Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Hyvä idea muuten tuo.
Minä en ole koskaan saanut ns.roskishaamuja. Paitsi tänään. Tai siis se viivahan eilen illalla tuli testiin heti minuutissa näkyviin,testiaika on max.5 minuuttia. Se näky selvästi siis minuutin aikana jo. Sulloin testin laatikkoon ja nyt aamulla löysin sen sieltä vahingossa ja siinä oli vielä vahvempana se viiva. Nyt en ymmärrä. Voin ladata kuvat tähän sulle jos sua kiinnostaa kommentoida(ei pakko tietysti):

Mielestäni tuossa eilisessä testissä on haamu, ja sulla kuitenkin vielä aika aikainen DPO, jatkaisin siis testaamista esim. huomenna, että onko viiva lähtenyt vahvistumaan :) Olen siis käsityksessä, että varhaisessa vaiheessa testit eivät välttämättä näytä vielä plussaa, kun se kiinnittyminenkin voi tapahtua myös yllättävän myöhään tai kehon raskaushormonin eritys on hitaampaa, ja mitä näitä nyt siis on. Tsemppiä sinulle, ja toivotaan plussapuhallusta koko ketjuun :happy:

No eka on dpo 9 keskimmäinen dpo 10 ja alin dpo 12 mutta en ole tikkuttanut ovista et tarkkailun perusteella
Ok;sulla erittyy nopeasti ja hyvin tuo hCG kun noin vahvaa viivaa jo dpo 10. :winkNo miten sun raskaus nyt,joko olet alkushokista selvinnyt? Muistaisin lukeneeni että sait väärän negatiivisen RFSU herkällä,ja nyt sait vasta positiivisen? Niin sulla on se Adhd lääkitys? Minä vaan kysyisin siitä,että miten se sulla lopetetaan(äkkiä vai vähitellen?)? Mielestäni niitä ei saa äkkiä lopettaa.
mulla on concerta myös,ja viime raskaudessani v.2018 sain syödä sitä luvan kanssa. Ei käsketty lopettaa.

J
Mielestäni tuossa eilisessä testissä on haamu, ja sulla kuitenkin vielä aika aikainen DPO, jatkaisin siis testaamista esim. huomenna, että onko viiva lähtenyt vahvistumaan :) Olen siis käsityksessä, että varhaisessa vaiheessa testit eivät välttämättä näytä vielä plussaa, kun se kiinnittyminenkin voi tapahtua myös yllättävän myöhään tai kehon raskaushormonin eritys on hitaampaa, ja mitä näitä nyt siis on. Tsemppiä sinulle, ja toivotaan plussapuhallusta koko ketjuun :happy:

No kuukautisiin aikaa noin 2 päivää. Huomenna on kp25,ja se on kierron vika päivä. Voi olla siis,että viimeisiä päiviä mennään tätä kiertoa...On noita tikkutestejä onneksi jäljellä,10kpl tuli eilen postissa. Kesti yli kuukauden saapua. Samalla siis testaan. Se antoi kyllä tummempaa haamua kun nämä Suomesta ostamani. Eli Rfsu ja Ultra. Mutta edelleen voi olla että kierto alkaa alusta. Varaudun pettymykseen.:hungry::couchpotato:

Näkyyköhän mitään

Liitteet

• Screenshot_20210226_172849_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210226_172849_com.android.gallery3d.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 203
Ok;sulla erittyy nopeasti ja hyvin tuo hCG kun noin vahvaa viivaa jo dpo 10. :winkNo miten sun raskaus nyt,joko olet alkushokista selvinnyt? Muistaisin lukeneeni että sait väärän negatiivisen RFSU herkällä,ja nyt sait vasta positiivisen? Niin sulla on se Adhd lääkitys? Minä vaan kysyisin siitä,että miten se sulla lopetetaan(äkkiä vai vähitellen?)? Mielestäni niitä ei saa äkkiä lopettaa.
mulla on concerta myös,ja viime raskaudessani v.2018 sain syödä sitä luvan kanssa. Ei käsketty lopettaa.

Joo sain joulukuussa vai marraskuussa sain sen todella punaisen viivan sillä.. Mikä oli viivanpaikka.. No nyt en siis tiedä onko tää raskaus nyt sama kuin noissa kuvissa viime kuulta mitkä laitoin sulle tosta apteekin ultra testeistä vai onko uusi.. Sain tänään neuvolasta ajan varhaisultraan koska on epäselvä tuliko nyt km vai oliko joku vuoto vaan.. Vai että onko uusi kyytiläinen mukana.. Concerta voi lopettaa seinää ei tee mitään kun monesti muut syö vaa silloikun tarvii.. Se voi aiheuttaa sikiölle kuitenkin jotain nii en viitsi ottaa riskiä... Nii ja tää on nyt mun viides tai kuudes raskaus mut vaan kaksi elävää saanut loppuun saakka..

Hei, mä olin täällä aikaisemmin ja saimme plussan joulukuun alussa❤️ tänään neuvolassa saimme ikäviä uutisia ja vauvan sykettä ei enää löytynyt meidän pieni on nyt enkeli ja joudumme keskiviikkona synnyttämään hänet tänään olisi ollut rv16+5.

https://aijaa.com/Rd3ROI tämä eilinen illan pissasta tehty... Ihan siis naurettavaa testailuahan tää on mutta sain punertavaa haaleeaa haamua niihin... Ovista en ole tikutellut mutta oireiden perusteella mentiin. Ja kivut ollu sitä luokkaa kramppeineen että jotain sentään tapahtuu tuolla alhaalla ekassa luomukierrossa :D

Itellä hormonaalinen ehkäisy käytössä ja testailen varuiksi aina silloin tällöin, koska lapsiluku täynnä ja menkat ehkäisyn takia epäsäännölliset.
Ja siis kylläpä on alkanut pckin oikeesti näyttämään röyhkeetä viivanpaikkaa. Tai ainakin toivottavasti tämäkin on sellainen.
Silloin kolme vuotta sitten kun raskauksia testaillut, niin ei kyllä koskaan saanut mitään näkymään turhaan.
_20210304_175628.JPG
DSC_0000_BURST20210304174649409.JPG

Oliskohan täällä kohtalotovereita!?!

Mulla on tälläinen tilanne nytnyt, eli menkat on kolme päivää nyt myöhässä kp 34 menossa. Ikinä ei ole näin pitkää kiertoa ollut, vaan normaali kierron pituus on 28/29/30. Mutta raskaustestit näyttää negaa kokoajan! olen kokeillut kaupan kaikki testit nyt. Voiko tässä testi näyttää vielä plussaa, vai mitä tämä voi olla. Seksiä harrastettiin kierron alussa, flon ennustaman oviksen aikaan ja ihan loppukierrosta kun odottelin jo menkkojen alkamista. Onko kellään ollut tälläistä että menkat montapäivää myöhässä ja testi näyttää negaa, onko se näyttänyt plussaa myöhemmin?
vai pitääkö alkaa varata aikaa lääkäriin?:confused005
Menkkajomoja ollut jo montapäivää ja olen luullut että menkat alkaa, mutta ei. Muita oireita, nälkä ja vessassa ravaus, mutta missä testistä plussa?

Ja tosiaan tuo eilinen oma testi on kyllä vaan viivanpaikka, tänkin aamun testissä näkyy, mutta selvästi kuitenkin negatiivinen, niinkuin kuuluukin miulla olla.
_20210305_061118.JPG

Status
Not open for further replies.
Takaisin