Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Laitetaaa tänne näkyviin 4 edellisen päivän ovistestit. 10.3 kuvan laitoinki toiseen keskusteluun aiemmin..
10.3. ei ihan tasavahvoja tullut ja seuraavana päivänä oli jo tollanen haalea. Tallettelut onnistu 9.päivä mut ei 10. ja 11...Voi hitsin hitsi. Meniköhän tää nyt taas ohi. Mitähän tos tapahtu kun ei tumma ollut enää 11.pv ?

Liitteet

• 20210311_140816.jpg
    20210311_140816.jpg
    16.5 KB · Katsottu: 124
Laitetaaa tänne näkyviin 4 edellisen päivän ovistestit. 10.3 kuvan laitoinki toiseen keskusteluun aiemmin..
10.3. ei ihan tasavahvoja tullut ja seuraavana päivänä oli jo tollanen haalea. Tallettelut onnistu 9.päivä mut ei 10. ja 11...Voi hitsin hitsi. Meniköhän tää nyt taas ohi. Mitähän tos tapahtu kun ei tumma ollut enää 11.pv ?
Tuo 10 päivän on hyvin lähellä plussaa, ellei jopa plussa. Ja ajoitushan ois silloin mitä mainioin.

Screenshot_20210312_212425.jpg
Screenshot_20210312_212413.jpg

Anteeksi kuva pommitus tässä vielä apteqin ilta pissasta onkohan toi ihan viivanpaikka? Mun silmään kyllä punertaa...:) Mulla ei oo kokemusta tästä testistä ollenkaan. Hitsi ku jännittää. En oo ikinä saanu mitään punertavaa viivaa.. Aina ollu viivanpaikkoja esim pcllä viime kierrossa aika räikeä sellanen :bored:

Nyt pitää vaa malttaa ja odottaa, sit jos menkat ei ala testaan seuraavan kerran :angelic:

Muokattu viimeksi:
View attachment 100760 View attachment 100761

Anteeksi kuva pommitus tässä vielä apteqin ilta pissasta onkohan toi ihan viivanpaikka? Mun silmään kyllä punertaa...:) Mulla ei oo kokemusta tästä testistä ollenkaan. Hitsi ku jännittää. En oo ikinä saanu mitään punertavaa viivaa.. Aina ollu viivanpaikkoja esim pcllä viime kierrossa aika räikeä sellanen :bored:

Nyt pitää vaa malttaa ja odottaa, sit jos menkat ei ala testaan seuraavan kerran :angelic:

Mä en kyllä nää mitään. Ekassa kuvassa joku varjo mut tokassa en nää edes viivanpaikkaa:sad001

Huippua! Tästä sen näkee miten herkkä digi on. Onnea kovasti!

Kiitos !
Toivotaan nyt vaan, että ei ole kemiallinen. Aloitin testaamisen siis siksi ajoissa, kun on tulossa mun 30v synttärit ja mennään pienellä porukalla mökille tänään, niin pitänee hakea parit alkoholittomat juomat mukaan

On tää jännää! Oli kyllä fiilis, että ois raskaana! Pinkeät tissit ja nipistelyä alavatsalla. Nyt se on onneksi mustaa valkoisella ni ei tarvi tihrustella viivoja!

Kolme päivää sitten oli kp29 ja kovat menkkakivut, mutta vuotoa ei ole tullut. Perjantaina iski myös hirveä turvotus. Eilen aamulla tein sitten apteekin raskaustestin, joka näytti negatiivista. Hmm. Vuotoa ei ole vieläkään, ja nyt siis kp32. Nyt jo sellainen olo kuin kuukautiset olisivat ohi, mutta vuotoa ei ole tullut tipan tippaa. Pitänee tehdä ensi viikolla uusi testi, ellei vuotoa ala kuulumaan, vai mitä sanotte? :)

Ovitrellen pistin 8.3. ovulaatio 9.3. nyt olo kuin raskaana olevalla

- Mahaa turvottaa/pinkeä
- Närästystä (ei oo ennen ollut)
- tissit hellät ja nännit nypyttää
- Nipistelee alavatsaa ja navan tykköä (aamuisin ja iltaisin joka päivä)

Menkkojen pitäisi alkaa 25.3.21

Ovitrellen pistin 8.3. ovulaatio 9.3. nyt olo kuin raskaana olevalla

- Mahaa turvottaa/pinkeä
- Närästystä (ei oo ennen ollut)
- tissit hellät ja nännit nypyttää
- Nipistelee alavatsaa ja navan tykköä (aamuisin ja iltaisin joka päivä)

Menkkojen pitäisi alkaa 25.3.21

Oliko hoitoa, esim inseminaatio?
Käytätkö keltarauhastukea?

Täällä ylläriplussa melkein vuoden yrittämisen jälkeen. Viime menkat oli yli viikon myöhässä ja samaten nyt. No ajattelin, että menee taas stressin piikkiin enkä edes suunnitellu tekeväni testiä. Kävelin kuitenkin kaupassa niiden ohi ja ostin ku oli PegCheck niin edullinen. No tässäpä tulos päiväpissasta ja kyllä epäuskoinen olen vieläkin . No tein toisenkin äsken ja taas 2 viivaa, että ehkäpä uskon...

Liitteet

• IMG-20210314-WA0012.jpeg
    IMG-20210314-WA0012.jpeg
    28.2 KB · Katsottu: 214
Status
Not open for further replies.
Takaisin