Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Emilia1983: mun mielestä näkyy viivaa, toivottavasti lähtee tummenee. Tee huomenna tai ylihuomenna uusi testi niin pitäisi olla jo enemmän väriä
 
Muokattu viimeksi:
Emilia1983: mun mielestä näkyy viivaa, toivottavasti lähtee tummenee. Tee huomenna tai ylihuomenna uusi testi niin pitäisi olla jo enemmän väriä

Joo niin ajattelin tehdä mutta kovasti kiinnostaisi jo tänään testata. On yksi OneStep 25mIu jäljellä joka näyttää siis tuollaisen viivan. Hassumpi kyllä että saman sarjan herkkä eli 10mIu liuska ei näyttänyt oikein mitään. Olen lukenut että se ei olisi niin herkkä kuin pitäisi. Hain äsken lisää testejä kaappiin PC(joka ei mulla ole toiminut kunnolla eli viiva eritt.haalea aiemmin ollut),ja yhden huonon eli RFSU-puikkotestin.
Edit.Ja niin sitten testasin. Malttamaton.:rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Joo niin ajattelin tehdä mutta kovasti kiinnostaisi jo tänään testata. On yksi OneStep 25mIu jäljellä joka näyttää siis tuollaisen viivan. Hassumpi kyllä että saman sarjan herkkä eli 10mIu liuska ei näyttänyt oikein mitään. Olen lukenut että se ei olisi niin herkkä kuin pitäisi. Hain äsken lisää testejä kaappiin PC(joka ei mulla ole toiminut kunnolla eli viiva eritt.haalea aiemmin ollut),ja yhden huonon eli RFSU-puikkotestin.



Kannattaa testata CB viikkonäytöllisellä. Mulla kun herkkä testi todella haaleeta plussaa, niin viikkonäytti jo tuloksen "raskaana 1-2".
 
Kannattaa testata CB viikkonäytöllisellä. Mulla kun herkkä testi todella haaleeta plussaa, niin viikkonäytti jo tuloksen "raskaana 1-2".
Joo niin ajattelin. Laitan tilaukseen. Tosin menkkoihin on vielä noin 6-8 päivää. Petyn ja tipun korkealta jos taas ne alkaakin. Outoa on nyt se että ei tule sitä valkovuotoa kuten ennen. Eli on ”kuivaa”. Aina on ovulaatiosta menkkoihin tullut tosi runsaasti valkovuotoa. Nyt ei melkein lainkaan…kummaa.
Tässä äskeinen Rfsu-herkkä (ei aamupissasta). Ei erota melkeinpä ollenkaan mitään. Harmi kun eilen näkyi todella hyvin One Stepissä iltapv pissasta.
 

Liitteet

  • 1D540491-E505-4A5E-99D7-468A8CD4D5CF.jpeg
    1D540491-E505-4A5E-99D7-468A8CD4D5CF.jpeg
    180.7 KB · Katsottu: 166
Muokattu viimeksi:
Joo niin ajattelin. Laitan tilaukseen. Tosin menkkoihin on vielä noin 6-8 päivää. Petyn ja tipun korkealta jos taas ne alkaakin. Outoa on nyt se että ei tule sitä valkovuotoa kuten ennen. Eli on ”kuivaa”. Aina on ovulaatiosta menkkoihin tullut tosi runsaasti valkovuotoa. Nyt ei melkein lainkaan…kummaa.
Tässä äskeinen Rfsu-herkkä (ei aamupissasta). Ei erota melkeinpä ollenkaan mitään. Harmi kun eilen näkyi todella hyvin One Stepissä iltapv pissasta.

Onestepit menee vähän samaan kategoriaan rfsu:n kanssa. Niillä monet on saaneet turhia viivoja olematta raskaana ja sitten kun on, niin muut testit näyttää kunnon plussaa ja onestep haamuilee.

Digitaalinen viikkonäyttöinen on kyllä hyvä! Ei tarvi arpoa viivoja.
 
Cb digit ovat kyllä hyviä. Antavat selvän tuloksen ja ei tarvitse arpoa.
Ovat kyllä hintaviakin. :shifty:

Onko olemassa hyvää viivatestiä mikä ei antaisi turhia viivanpaikkoja?
 
Muokattu viimeksi:
Cb digit ovat kyllä hyviä. Antavat selvän tuloksen ja tarvitse arpoa.
Ovat kyllä hintaviakin. :shifty:

Onko olemassa hyvää viivatestiä mikä ei antaisi turhia viivanpaikkoja?

Mun kokemuksella pc, mut omista testeistä on ~2v aikaa. Ja täällä kun on kattonut ni niilläkin ilmeisesti on vääriä tullut.

Puikoista predictor ja ya:n testit on olleet hyviä mulla. Ymmärtääkseni kyllä jotkut saa niilläkin. Mene ja tiedä näistä sitten :bag: pääasia kaiketi et jos lähtee vahvistumaan selkeesti niin on raskaudesta johtuvaa.
 
En ole aikaisemmin saanut RFSU testeillä viivan paikkoja vaikka kuinka niitä olisi toiveikkaana pyöritellyt eri valoissa. Mutta eilen tuli!
Siitä kyllä näkee, että ei ole plussa vaan on pelkkä viivanpaikka.
Silti pisti ärsyttämään tuommoiset hämmentävät epäselvät viivat.
Nousi kyllä semmoin tatti otsaan, ettei se ole vieläkään lähtenyt pois. :shifty:

Ja tänään tein uuden niin siinä on joku jäätävä lommo. Väri ei sen takia lähtenyt edes kunnolla leviämään. :hilarious:
mutta tähän ei sentään tullut viivanpaikaa. :laughing001

En aio ostaa noita enää ikinä! :banghead:

Jos sitä vaan malttaisi aina odottaa eikä testaisi liian aikaisin. Voisi rahat sitten sijoittaa pelkästään digeihin. :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20210702_103132.jpg
    IMG_20210702_103132.jpg
    286.2 KB · Katsottu: 138
  • IMG_20210702_082508_edit_72611648809232.jpg
    IMG_20210702_082508_edit_72611648809232.jpg
    182.1 KB · Katsottu: 142
Joo niin ajattelin. Laitan tilaukseen. Tosin menkkoihin on vielä noin 6-8 päivää. Petyn ja tipun korkealta jos taas ne alkaakin. Outoa on nyt se että ei tule sitä valkovuotoa kuten ennen. Eli on ”kuivaa”. Aina on ovulaatiosta menkkoihin tullut tosi runsaasti valkovuotoa. Nyt ei melkein lainkaan…kummaa.
Tässä äskeinen Rfsu-herkkä (ei aamupissasta). Ei erota melkeinpä ollenkaan mitään. Harmi kun eilen näkyi todella hyvin One Stepissä iltapv pissasta.

Jos menkkoihin on vielä 6-8 päivää, niin tuskinpa testissä edes voi vielä näkyä mitään, ellei sinulla ole todella pitkä luteaalivaihe. Sanoisin, että aikaisintaan dpo9 voi näkyä jotain, eli jos on 14 päivän luteaalivaihe, se olisi 5 päivää ennen kuukautisia. Ja monilla ei tosiaan dpo9 näy vielä yhtään mitään, ja luteaalivaihekin voi olla tuota lyhempi... On muuten normaalia, että valkovuotoa ei juuri tule oviksesta menkkoihin.
 
En ole aikaisemmin saanut RFSU testeillä viivan paikkoja vaikka kuinka niitä olisi toiveikkaana pyöritellyt eri valoissa. Mutta eilen tuli!
Siitä kyllä näkee, että ei ole plussa vaan on pelkkä viivanpaikka.
Silti pisti ärsyttämään tuommoiset hämmentävät epäselvät viivat.
Nousi kyllä semmoin tatti otsaan, ettei se ole vieläkään lähtenyt pois. :shifty:

Ja tänään tein uuden niin siinä on joku jäätävä lommo. Väri ei sen takia lähtenyt edes kunnolla leviämään. :hilarious:
mutta tähän ei sentään tullut viivanpaikaa. :laughing001

En aio ostaa noita enää ikinä! :banghead:

Jos sitä vaan malttaisi aina odottaa eikä testaisi liian aikaisin. Voisi rahat sitten sijoittaa pelkästään digeihin. :rolleyes:

Eikös nämä ole niitä herkkiä testejä? Nämä kyllä antaa tosi paljon todella räikeitä haamuja :banghead:
 
Eikös nämä ole niitä herkkiä testejä? Nämä kyllä antaa tosi paljon todella räikeitä haamuja :banghead:

Joo just niitä! :laughing002

Meidän kaupasta ei muuta saakkaan kuin noita. :grin
Sillä vähän kyselin suostiuksia jos tilaisin jostain muualta joitain muita. Tai ehkä tilaan vaan suosiolla digejä varuiksi kaappiin. Kai ne jonkin aikaa säilyy. :)
 
Joo just niitä! :laughing002

Meidän kaupasta ei muuta saakkaan kuin noita. :grin
Sillä vähän kyselin suostiuksia jos tilaisin jostain muualta joitain muita. Tai ehkä tilaan vaan suosiolla digejä varuiksi kaappiin. Kai ne jonkin aikaa säilyy. :)

Mä oon tilannu aina kotitesti sivustolta liuska testejä onko ne nyt sofin liuskoja ja digejä ja ne on kyllä toiminut.
 
Mä sain sofin testehin viivanpaikat näkyviin. Pc:n testin tein viimme kuussa ja siihen ei ainakaan tullut viivanpaikkaa näkyviin, ja ne on ennenkin ollut mun mielestä parhaimpia testejä, näyttää plussaakin jo aikaisin. Raskauskeijulta tilasin one step 25mlu liuskoja ja niihin tulee viivan paikat esiin.
Digi testeistä tulee halvemmaksi ne missä ei ole viikko näyttöä vaan ilmoittaa "pregnant" tai "not pregnant" :) mun mielestä turha se viikko näytöllinen, ellei sitten ole epäselvää onko raskaus ihan alussa vai jo vähän pidemmällä :confused005
 
Mä sain sofin testehin viivanpaikat näkyviin. Pc:n testin tein viimme kuussa ja siihen ei ainakaan tullut viivanpaikkaa näkyviin, ja ne on ennenkin ollut mun mielestä parhaimpia testejä, näyttää plussaakin jo aikaisin. Raskauskeijulta tilasin one step 25mlu liuskoja ja niihin tulee viivan paikat esiin.
Digi testeistä tulee halvemmaksi ne missä ei ole viikko näyttöä vaan ilmoittaa "pregnant" tai "not pregnant" :) mun mielestä turha se viikko näytöllinen, ellei sitten ole epäselvää onko raskaus ihan alussa vai jo vähän pidemmällä :confused005

Se on kyllä totta, että ne on halvempia.
Viikkodigi on herkempi kuin tuo tavallinen, ohjeiden mukaan herkkyys on 10,että saa sen raskaana 1-2.
Itse ainakin tykkäsin seurata sillä viikkojen nousua. Vaikkei sekään mitään kyllä takaa nouseeko vai eikö. Kumminpäin vaan oon lukenut että jotkut ei oo saaneet koskaan 3+ ja silti normaali raskaus ja vaikka viikot nousisi niin raskaus ei välttämättä jatku.
 
Joo mielenkiintoista kyllä,mutta olen itse kokenut aina Pregcheckin huonona testinä. Mutta nyt monien kymmenien väärien positiivisten testien (RFSU liuska+puikko) jälkeen en aio enää ostaa niitä. Tänään aamulla hain 2 pakettia PC ja ensimmäisen kerran elämässäni(vaikka testejä ostanut 20v aikana varmasti useamman) ,se taitaa toimia kuten pitää! Nyt liuska muuttui testiajalla heti valkoiseksi eikä tausta ollut koko testiajan ”liian punainen”.
Ja ensimm.kerran elämässäni taisin jopa saada haamuviivan. Olipa vaikea saada kuvaan.:facepalm::couchpotato:
En siis tilaakaan vielä mitään digejä tai muuta, halvimmaksi tulee ostaa PC lähikaupasta…:) Ja jatkaa sillä.
Yritin vangita kuvaan tuota haamulaista(vaikeaa!) mutta jos jottai näkkyy:
7301228A-01B0-4E95-9BF1-FA0A277C53C0.jpeg
 
En ole aikaisemmin saanut RFSU testeillä viivan paikkoja vaikka kuinka niitä olisi toiveikkaana pyöritellyt eri valoissa. Mutta eilen tuli!
Siitä kyllä näkee, että ei ole plussa vaan on pelkkä viivanpaikka.
Silti pisti ärsyttämään tuommoiset hämmentävät epäselvät viivat.
Nousi kyllä semmoin tatti otsaan, ettei se ole vieläkään lähtenyt pois. :shifty:

Ja tänään tein uuden niin siinä on joku jäätävä lommo. Väri ei sen takia lähtenyt edes kunnolla leviämään. :hilarious:
mutta tähän ei sentään tullut viivanpaikaa. :laughing001

En aio ostaa noita enää ikinä! :banghead:

Jos sitä vaan malttaisi aina odottaa eikä testaisi liian aikaisin. Voisi rahat sitten sijoittaa pelkästään digeihin. :rolleyes:
Mä olen aina lähettänyt sinne asiakaspalautteen kun on ollut tuollaisia sekundalaatuisia testejä. Ja usko pois on tullut useammin kuin muutaman kerran vastaan juuri noissa puikoissa. Liimaisia läikkiä joihin ei virtsa imeydy ja myös lommoisia testi-ikkunoita, joten testin lukeminen ollut mahdotonta siten kuin ohjeessa. Laita sinne asiakaspalvelun sähköpostiin palautteesi,saat ilmaiseksi vastaavia tai haluamiasi tuotteita…
 
Jos menkkoihin on vielä 6-8 päivää, niin tuskinpa testissä edes voi vielä näkyä mitään, ellei sinulla ole todella pitkä luteaalivaihe. Sanoisin, että aikaisintaan dpo9 voi näkyä jotain, eli jos on 14 päivän luteaalivaihe, se olisi 5 päivää ennen kuukautisia. Ja monilla ei tosiaan dpo9 näy vielä yhtään mitään, ja luteaalivaihekin voi olla tuota lyhempi... On muuten normaalia, että valkovuotoa ei juuri tule oviksesta menkkoihin.

Minulla on nyt meneillään mahdollisesti dpo 10-11. Ei ollut ovulaatiotestejä keskikiertoon,ja sain tasavahvat viivat kp8,joten siitä laskin. Mutta saattaa olla että ovuloin myös kp 16,silloin oli alavatsakipuja yhden vuorokauden. Ne tosin tuntui erilaiselta kuin aiemmin oviskivut. Eli niistäkään ei taetta tässä kierrossa. Sikäli myös minulla on ollut kuukautiskierto viimeisen 8kk(?) 24-25vrk,mutta kaksi viimeisintä oli 28vrk.
 
Emilia1983: mun mielestä näkyy viivaa, toivottavasti lähtee tummenee. Tee huomenna tai ylihuomenna uusi testi niin pitäisi olla jo enemmän väriä
Kyllä hätähousuna tein jo tänään. Samanlainen viiva tuli,One Step 25mIu. Tein sitten myös PC ja Rfsu-herkän. Niistä muualla(juttua siis).:IMG::angel1
 
Joo mielenkiintoista kyllä,mutta olen itse kokenut aina Pregcheckin huonona testinä. Mutta nyt monien kymmenien väärien positiivisten testien (RFSU liuska+puikko) jälkeen en aio enää ostaa niitä. Tänään aamulla hain 2 pakettia PC ja ensimmäisen kerran elämässäni(vaikka testejä ostanut 20v aikana varmasti useamman) ,se taitaa toimia kuten pitää! Nyt liuska muuttui testiajalla heti valkoiseksi eikä tausta ollut koko testiajan ”liian punainen”.
Ja ensimm.kerran elämässäni taisin jopa saada haamuviivan. Olipa vaikea saada kuvaan.:facepalm::couchpotato:
En siis tilaakaan vielä mitään digejä tai muuta, halvimmaksi tulee ostaa PC lähikaupasta…:) Ja jatkaa sillä.
Yritin vangita kuvaan tuota haamulaista(vaikeaa!) mutta jos jottai näkkyy:
View attachment 104301

Siinä sun yhessä aikasemmassa oli hieman haamulaista mutta tässä en kyllä näe mitään. Enkä ymmärrä miksi nuita testejä pitää tehdä nuin monta kerralla :smiley-ashamed004
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top