Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Miten niin kuin hoito?
Oli mulla Gonal-F, letrozol ja ovitrelle

Eli ei inseminaatiota? Ei kai sillä väliä. Mietin vaan voiko oireet johtua mistä kaikesta. Oireet voi johtua raskaudesta tai lääkkeistä, toivotaan raskautta!

Eli ei inseminaatiota? Ei kai sillä väliä. Mietin vaan voiko oireet johtua mistä kaikesta. Oireet voi johtua raskaudesta tai lääkkeistä, toivotaan raskautta!

Ei mulla lääkkeistä ja piikeistä oo ennen tullut tämmösiä oireita. Tämä on 6 kierto tällä hoidolla ja 5 muussa ei ole tämmöisiä oireita tullut

Ei mulla lääkkeistä ja piikeistä oo ennen tullut tämmösiä oireita. Tämä on 6 kierto tällä hoidolla ja 5 muussa ei ole tämmöisiä oireita tullut

Onko sulla koskaan ollut ovitrelle?
Mulla se aiheutti kauheet raskausoireet koska siinä on sitä hcg:tä.

Raskausoireita ei pitäisi näin aikaisin tulla, mutta sehän selviää ensi viikolla :happy: jos olet raskaana

Onko sulla koskaan ollut ovitrelle?
Mulla se aiheutti kauheet raskausoireet koska siinä on sitä hcg:tä.

Mä ihmettelen kun mulle ei tullut pahemmin oireita o_O eikai siitä mitään voi päätellä vielä :bag:

Mä ihmettelen kun mulle ei tullut pahemmin oireita o_O eikai siitä mitään voi päätellä vielä :bag:

En usko. Eihän kaikille tule raskaanakaan oireita. Mulla tuli pahoinvointia ja se helpotti kun ovitrelle haihtui mutta alkoi taas kun raskaus alkoi.

En usko. Eihän kaikille tule raskaanakaan oireita. Mulla tuli pahoinvointia ja se helpotti kun ovitrelle haihtui mutta alkoi taas kun raskaus alkoi.

Tärppikierrossa oli ehkä kipeämmät rinnat jo tässä vaiheessa. Mutta saattoi johtua lugeista. Vasta dpo3 nyt :hilarious:

Tukin tän tännekin :laughing002
Elättelen siis toiveita, että ovulaatio ois myöhästyny ja viivanpaikka ois haamu. Ylempi testattu tänään ja alempi eilen.

Muutaman päivän päästä pääsee tekemään raskaustestin, mutta tänään kokeilin ovulaatiotestillä kun luin, että sitä voisi käyttää raskaustestinä myös.. Testiin tuli hailakka viiva, voiko nimenomaan tämä hailakka viiva tarkoittaa raskautta? Ovulaatio ei ainakaan nyt ole lähestymässä
IMG_20210315_144923.jpg

Laitetaan nyt tähänkin pinoon, predictor early.
Viivanpaikka(ko):angelic::bag:

Liitteet

• 20210315_145821.jpg
    20210315_145821.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 166
Tein tuossa 5min sit raskaustestin.
Kp 25menossa
Ovitrellen pistämisestä 6pv
Menkkojen pitäisi alkaa 25.3 viimeistään.

Samat oireet edelleen mitä aikaisemminkin ollut.

Liitteet

• PhotoCollage_1615817420683.jpg
    PhotoCollage_1615817420683.jpg
    36.7 KB · Katsottu: 265
Tein tuossa 5min sit raskaustestin.
Kp 25menossa
Ovitrellen pistämisestä 6pv
Menkkojen pitäisi alkaa 25.3 viimeistään.

Samat oireet edelleen mitä aikaisemminkin ollut.

Ovitrelle voi näkyä testissä 10vrk, joten kaikki viivat mitkä sen ajan sisällä tulee, johtuu yleensä siitä.
Sulla olis vasta dpo 5, jos ovis on ovitrelle seuraavana päivänä, ei vielä voi raskaus näkyä.

Onko teillä tullut PC-testeihin herkästi viivanpaikkoja? Tänään dpo11 / kp 26/28 ja aamun PC-testi vitivalkoinen nega. Äsken tein uuden testin ja joku hailura näkyy, veikkaan kuitenki viivanpaikaksi vaikken näihin testeihin koskaan oo sellasia saanutkaan. :scratch

Klikkaamalla kuvaa näkyy selkeämmin. :bag:

Onko teillä tullut PC-testeihin herkästi viivanpaikkoja? Tänään dpo11 / kp 26/28 ja aamun PC-testi vitivalkoinen nega. Äsken tein uuden testin ja joku hailura näkyy, veikkaan kuitenki viivanpaikaksi vaikken näihin testeihin koskaan oo sellasia saanutkaan. :scratch

Klikkaamalla kuvaa näkyy selkeämmin. :bag:
On valitettavasti tääkin testi alkanut näyttämään viivanpaikkaa. :-/
Mut selkeästi erottuu toinen viiva, joten toivotaan vahvistumista ja huomenna uutta testiä!

Status
Not open for further replies.
Takaisin