa

Mul o ylämaha edellee ku iltapallo ja tuntuu aika ikävältä välillä :( liekkö sit jotain närästystä/turvotusta täälläki ainaki...blääh,ei kivaa... :/ ja syyä tekee mieli koko aja mut sit ei kuitenkaa oikei maistu/maistuu mut sit tulee iha liiä täys olo ja mahaa viel ikävämpi tunne :/ josko tää tästä tasottuu...

Uskaltauduin "ilmoittautumaan" maaliskuisiin vaikka tänään on vasta dpo12.

Testit positivisia ja kuvotuskin on saapunut muutaman muun oireen kanssa.

Tämä raskaus pelottaa ja ahdistaa. Meille piti tulla jo 2016 vuoden maaliskuinen mutta jouduimme keskeyttämään raskauden rv 19+4 koska vauvalla todettiin massiivinen ja pahanlaatuinen teratoomakasvain päässä. Toivoa ei ollut. Suru on yhä läsnä, mutta uusi raskaus antaa uutta toivuttua kipinää elämään.

Lämpimästi Junibea tervetuloa tänne! Ja onnea plussasta :) toivotaan tarrasukkia ja onnellista odotusta ja että kaikki menee hyvin.

Toivottavasti Junibea nyt kaikki menee sinulla hyvin tässä raskaudessa. :Heartred

Täällä katosi alavatsan kipeät krampit, niitä olikin kahtena päivänä ja tuntui että kaikki tulee ylös. Mitä lie kipuja ollu.

Kuvotusta silloin tällöin ilmaantunut.
Eniten tässä on alkanut stressaamaan työasiat. Mun soppari loppuu syyskuussa ja mua pelottaa jos en saakkaan sille jatkoa, mites sitten pärjätään oikein.. :sad001

Onnea ja tervetuloa Junibea! Toivotaan, että maaliskuussa saat vauvan syliisi.♡

Meillä on tänään varhaisultra neuvolassa! Jännittää niin että oksettaa ja maha on ihan löysällä... Meille on myös th:n kanssa keskustelua varattuna, edellisen traumaattisen raskauden ja ennenaikaisen syntymän aiheuttaman pelon vuoksi. Varsinkin mies on paniikissa ja edelleen sitä mieltä ettei meistä ole tähän uudelleen..

Hehei! Täällä uusi plussannut, jonka viiva vahvistuu tikussa :happy:
Lapsia ennestään kaksi ja nyt on jännä pysyykö tämä matkassa ja saadaan toinen maaliskuinen :joyful:
Neuvolaan soittoa mietin, että koska sitä kehtais sinne taas soitella.. Maaliskuussa yksi keskenmeno ja silloin kerkesin soitella.. Nyt ei jaksais hötkyillä.. Saa nähdä maltanko kuinka kauan:smug:

Jaanuzka millä tavoin sun edellinen raskaus oli vaikea? Aiempia viestejä selasin sen verran että raskausmyrkytys ja sektio + keskosvauva.. milloin myrkytys alkoi ilmotella itestään?

Muaki pelottaa raskauden kulku.. kun viimeks jouduttiin keskeyttämään.. meillä on 5 lasta joista 4 syntynyt keskosena rv30+4 - rv 33+0 välillä. Mulla menee vedet liian aikaisin :/ Nyt tässä raskaudessa varmaan kokeillaan progesteron kapselihoitoa.. ois aloitettu edellisessäkin mutta raskaus tosiaan keskeytettiin.

Kerrohan Jaanuzka sit ultrakuulumiset tännekin :) täällä vaan odotus jatkuu,vois mennä vähä nopeemmin aika :D toisaalta ihan hyvä ehtiä tottua tähän ajatukseen ensin edelleen...

Minä soittelin jo tänään malttamattomana neuvolaan (viikkoja takana vasta 4+3) ja aikoja ei hirmupaljon valittavaksi kyllä kuulostanut olevan edes. :grin

Kannattaaha se ajoissa soitella,kesällä vissii huonommin vielä aikoja saatavana :) jee nyt ees hetken satamatta nii pääs vähä purkaa energiaa ja ottaa happer ulos :)

Jaanuzka millä tavoin sun edellinen raskaus oli vaikea? Aiempia viestejä selasin sen verran että raskausmyrkytys ja sektio + keskosvauva.. milloin myrkytys alkoi ilmotella itestään?

Muaki pelottaa raskauden kulku.. kun viimeks jouduttiin keskeyttämään.. meillä on 5 lasta joista 4 syntynyt keskosena rv30+4 - rv 33+0 välillä. Mulla menee vedet liian aikaisin :/ Nyt tässä raskaudessa varmaan kokeillaan progesteron kapselihoitoa.. ois aloitettu edellisessäkin mutta raskaus tosiaan keskeytettiin.

32+4 kiireellisenä leikattiin, vajaassa viikossa eteni niin kovaa että kroppa nyki leikkaussaliin mennessä. Raskausaika oli oksentelua rv30 asti 24/7, oksentelu johti tippaan monta kertaa ja aiheutti supisteluja. Ei mitään ihanaa raskaushuumaa pääsdyt kokemaan. Mies pelkäsi että jää yksin kokonaan kun olin niin huonossa kunnossa.

Toivottavasti Jaanuzka pääset tällä kertaa helpommalla. Mullakin oksentelua 24/7 ja kestää yleensä puoleen väliin asti.. mut jos päätetään että tällä kertaa purjo ei lennä?? Toimiskohan se niin?? =D

Voi Jaanuzka :/ todellakin toivotaan parempaa tällä kertaa. Mullakin esikoisessa oli raskausmyrkytys epäily ja siks käynnistettiinki 38+...toivon tosiaan ettei tällä kertaa itellekää ees epäilyjä tule....mut ku riski on aika suuri :(

Saa90 niin ajattelinkin mielessäni että parempi ajoissa kuin myöhään, sitä se terkkakin tuumasi että hyvä kun oot ajoissa liikkeellä. :happy: Ajat saa sitte peruttua jos jotain hullua sattuu. Mukavan oloinen terkka oli puhelimen päässä toivottavasti olisi kasvotustenkin yhtä mukava harmi vaan että on sijainen kun se varsinainen terkka joka mulla ois oli vissiin lomalla. :sad001

Täällä myös uusi plussannut. 2,5v tyttö ennestään. 1 kkm takana viime lokakuussa. Keskenmenon Jälkeen n. puolenvuojen tauko yrittämisestä. Nyt muutaman kuukauden yritetty. Toivottavasti kaikki menis tälläkertaa hyvin.
Ajattelin soitella neuvolaan vasta kuunvaihteessa, jos jälleen jotain menee taas pieleen... o_O

Onnea muille plussaneille :cat:

Niin ja jos kaikki menee odotetusti niin omien laskelmien mukaan La olisi 2.3 :woot: Vaikka todennäköisesti se muuttuu kun neuvolaan asti joskus päästään

Takaisin