Plussakuvat<3

Toivottavasti shieldmaidenin viivat vielä vahvistuisi :Heartpink

Me lähdettiin aamulla niin kiireellä kyläreissulle, etten ehtinyt päivittään tänne, mutta nyt se pirun digi antoi sen +3 viikkoa :) Joten hetkellisesti sai huokaista helpotuksesta.

Mutta voin kyllä sanoa, etten ikinä enää osta tollasta!! :dead::hilarious:
IMG_9320.JPG
 
Toivottavasti shieldmaidenin viivat vielä vahvistuisi :Heartpink

Me lähdettiin aamulla niin kiireellä kyläreissulle, etten ehtinyt päivittään tänne, mutta nyt se pirun digi antoi sen +3 viikkoa :) Joten hetkellisesti sai huokaista helpotuksesta.

Mutta voin kyllä sanoa, etten ikinä enää osta tollasta!! :dead::hilarious:
View attachment 97463

Jes :Heartbigred
 
Toivottavasti shieldmaidenin viivat vielä vahvistuisi :Heartpink

Me lähdettiin aamulla niin kiireellä kyläreissulle, etten ehtinyt päivittään tänne, mutta nyt se pirun digi antoi sen +3 viikkoa :) Joten hetkellisesti sai huokaista helpotuksesta.

Mutta voin kyllä sanoa, etten ikinä enää osta tollasta!! :dead::hilarious:
View attachment 97463

Huh, ihan mahtavaa:love7
 
Toivottavasti shieldmaidenin viivat vielä vahvistuisi :Heartpink

Me lähdettiin aamulla niin kiireellä kyläreissulle, etten ehtinyt päivittään tänne, mutta nyt se pirun digi antoi sen +3 viikkoa :) Joten hetkellisesti sai huokaista helpotuksesta.

Mutta voin kyllä sanoa, etten ikinä enää osta tollasta!! :dead::hilarious:
View attachment 97463
Hienoa! :Heartblue
 
Toivottavasti shieldmaidenin viivat vielä vahvistuisi :Heartpink

Me lähdettiin aamulla niin kiireellä kyläreissulle, etten ehtinyt päivittään tänne, mutta nyt se pirun digi antoi sen +3 viikkoa :) Joten hetkellisesti sai huokaista helpotuksesta.

Mutta voin kyllä sanoa, etten ikinä enää osta tollasta!! :dead::hilarious:
View attachment 97463

Hei! Tuli mieleen, että just luin, että ivf-alkuisilla kuulemma nousee hcg hitaammin :happy: eli ei pitäis olla hätää :)
 
Odotin enemmän et tulee 2-3, kun on vain viikon testaillut ja viikossa meni haaleasta tummaan viivaan. Mutta sielä pamahtikin 3+ :Heartred Jos kaikki on hyvin niin huomenna varhaisultrassa saanee tietää sit tarkat päivät, tämän keskustelun pohjalta teihin verraten epäilisin olevani n. 5+3 --> 5+6 nyt, eli huomenna saattaa olla jopa 6+0! Se menisi yks yhteen mun yhden päivän nipistystuntemuksen kanssa, jolloin olisi ollut ovulaatio, en saanut sitä vaan tikutettua esiin.

upload_2020-12-21_8-59-14.png
 
Viiva ei lähde vahvistumaan, samana pysynyt neljättä aamua. Ehkä tämä jäi tähän, vuotoa odottelemaan.
Mikä tilanne? Oon lueskellut näitä juttuja tässä aikani ratoksi (pakoilen joulusiivousta). Mun mielestä sun ei kannata luovuttaa ajatuksen tasollakaan. Sun testit näyttää että olet raskaana. Ja tasan olet niin kauan kuin et enää ole, on se sitten elokuussa tai aiemmin. Nauti niistä hetkistä (kivuista ja säryistä ja huonovointisuudesta :grin), sure vasta sitten jos on pakko :Heartred. Ei nuo testit aina kerro kaikkea!
 
En tänään testannut, uhallakaan. Päätin myös lukemani pohjalta, että liuskatestit on "raskaana/ei raskaana"-käyttöön, eikä niistä ole tieteellisesti raskauden edistymisen seuraamiseen. Ehkä joillekin, mutta ei kaikille, ja se vertailu stressaa ihan sairaana. Pissahan ei oo joka aamu samanlainen, ja yksilötasolla hormonit nousee eri tavoin. Vanhoissa raskausmuistiinpanoissa totesin, että mun hormonit ei taida nousta kovin nopeaa- en muista mistä niin päättelin silloin. Nyt kuitenkin tuntuu vähä samalta. Yllätyin että pregcheckin kynällä plussasin jo dpo12, kun se on "vain" 25miU. Edellisellä kertaa plussa tuli noin rv4+1.

Näillä näkymin oon yhä raskaana, vuotoa ei tuu, edes tuhrua. Yöllä valvoin alapää jomottaen ja etovaa oloa potiessa. Tänään etova olo jatkuu, nännit kipeet, kohtu ja alaselkä oireilee. Suu on kuin sahara, ja housut puristaa turpeaa alamahaa. Mulla on jotenkin hyvin vaikea omaksua tämä tieto, kun oikeasti kävi niin äkkiä. Joulukuun piti olla tyyliin harjoituskerta. :confused:

Digi odottakoon kaapissa siihen asti kunnes saattaisi olla 3+ näkymän aika (n. viikko). AR ultravarausta vähän pohdin.
 
En tänään testannut, uhallakaan. Päätin myös lukemani pohjalta, että liuskatestit on "raskaana/ei raskaana"-käyttöön, eikä niistä ole tieteellisesti raskauden edistymisen seuraamiseen. Ehkä joillekin, mutta ei kaikille, ja se vertailu stressaa ihan sairaana. Pissahan ei oo joka aamu samanlainen, ja yksilötasolla hormonit nousee eri tavoin. Vanhoissa raskausmuistiinpanoissa totesin, että mun hormonit ei taida nousta kovin nopeaa- en muista mistä niin päättelin silloin. Nyt kuitenkin tuntuu vähä samalta. Yllätyin että pregcheckin kynällä plussasin jo dpo12, kun se on "vain" 25miU. Edellisellä kertaa plussa tuli noin rv4+1.

Näillä näkymin oon yhä raskaana, vuotoa ei tuu, edes tuhrua. Yöllä valvoin alapää jomottaen ja etovaa oloa potiessa. Tänään etova olo jatkuu, nännit kipeet, kohtu ja alaselkä oireilee. Suu on kuin sahara, ja housut puristaa turpeaa alamahaa. Mulla on jotenkin hyvin vaikea omaksua tämä tieto, kun oikeasti kävi niin äkkiä. Joulukuun piti olla tyyliin harjoituskerta. :confused:

Digi odottakoon kaapissa siihen asti kunnes saattaisi olla 3+ näkymän aika (n. viikko). AR ultravarausta vähän pohdin.
Oireet kuulostavat ainakin hyvin lupaavilta! :happy: Ei tässä meinaa pää pysyä lainkaan mukana ja itse ainakin huomaan suojelevani itseäni vielä, enkä oikein halua/viitsi iloita tästä. Toisaalta tuo on sääli, koska tämä on viimeinen kerta, kun tätä juttua käydään läpi :sorry: Mullakin odottaa digi kaapissa (tai oikestaan 2 :hilarious:) perjantaita...
 
No niin, sain verikokeen tulokseksi 11 778, tänään 6+0. Onko tämä hyvä tulos vai ei? Jonkun taulukon mukaan, minkä löysin, tämä olisi vähän alakanttiin... hermostuttaa! Hoitaja soittaa tästä vasta aamulla.
 
No niin, sain verikokeen tulokseksi 11 778, tänään 6+0. Onko tämä hyvä tulos vai ei? Jonkun taulukon mukaan, minkä löysin, tämä olisi vähän alakanttiin... hermostuttaa! Hoitaja soittaa tästä vasta aamulla.

En itsekään tiedä noista, mutta kuulostaa hyvältä? Menen ehkä itsekin huomenna verikokeeseen :bag:
 
En itsekään tiedä noista, mutta kuulostaa hyvältä? Menen ehkä itsekin huomenna verikokeeseen :bag:

On se kyllä kieltämättä perjantaista hyvin noussut, jos silloin vielä oli alle 2750, mikä on vissiin sen digin raja +3 viikolle... ehkä tämä on ok!
Kiva jos menet, saadaan hyvää vertailua, kun ollaan niin läheisillä päivillä :)
 
On se kyllä kieltämättä perjantaista hyvin noussut, jos silloin vielä oli alle 2750, mikä on vissiin sen digin raja +3 viikolle... ehkä tämä on ok!
Kiva jos menet, saadaan hyvää vertailua, kun ollaan niin läheisillä päivillä :)

Toivottavasti ei stressiä tule lisää:bag:
 
Kuulostaa kyllä todella hyvältä tulokselta! Mullahan on noilla viikoilla ollut vielä sen digin 3+ rajan alle hcg :happy:
 
No niin, sain verikokeen tulokseksi 11 778, tänään 6+0. Onko tämä hyvä tulos vai ei? Jonkun taulukon mukaan, minkä löysin, tämä olisi vähän alakanttiin... hermostuttaa! Hoitaja soittaa tästä vasta aamulla.

Se on varmasti oikein hyvä lukema, varsinkin kun ottaa huomioon että Hcg on alusta saakka noussut hitaammin. Sen pitäis tuplaantua n. Parin päivän välein.

Meen myös mittaukseen huomenna
 
Tuli tarve kokeilla vielä kerran, vaikka ei nää enää oikein mistään kerro. Huomenna Hcg mittaus, jos se on ok, niin sitten vaan odottamaan 4.1 ultraa. Piti tänään soittaa neuvolaan, mutta olikin sellaista haipakkaa töissä, että en mä mitään ehtinyt.
 

Liitteet

  • IMG_20201221_190649.jpg
    IMG_20201221_190649.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 22
Takaisin
Top