Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Voi ei, vaihdoin puhelinta enkä sitten enää muistanut tunnuksia, olen siis star4 mutta jouduin tekemään uudet tunnukset!
Mahaa juilii niin ku menkat olis alkamassa. Ei ihan pelkkää menkkajomoilua vaan sellasta toisenlaistakin särkyä, niinku puukkoa käännettäs vatsassa..:smiley-ashamed008
Harmittaa kyllä nää uudet tunnukset kun meni kaikki tähdetkin, enkä pääse enää yksityisiin ryhmiin..

Voi ei, vaihdoin puhelinta enkä sitten enää muistanut tunnuksia, olen siis star4 mutta jouduin tekemään uudet tunnukset!
Mahaa juilii niin ku menkat olis alkamassa. Ei ihan pelkkää menkkajomoilua vaan sellasta toisenlaistakin särkyä, niinku puukkoa käännettäs vatsassa..:smiley-ashamed008
Harmittaa kyllä nää uudet tunnukset kun meni kaikki tähdetkin, enkä pääse enää yksityisiin ryhmiin..
Hei, pystymme ylläpidossa auttamaan sinua tunnusten kanssa! Laitan sinulle yksityisviestiä.:)

Terveisin Bella Swan, ylläpitäjä

IMG_20210308_050434.jpg

Menkat 7 päivää myöhässä ja tältä näyttää tämän aamuinen testi :dontknow

Tässä uusimmat testit,lauantaina tehty. Näyttääkö plussalle?
View attachment 100564 View attachment 100565View attachment 100568
Näyttäis jotain, mutta itse en tätä millään tavalla plussana pitäisi, valitettavasti. Haamuiluakaan ei näy kunnolla, viivanpaikkaa ehkä. :confused005 Jos sulla oli kiinnitysyritystä, mutta eihän sitä näin maallikkona pysty sanomaan juuta eikä jaata. Mietin testituloksia, että miten tätä tulkitsisi omalla kohdalla. Varmaan toivoa elittälisi tottakai, mutta katse vaan tulevaan!:):Heartred Jos plussa ilmestyisi testiin, niin kaiken järjen mukaan sen pitäisi alkaa vahvistumaan pikkuhiljaa. Missä vaiheessa sun kierto nyt on?
Tsemppiä! Uutta yritystä kohti vaan:thumleft:dance011

Mun mielestä Avenan testin lukisin kuitenkin negaksi ja näin menettelisin omallakin kohdalla, koska tuo rfsu näyttää välillä aivan törkeää viivanpaikkaa osalla, en tiedä miksi, olettaen et testi on rfsu. Luottaisin enemmän esim. Pc, mut nykyään silläkin saattaa tulla näkyviä viivanpaikkoja. :bag:
Tuo voi olla myös ehkä kemiallisesta jäänyt haamuilu, jos siis oli aihetta aiemmin epäillä kemiallista.

Oletan että sama testi kyseessä. Mun eilinen nega. Ei edes viivan paikkaa näy minun testeissä. :think005
IMG_20210307_182446.jpg

Rfsuhun tulee joillakin jopa punaisia viivoja ilman että on raskaana. Ei niitä tule kaikille eikä esim. Mullakaan aina, joskus kyllä.
Jompaankumpaan plussa vai ei - ketjuun niitä joku aika sitten läheteltiin.

Muoks. Ja sama rfsu:n puikkojen kanssa.

Rfsuhun tulee joillakin jopa punaisia viivoja ilman että on raskaana. Ei niitä tule kaikille eikä esim. Mullakaan aina, joskus kyllä.

No jopas. Mulle ei ole sitten vielä koskaan sattunut kummassakaan. Nyt viikon sisään oon noita molempia tehnyt ainakin 3-4 pakettia :smiley-ashamed004

Joo täällä kans yks, joka pettyä noihin testeihin heti alkuun. YK2 viime vuoden puolella muistaakseni ostin noita. Sain kahteen testiin selvät haaleat punaiset viivat ja miehelle kiljuin onnesta. No ei näyttäny toisen firman testit yhtään mitään seuraavana päivänä, jolloin myös menkat alkoi :meh: ja ei siis todellakaan ollut kyse edes siitä kemiallisesta. Suosittelen jotai muita testejä ja muutenkin sama mikä testi sitä haamua alkaa antaa, ni sit vaan digiä uittamaan, ni ei tarvii arpoo ja säästyy hermot ja rahat.

Rfsu liuskat on ollut tuollaisia jo vuosikausia. Joillekin se vain näyttää viivanpaikat todella vahvasti. Näistä on kirjoituksia ja kuvia netti täynnä. Mulla on se taipumus, että vähän joka testiin sain näkymään viivanpaikan, joka kierrossa missä ehdin testailla. En usko että kemiallisia joka kierrossa olisi ollut. Sitten kun on plussaa ollut, niin ne on vahvistunut selvästi parissa päivässä.

Tänään tuli ovulaatiotestiin että ovulaatio tänään. Eilen pistin ovitrellen. Toivotaan että nyt kaikki menee hyvin ja tulen raskaaksi

Ovitrellen jälkeen on aina plussaa, koska sisältää hcg, joka tekee sekä raskaustestin että ovulaatiotestin plussaksi (noin 7-10 päiväksi, joillakin pidemmäksikin aikaa).
Plussaonnea!

Nyt täällä alkoi menkat! Vihdoin uuteen kiertoon, kierron pituudeksi tuli 56 päivää.. Ilman lugeja menkat ei olisivat varmasti edes alkaneet.
Tässä kierrossa ajattelin kokeilla royal geleetä ja akupunktiota, voi olla ihsn humpuukia mutta ri siinö mitään häviä jos kokeilee

Nyt täällä alkoi menkat! Vihdoin uuteen kiertoon, kierron pituudeksi tuli 56 päivää.. Ilman lugeja menkat ei olisivat varmasti edes alkaneet.
Tässä kierrossa ajattelin kokeilla royal geleetä ja akupunktiota, voi olla ihsn humpuukia mutta ri siinö mitään häviä jos kokeilee
Tsemppiä uuteen kiertoon!

Status
Not open for further replies.
Takaisin