Ei se valitettavasti ainakaan tummunut ole, joten luulen kyllä että se on viivanpaikka.View attachment 100444 No tälläne aamunen RFSU herkkä oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei se valitettavasti ainakaan tummunut ole, joten luulen kyllä että se on viivanpaikka.View attachment 100444 No tälläne aamunen RFSU herkkä oli.
View attachment 100444 No tälläne aamunen RFSU herkkä oli.
Näkyy kuoren varjo, mut ei mielestäni toista viivaa.View attachment 100450 Testiajalla sitten erittäin laihasta pissasta tehty. Kauhea jano tänä aamuna ja oli pakko juoda 3 isoa kahvikupillista ja sen päälle vielä puolilitraa limua. Törkeä jano. Julia. 84 kehotti hakemaan PC puikon,on kuulemma parhain. Nyt ostin sen mutta ehdin jo aamupissat tehdä ennen sitä. Ostin kaupan tyhjäksi kun vaan 3 kpl oli hyllyssä.
Ok. Tässä on parempi kuva muuten. Otettu myöhemmin niin että värit on jo tasaantunut,testiajan jälkeen.Näyttäisi kuvasta että vielä väri leviämässä eikä mun mielestä selkeää viivaa näy kun zoomaa, näyttää sellaiselta epätasaiselta kertymältä ainain näin ruudun läpi katsottuna.
Tuo rfsu antaa kyllä aivan käsittämätöntä viivanpaikkaa. CB on selkeä nega.Ok. Tässä on parempi kuva muuten. Otettu myöhemmin niin että värit on jo tasaantunut,testiajan jälkeen.
Tuo Clearblue plus testi,tuli viallisen digitestin tilalle,se oli mun mielestä selkee nega.
Tämä kuva on muokkaamaton View attachment 100452
Ei näy kuvassa ainakaan toista viivaa.View attachment 100489
Aamulla tehty testi. Näkyykö mitään? Mielestäni näin haamun, mutta saattaa olla myös pelkkä viivan paikka.
Melko hermoja vievää tälläinen epätietoisuus
Olisko mitenkään mahdollista että olisin ovuloinut ihan loppukierrosta kp 27-28? Jos se olis mitenkään mahdollista niin hedelmöittymisestä ei ole vielä viikkoa ja ei siksi näy testissä..
Ei näy kuvassa ainakaan toista viivaa.
Ovulaatio voi myöhästyä monesta syystä (sairaus, stressi, särkylääkkeet...) Joten jos kierto venyy, niin yleensä syynä on joko myöhästynyt ovis tai kokonaan ovuloimaton kierto.
Juu, eihän se yleistä kuulukaan olla jos kaikki kunnossa. Mutta yleensä myös "myöhäiset plussat" johtuu siitä, että ovis on ollut oletettua myöhemmin. Toivottavasti tilanne selkiintyy.Mulla on niin säännöllinen kierto et ei ole normaalia näin pitkälle venynyt kierto. Siksi siis odotan että tikkuun se toinenkin viiva vielä ilmestyy..oikeen mihkään muuhun en usko. Vastaava tilanne oli kun aloin kaksosia odottamaan. Menkat oli ainakin viikon myöhässä ennen kun sain plussan. Uskon vahvasti että nyt on taas sama tilanne.
Siis mun käsittääkseni nää viivat voi olla ihan henkilökohtaisia et kenelle mikä on tumma.. Kun mulla nää samat teki että toi viiva oli oviksen aikana todella paljon tummempi kuin taas jollain tuo on tummin mitä saa.. Mutta mulla on useamman vuoden verran kokemusta näillä tikuttamisesta joten tiedän koska itselläni on näillä ovis.. Onko tää eka seuranta näillä? Kannattaa pitää kuvat tallessa jollei heti tärppää niin on vertailua sitten.. Eli sinuna testasin vielä huomenna... Ja jos ei tärppi käy niin testasin ainakin tiettyinä päivinä sen kaksi kertaa päivässä.. Ja Muoks ei yhtään paha juttu oo talletella vaikka tänäänkin :angelic:Metsästän ovista. Kyseessä One step, tänään vahvin tähän asti kp20 mutta riittääkö ovisplussaksi? Testaan vielä huomennakin :)
Heillä on oviskin sitten ollu kaiketi myöhemmin :angelic:Tämän aamun testi.View attachment 100513 kp37 ja flon mukaan 6 päivää menkat myöhässä. Onko täällä ketään jolla olis ollut vastaava tilanne ja olis vielä plussannut.
Jostain palstalta luin että jollain oli viikon menkat myöhässä ennen kun plussasi, jollain toisella puoltoista viikkoa..eli kai se on ihan mahdollista mutta harvinaista
Heillä on oviskin sitten ollu kaiketi myöhemmin :angelic: