Plussan huumaa

Onnea uudet plussanneet! :happy:

Täällä myös väsymys on ihan jäätävää ollu tänään, toki taaperon viime öinen valvottaminen saattaa olla osana mutta kyllä huomaa että viimesen viikon silti ollu väsyneempi. Onneks ollu suht hyviä kelejä että saanu olla pihalla. :) Ja ensimmäinen yösyöminenki tapahtu viime yönä, voi jestas että oliki nälkä!!:hilarious:

Pelätä en kauheesti osaa, välillä toki tulee mieleen että mitä jos.. Eka meni kuitenki niin hyvi alusta loppuun ettei sen puoleen oo mitään. Tuntuu vaa niin ihmeelliseltä ku esikoista alettii tekemään niin heti tärppäs ja tämä toinen, suunniteltiin kesäksi mutta pitihän sitä nyt alkaa jo harjoitteleen ja heti ekasta kierrosta. Vähän on uskomaton fiilis ja siks ehkä pelottaaki toisaalta, mutten anna pelolle valtaa vaan nautin nyt täysillä tästä onnesta :cat:

Se on kyllä jännä, miten ulkona jaksaa paremmin ja on "virkeämpi" tekemään kaikkea lapsen kanssa :) Meillä on vaan nuo sääsket riesana, jos ei aurinko porota täydeltä terältä.

Voi kun itekin tohtisi syödä milloin vain. Ei kyllä vaan passaa, jos mielii pitää kilot aisoissa :meh: Viime raskaudessa onneksi oli suuri osa kiloista nestettä. Toive oisi, että lisäkilot ois lähempänä sitä 10 kg kuin 20 kg. En tiiä, oonko turhan tarkka tässä asiassa:grinVaivaako lisäkilot muita? Vai onko ne sallittuja raskausaikana?

Mulla tuli ekasta 13kiloo ja tokasta 20kiloo.. ekasta kaikki lähti tosi nopeesti pois mut kakkosen kohalla ei sit lähtenykkää ja pojuki oli 4.5kiloinen.. Siks päätinki et jos kolmas tulee niin yritän kyllä kattoo mitä suuhuni laitan ja jatkaa urheilua niin kauan ku vaan kykenee :grin

Mulla tuli esikoisesta vaan 9 kiloo. Mut se johtuu varmaan siitä monen kuukauden oksentelusta alussa (laihduin sillon 3 kiloo :D). En oikeestaan jaksa stressata raskauskiloista. Luotan vaan siihen että ne lähtee sitten yhtä helposti pois kun viimekskin. Ensimmäisten vauvakuukausien aikana kun ei itse ehdi syödä mitään :D

:happy093
Heissulivei! Meillä tässä 11kk yritetty toista ja nyt näkyi kaks viivaa testissä, on kyllä niiiin liekeissä. Mies yrittää toppuutella ja ei viitti vielä kelleen kertoakkaan niin tännehän tuota voi vähän hehkuttaa. Ekasta ei kyllä ollut näin alussa vielä tohkeissaan, mutta sepäs onnistuikin ekalla yrittämällä ja tätä toista sai tosiaan hetken odottaa. Nyt vaan ootellaan ekaa neuvolaa ja tieteski ultraa.. ja toivotaan että kaikki menee hyvin :smiley-angelic001. Mukavaa odotusaikaa kaikille muillekkin!!

Tänään tuli clearbluella plussa, eilen tein 3 halpistestiä mutta oli pakko vielä varmistaa tänään tuolla apteekin vaihtoehdolla.
Jänskättää paljon, tytär saa pikkusisaruksen. :)

Mikä mua eniten stressaa, on se miten aikaisin testissä näkyi raskaus. Niissä testeissä siis, joiden pitäisi vasta näyttää kuukautisten myöhästyessä.. Kuukautisteni pitäisivät alkaa vasta ensi viikon torstaina. Jos mennään 28päivän kierron mukaan. Musta tuntuu että tuo kiertokin on kettuillut viimeiset 6kk ihan lahjakkaasti. Mulla on takana myös yksi kohdunulkoinen, mikä lisää jännitystä.. En tiedä, miten ottaisin toisen samanlaisen h*lvetin mitä silloin joutui käymään läpi. :(

Oon tosiaan uusi käyttäjä täällä niin miten toi salainen ryhmähomma, kun ymmärsin siis että sinne pääsy suljetaan jossain vaiheessa (?) siis onko tämän kuun aikana? Mietin että kerkeekö itellä tulla se kuukausi täyteen ja jos ei niin jääköhän tänne yleiselle palstalle sitten ketään vai siirtyykö kaikki sinne salaiseen ryhmään (paitsi minä) o_O laughing7

Anrid: Ei hätää! Tämä avoin palsta suljetaan kun maaliskuu 2017 päättyy. Nyt sinun pitää olla listattuna tälle palstalle, kirjoittaa tänne yli 30 viestiä ja olla rekisteröityneenä yli kuukausi. Ehdit aivan loistavasti :) ja onhan maaliskuun lopun synnyttäjät vielä listautumatta tänne!

Ja selkeät ohjeet löytyy la maaliskuu 2017 etusivulta :)

Ei hätää, itsekin alle viikon ollut käyttäjä :D höpötetään kaksin täällä niin kauan että kuukausi tulee täyteen. :smiley-bounce022

Ja onnea masha!

Se on kyllä jännä, miten ulkona jaksaa paremmin ja on "virkeämpi" tekemään kaikkea lapsen kanssa :) Meillä on vaan nuo sääsket riesana, jos ei aurinko porota täydeltä terältä.

Voi kun itekin tohtisi syödä milloin vain. Ei kyllä vaan passaa, jos mielii pitää kilot aisoissa :meh: Viime raskaudessa onneksi oli suuri osa kiloista nestettä. Toive oisi, että lisäkilot ois lähempänä sitä 10 kg kuin 20 kg. En tiiä, oonko turhan tarkka tässä asiassa:grinVaivaako lisäkilot muita? Vai onko ne sallittuja raskausaikana?

Voi mulla tuli esikoisesta reipas 20kg :grin
Kaikki on kuitenki lähteny mutta kroppa ei tietystikkään oo ihan samassa kondiksessa.. Ennen tuli käytyä salilla aika säännöllisesti mutta nyt se vain jostain kumman syystä on jäänyt. En silti jaksa stressata, ehtiihän tuota. Pääasia että kumminki jotenki liikkuu ja pysyy sillai kunnossa.

Valittihan mulle neukkuki sillon tosta painosta mutta minkäs teet. Ja mun on kyllä pakko syyä sillon ku tulee nälkä tai muuten tulee niin heikko ja huono olo. En siis jaksa nytkään liikoja miettiä tuota painoa, tulee mitä tulee mutta toki nyt katon mitä suuhuni pistän :happy:

Ja onnea anrid ja masha! Täälä mäki tulin hehkuttaa ja höpötteleen :smiley-bounce013 ku ei tuo mies koko aikaa varmaa jaksas kuunnella ja sen lisäks ei tiiä ku yks kaveri jolla LA heittää viikolla omastani, eli samassa tilanteessa:happy:

Onnittelut kaikille plussanneille!

Tässä raskauden alkuvaiheessa on kyllä mukava, kun voi jakaa täällä tuntojaan. Sukulaisille ja ystäville ei vielä viitsi raskaudesta pukahtaa, kun taustalla on tosiaan yksi keskeytynyt keskenmeno. Tuntuu, että mitä vain voi sattua. Kovasti kyllä miehen kanssa jännäillään, montako tuolla masussa on, kun molemminpuolin aivan lähisuvussa kaksosia. Itellä lisäksi paljon huomiota vie tuleva töiden aloittaminen, joka on vielä hakuasteella. Ei edes vielä tiedetä, mistä itsemme löydetään :grin

Syömistä koitan pitää kurissa siksikin, että viime raskaudessa riesana oli raskausdiabetes. Se hoitui kyllä onneksi pelkän ruokavalion turvin. Nyt ei tahtoisi, että joutuisi sen vuoksi enää enempää ravaamaan eri asiantuntijoiden ja hoitohenkilökunnan tykönä. Liikuntaa koetetaan täälläkin harrastaa vielä normaalia aktiivisemmin. Pahoinvointi toki vaatii veronsa. Vaikka välillä kyllä tuntuu, että tuo liikunta jopa auttaa siihen :) Koira onneksi patistaa päivittäin ulkoilemaan. Kyllä se lihaskunnon harjoittaminen on täälläkin tuon lapsen myötä jäänyt lähes tulkoon kokonaan (lukuunottamatta niitä muutamia päiviä, kun päättää nyt tsempata ja aloittaa treenaamisen kunnolla). Pitäis nyt yrittää repiä itsestään motivaatiota tuohon hommaan, ettei ihan keskivartalosta menis kasaan. Jaksaisi sitten maaliskuussa paremmin sitä pikkuistakin kanniskella.

Onnea uusille plussaajille! Itellä meno par päivee lukematta tätä palstaa kun maalla oltiin...tääl on melkee oireet hävinny :O maha vaa turpoo ja turpoo ja tissit kipeet ja väsyttää..tuli kyl 3 viime yönä uni velkaakin ja kylläpä viime yönä nukutti makeesti :D

Onnea ja tervetuloa uudet! Täällä on ollu sellasta lähes jatkuvaa kuvotusta taas koko aamun. Tosi mälsää.. pitäs syödä mut mitään ei tee mieli.:(
Ois kiva liikkua ja urheilla enemmän, tällä hetkellä on vaan noi energiatasot hyvinkin miinuksella. Virkeää keskiraskautta odotellessa:D

Kyllähän meki, jotka ollaan jo salaisella ni halutaan sinne lisää porukkaa ni höpistään täällä varmasti niin kauan et pääsette mukaan.:D

Närästää ja kaikki hajut kuvottaa... Ei sentään okseta vielä ainakaan niinkuin esikoisen aikana, hyih...

Takaisin