Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Uusi kuumeilija täällä. Yritystä takana 6 vuotta ja jätin palstat 2017 epäonnistuneiden IVF hoitojen jälkeen. Tiputin painoa reilusti ja muutamien vastoinkäymisten kautta uusi IVF viimein käynnissä. 5-päiväisen blaston tuoresiirrosta 9 päivää. Ovitrellesta 15 päivää. En malttanut enää ja alla oleva testi illalla tunnin pidätyksen jälkeen. Ilmeistyi näytölle minuutissa. Testinä apteekin herkkä testi. Minulla on 6 vuoden kokemus negoista, ei yhdestä ainoastakaan plussasta, mutta eikös tämä jo sellainen ole? Tarvitsen vertaistukea :)View attachment 101070
On plussa! Mikä matka sullon takana :eek: nyt isosti tarrasukkia ja onnea plussasta :happy093.:Heartred
 
Uusi kuumeilija täällä. Yritystä takana 6 vuotta ja jätin palstat 2017 epäonnistuneiden IVF hoitojen jälkeen. Tiputin painoa reilusti ja muutamien vastoinkäymisten kautta uusi IVF viimein käynnissä. 5-päiväisen blaston tuoresiirrosta 9 päivää. Ovitrellesta 15 päivää. En malttanut enää ja alla oleva testi illalla tunnin pidätyksen jälkeen. Ilmeistyi näytölle minuutissa. Testinä apteekin herkkä testi. Minulla on 6 vuoden kokemus negoista, ei yhdestä ainoastakaan plussasta, mutta eikös tämä jo sellainen ole? Tarvitsen vertaistukea :)View attachment 101070

Vau miten hieno plussa! Onnea ja tarrasukkia pienelle!
 
Selviä oireita ollut viikon, ja tein aamulla Rfsun testin. Ihmetyttää mikä tä on ku näyttää olevan keskellä o_O
Täytyy varmaan koittaa vielä eri testillä..
 

Liitteet

  • 76F285FC-7182-4337-B32C-369B09804647.jpeg
    76F285FC-7182-4337-B32C-369B09804647.jpeg
    9 KB · Katsottu: 234
Selviä oireita ollut viikon, ja tein aamulla Rfsun testin. Ihmetyttää mikä tä on ku näyttää olevan keskellä o_O
Täytyy varmaan koittaa vielä eri testillä..

Näyttäisi siltä, että se värin liukuminen on jäänyt kesken.
 
Selviä oireita ollut viikon, ja tein aamulla Rfsun testin. Ihmetyttää mikä tä on ku näyttää olevan keskellä o_O
Täytyy varmaan koittaa vielä eri testillä..
Viallisesti toiminut testi tosiaan.
 
Tein noin 10 min sit testin.
Kp 28.
Ovitrellen pitämisestä 10pv.
Samat oireet kuin ennenkin edelleen
 

Liitteet

  • IMG_20210318_161009.jpg
    IMG_20210318_161009.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 219
  • IMG_20210318_161001.jpg
    IMG_20210318_161001.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 217
Kiitos !
Toivotaan nyt vaan, että ei ole kemiallinen. Aloitin testaamisen siis siksi ajoissa, kun on tulossa mun 30v synttärit ja mennään pienellä porukalla mökille tänään, niin pitänee hakea parit alkoholittomat juomat mukaan

On tää jännää! Oli kyllä fiilis, että ois raskaana! Pinkeät tissit ja nipistelyä alavatsalla. Nyt se on onneksi mustaa valkoisella ni ei tarvi tihrustella viivoja!
Ihana syntymäpäivälahja! Onnea!
 
Jännä että testit ei näytä et olisin raskaana. Mulla kun on oireita.

- Närästys
- Maha pinkeä/turvottaa
- nipistää navan tyköä ja alavatsaa (aamuisin ja iltaisin)
- tissit hellät ja kasvaneet
- nännit isona
 
Jännä että testit ei näytä et olisin raskaana. Mulla kun on oireita.

- Närästys
- Maha pinkeä/turvottaa
- nipistää navan tyköä ja alavatsaa (aamuisin ja iltaisin)
- tissit hellät ja kasvaneet
- nännit isona

Voi näkyä vasta muutaman päivän päästä. One step niin huono että voi näkyä myöhemmin kuin esim pregcheckillä.

Mulla 8pvää nyt ovitrellestä ja testi näytti tältä. Ovulaatiosta vasta 7 päivää joten viiva johtuu vain ovitrellestä. Sulla kai vasta 9 päivää ovulaatiosta? Voi mennä viisikin päivää että raskaus näkyy
 

Liitteet

  • IMG_20210318_065636__01.jpg
    IMG_20210318_065636__01.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 142
Voi näkyä vasta muutaman päivän päästä. One step niin huono että voi näkyä myöhemmin kuin esim pregcheckillä.

Mulla 8pvää nyt ovitrellestä ja testi näytti tältä. Ovulaatiosta vasta 7 päivää joten viiva johtuu vain ovitrellestä. Sulla kai vasta 9 päivää ovulaatiosta? Voi mennä viisikin päivää että raskaus näkyy

Ovitrellen pitämisestä 11pv
Ovulaatiosta 10pv
 
Voi näkyä vasta muutaman päivän päästä. One step niin huono että voi näkyä myöhemmin kuin esim pregcheckillä.

Mulla 8pvää nyt ovitrellestä ja testi näytti tältä. Ovulaatiosta vasta 7 päivää joten viiva johtuu vain ovitrellestä. Sulla kai vasta 9 päivää ovulaatiosta? Voi mennä viisikin päivää että raskaus näkyy

Ovulaatio oli minulla 9.3.21
 
Raati?

Kuva otettu keittiön pöydällä päivän valossa, en muokannu, mutten tajua miks toi näyttää ihan mustalta tuo kontrolliviiva :smiley-ashamed008
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    8.5 KB · Katsottu: 242
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top