Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Tein testin äsken ja näyttää tältä.

Ovitrellen pitämisestä 8pv
Kp 26 menossa.

Mitä te näette testissä?

Liitteet

• PhotoCollage_1615908787330.jpg
    PhotoCollage_1615908787330.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 256
Tein testin äsken ja näyttää tältä.

Ovitrellen pitämisestä 8pv
Kp 26 menossa.

Mitä te näette testissä?
Käsittääkseni vielä liian aikaista testata ovitrellen jälkeen? Käsittääkseni pitäisi olla 10vrk pistosta.

Sillä voi myös raskaustestin tehdä

Ei kannata käyttää ovulaatiotestinä raskaustesti, niihin tulee aina viivaa, oli raskaana tai ei. Kannattaa tehdä 11vrk ovitrellesta ihan raskaustesti seuraavaksi niin tietää ettei ainakaa siitä enää johdu.

Minä käsittänyt että 7vrk

Ovitrelle voi näkyä 10vrk pistoksen jälkeen.

Käyttöohjeissa lukee:

Raskaustestit

Jos teet raskaustestin seerumista tai virtsasta Ovitrellen käytön jälkeen ja sitä seuraavien kymmenen päivän aikana, voit saada väärän positiivisen testituloksen

Mulle lääkäri sanoi, että voi näkyä jopa enemmänkin kuin 11 pvää joillakin. Mut yleisin taitaa olla n. 10vrk, mulla kerran tais olla jopa 11vrk.

Mä teen raskaustestin seuraavan kerran 25.3.21

Jos sulla on ollut ovulaatio 9.3., mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu tässä alkuviikosta joku päivä. Hcg:tä alkaa erittyä vasta kiinnittymisen jälkeen, ja voi mennä vielä viikkokin, ennen kuin sitä on virtsassa riittävästi että raskaustesti voi sen havaita. Eikö näitä asioita ole klinikalla selitetty? :eek: Ei näitä kahta viikkoa suotta sanota piinaviikoiksi, kun ei voi tehdä muuta kuin odottaa että pääsee testaamaan. :smiley-ashamed004 Vielä ei kannata, menee vain testejä hukkaan.

Jos sulla on ollut ovulaatio 9.3., mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu tässä alkuviikosta joku päivä. Hcg:tä alkaa erittyä vasta kiinnittymisen jälkeen, ja voi mennä vielä viikkokin, ennen kuin sitä on virtsassa riittävästi että raskaustesti voi sen havaita. Eikö näitä asioita ole klinikalla selitetty? :eek: Ei näitä kahta viikkoa suotta sanota piinaviikoiksi, kun ei voi tehdä muuta kuin odottaa että pääsee testaamaan. :smiley-ashamed004 Vielä ei kannata, menee vain testejä hukkaan.

Ei ole sanottu.
Minulla pitäisi Flo ohjelman mukaan menkkojen alkaa 25.3 jos edes alkaa. Toivotaan että ei ala.
Nipistystä minulla on joka päivä. Ovulaatio oli 9.3

Ei ole sanottu.
Minulla pitäisi Flo ohjelman mukaan menkkojen alkaa 25.3 jos edes alkaa. Toivotaan että ei ala.
Nipistystä minulla on joka päivä. Ovulaatio oli 9.3

No voi ny. Sovellukset eivät aina ole kovin tarkkoja, monet ennustavat kuukautisten alkupäivän ja ovulaation sillä lailla, että ne laskevat edellisten kiertojen pituuksien perusteella keskiarvon. Jos kiertojen pituus vaihtelee kovasti, ennustus on vain arvaus. Ainakin luomukierroissa kannattaa siis tehdä ovulaatiotestejä. Koska olet hoidoissa, sinun kuuluisi saada sieltä selkeät ohjeet koska otetaan mikä lääke, ja koska testataan. Tämän kierron ovulaatiopäivä on siis selvä, raskaustesti kannattaa tehdä noin kahden viikon päästä siitä, ellei kuukautisia kuulu.

Yleistietoa kuukautiskierrosta ja raskaaksi tulemisesta esim. https://fi.clearblue.com/kuinka-tulla-raskaaksi/kuukautiskierto-ja-ovulaatio

No voi ny. Sovellukset eivät aina ole kovin tarkkoja, monet ennustavat kuukautisten alkupäivän ja ovulaation sillä lailla, että ne laskevat edellisten kiertojen pituuksien perusteella keskiarvon. Jos kiertojen pituus vaihtelee kovasti, ennustus on vain arvaus. Ainakin luomukierroissa kannattaa siis tehdä ovulaatiotestejä. Koska olet hoidoissa, sinun kuuluisi saada sieltä selkeät ohjeet koska otetaan mikä lääke, ja koska testataan. Tämän kierron ovulaatiopäivä on siis selvä, raskaustesti kannattaa tehdä noin kahden viikon päästä siitä, ellei kuukautisia kuulu.

Yleistietoa kuukautiskierrosta ja raskaaksi tulemisesta esim. https://fi.clearblue.com/kuinka-tulla-raskaaksi/kuukautiskierto-ja-ovulaatio

Minulla sovellus aina pitänyt paikkaansa menkkojen alun suhteen. Yleensä aina alkanut silloin kun sovellus näyttänyt.

On ne minulle sanoneet milloin lääkkeet otetaan ja milloin pistetään.

Uusi kuumeilija täällä. Yritystä takana 6 vuotta ja jätin palstat 2017 epäonnistuneiden IVF hoitojen jälkeen. Tiputin painoa reilusti ja muutamien vastoinkäymisten kautta uusi IVF viimein käynnissä. 5-päiväisen blaston tuoresiirrosta 9 päivää. Ovitrellesta 15 päivää. En malttanut enää ja alla oleva testi illalla tunnin pidätyksen jälkeen. Ilmeistyi näytölle minuutissa. Testinä apteekin herkkä testi. Minulla on 6 vuoden kokemus negoista, ei yhdestä ainoastakaan plussasta, mutta eikös tämä jo sellainen ole? Tarvitsen vertaistukea :)20210317_181407.jpg

Uusi kuumeilija täällä. Yritystä takana 6 vuotta ja jätin palstat 2017 epäonnistuneiden IVF hoitojen jälkeen. Tiputin painoa reilusti ja muutamien vastoinkäymisten kautta uusi IVF viimein käynnissä. 5-päiväisen blaston tuoresiirrosta 9 päivää. Ovitrellesta 15 päivää. En malttanut enää ja alla oleva testi illalla tunnin pidätyksen jälkeen. Ilmeistyi näytölle minuutissa. Testinä apteekin herkkä testi. Minulla on 6 vuoden kokemus negoista, ei yhdestä ainoastakaan plussasta, mutta eikös tämä jo sellainen ole? Tarvitsen vertaistukea :)View attachment 101070

Selvä plussa! Onnea!

Uusi kuumeilija täällä. Yritystä takana 6 vuotta ja jätin palstat 2017 epäonnistuneiden IVF hoitojen jälkeen. Tiputin painoa reilusti ja muutamien vastoinkäymisten kautta uusi IVF viimein käynnissä. 5-päiväisen blaston tuoresiirrosta 9 päivää. Ovitrellesta 15 päivää. En malttanut enää ja alla oleva testi illalla tunnin pidätyksen jälkeen. Ilmeistyi näytölle minuutissa. Testinä apteekin herkkä testi. Minulla on 6 vuoden kokemus negoista, ei yhdestä ainoastakaan plussasta, mutta eikös tämä jo sellainen ole? Tarvitsen vertaistukea :)View attachment 101070

Upea plussa! Onnea ❤️

Onneksi olkoon! <3

Ihan selvä plussa! Paljon Onnea! :Heartred

Status
Not open for further replies.
Takaisin