Miten niin kuin hoito?
Oli mulla Gonal-F, letrozol ja ovitrelle
Eli ei inseminaatiota? Ei kai sillä väliä. Mietin vaan voiko oireet johtua mistä kaikesta. Oireet voi johtua raskaudesta tai lääkkeistä, toivotaan raskautta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten niin kuin hoito?
Oli mulla Gonal-F, letrozol ja ovitrelle
Eli ei inseminaatiota? Ei kai sillä väliä. Mietin vaan voiko oireet johtua mistä kaikesta. Oireet voi johtua raskaudesta tai lääkkeistä, toivotaan raskautta!
Ei mulla lääkkeistä ja piikeistä oo ennen tullut tämmösiä oireita. Tämä on 6 kierto tällä hoidolla ja 5 muussa ei ole tämmöisiä oireita tullut
Ei mulla lääkkeistä ja piikeistä oo ennen tullut tämmösiä oireita. Tämä on 6 kierto tällä hoidolla ja 5 muussa ei ole tämmöisiä oireita tullut
Onko sulla koskaan ollut ovitrelle?
Mulla se aiheutti kauheet raskausoireet koska siinä on sitä hcg:tä.
Mä ihmettelen kun mulle ei tullut pahemmin oireita eikai siitä mitään voi päätellä vielä :bag:
En usko. Eihän kaikille tule raskaanakaan oireita. Mulla tuli pahoinvointia ja se helpotti kun ovitrelle haihtui mutta alkoi taas kun raskaus alkoi.
On ollut kaikki 6 kiertoa ovitrelle ja ennen ei oo ollut tämmöisiä oireita mitä nyt tässä 6 kierrossaOnko sulla koskaan ollut ovitrelle?
Mulla se aiheutti kauheet raskausoireet koska siinä on sitä hcg:tä.
25.3 pitäis menkkojen alkaa jos alkaaRaskausoireita ei pitäisi näin aikaisin tulla, mutta sehän selviää ensi viikolla jos olet raskaana
Tein tuossa 5min sit raskaustestin.
Kp 25menossa
Ovitrellen pistämisestä 6pv
Menkkojen pitäisi alkaa 25.3 viimeistään.
Samat oireet edelleen mitä aikaisemminkin ollut.
Nyt on 18:30 lähtien nipistellyt välillä aina navan tyköä. Mahaa turvottaa/pinkeä.
Toivottavasti oon raskaana
Toivotaan niin :) Kannattaa varmaan testata viikon päästä uudelleen.
On valitettavasti tääkin testi alkanut näyttämään viivanpaikkaa. :-/