Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, pystymme ylläpidossa auttamaan sinua tunnusten kanssa! Laitan sinulle yksityisviestiä.:)Voi ei, vaihdoin puhelinta enkä sitten enää muistanut tunnuksia, olen siis star4 mutta jouduin tekemään uudet tunnukset!
Mahaa juilii niin ku menkat olis alkamassa. Ei ihan pelkkää menkkajomoilua vaan sellasta toisenlaistakin särkyä, niinku puukkoa käännettäs vatsassa..
Harmittaa kyllä nää uudet tunnukset kun meni kaikki tähdetkin, enkä pääse enää yksityisiin ryhmiin..
Hei, pystymme ylläpidossa auttamaan sinua tunnusten kanssa! Laitan sinulle yksityisviestiä.:)
Terveisin Bella Swan, ylläpitäjä
@Avena1234 oletko vielä tikutellut? Mikä on tilanne, joko plussa pärähti?
Näyttäis jotain, mutta itse en tätä millään tavalla plussana pitäisi, valitettavasti. Haamuiluakaan ei näy kunnolla, viivanpaikkaa ehkä. Jos sulla oli kiinnitysyritystä, mutta eihän sitä näin maallikkona pysty sanomaan juuta eikä jaata. Mietin testituloksia, että miten tätä tulkitsisi omalla kohdalla. Varmaan toivoa elittälisi tottakai, mutta katse vaan tulevaan!:) Jos plussa ilmestyisi testiin, niin kaiken järjen mukaan sen pitäisi alkaa vahvistumaan pikkuhiljaa. Missä vaiheessa sun kierto nyt on?Tässä uusimmat testit,lauantaina tehty. Näyttääkö plussalle?
View attachment 100564 View attachment 100565View attachment 100568
Tässä uusimmat testit,lauantaina tehty. Näyttääkö plussalle?
Mä oon kyl erimieltä.Tässä uusimmat testit,lauantaina tehty. Näyttääkö plussalle?
Rfsuhun tulee joillakin jopa punaisia viivoja ilman että on raskaana. Ei niitä tule kaikille eikä esim. Mullakaan aina, joskus kyllä.
Jompaankumpaan plussa vai ei - ketjuun niitä joku aika sitten läheteltiin.
Muoks. Ja sama rfsu:n puikkojen kanssa.
Rfsuhun tulee joillakin jopa punaisia viivoja ilman että on raskaana. Ei niitä tule kaikille eikä esim. Mullakaan aina, joskus kyllä.
Jompaankumpaan plussa vai ei - ketjuun niitä joku aika sitten läheteltiin.
Muoks. Ja sama rfsu:n puikkojen kanssa.
Tänään tuli ovulaatiotestiin että ovulaatio tänään. Eilen pistin ovitrellen. Toivotaan että nyt kaikki menee hyvin ja tulen raskaaksi
Ovitrellen jälkeen on aina plussaa, koska sisältää hcg, joka tekee sekä raskaustestin että ovulaatiotestin plussaksi (noin 7-10 päiväksi, joillakin pidemmäksikin aikaa).
Plussaonnea!
Tsemppiä uuteen kiertoon!Nyt täällä alkoi menkat! Vihdoin uuteen kiertoon, kierron pituudeksi tuli 56 päivää.. Ilman lugeja menkat ei olisivat varmasti edes alkaneet.
Tässä kierrossa ajattelin kokeilla royal geleetä ja akupunktiota, voi olla ihsn humpuukia mutta ri siinö mitään häviä jos kokeilee