Kuinka helposti Pregcheck näyttää viivanpaikkaa/roskishaamuja? Nyt seuraa vuodatus, enpä olisi meidän lapsettomuushistorialla uskonut koskaan tähän ketjuun kirjoittavani
Eli siis, tein ihan silkasta uteliaisuudesta Pregcheckin testin kun kuukautiset olivat alkaneet. Olin toki testannut jo ennen kuukautisten alkamista, arviolta DPO 9 tai 10. Silloin testiin ei tullut toista viivaa, mutta jotain hyvin epämääräistä kohdalle johon toinen viiva about asettuisi. En siis ole koskaan saanut raskaustesteihin plussaa, ja ollaan jo syksyllä käyty yksi kierros ICSIä. Hoitojen oli tarkoitus jatkua nyt helmikuussa, mutta ne siirtyivät. Mutta siis, tässä kierrossa oli outoja oireita, jotka herättivät epäilyksiä, olisiko voinut tapahtua luomuplussa
Se olisi meidän kohdalla todellinen lottovoitto! Tämä kuulostaa todella hassulta, mutta ystävän koiran käytös minua kohtaan sai ensimmäiset epäilykset heräämään. Omistajansa sanoin koira rakastaa minua, ja sekoaa kun näkee minut, ja tällä kertaa koiran sekoilut olivat potenssiin neljä
Kuukautiset kuitenkin alkoivat sinällään ajallaan, kierron pituudeksi jäi 26. Omituisinta oli kuitenkin se, että kuukautisten aikaan oireet olivat outoja. Oksettava olo parina aamupäivänä herätti epäilyksiä, en siis oikeastaan koskaan koe oksettavaa oloa j(paitsi krapulassa
). Vatsakin on ihan superturvonnut, ja keltarauhasjomotus tuntuu jatkuvan. Iltaisin on ollut palelua ja väsymystä on ollut ilmassa.
Näistä syistä siis tein arviolta kp2 testin, mutta testiajalla siihen ei tullut mitään, ja sulloin testin kaapin perälle. Nyt kuitenkin kun katsoin sitä uudestaan, testiin olikin tullut toinen viiva, tänään siis kp5
Tein tottakai heti uuden testin, Clearbluen, mutta se oli siis nega.
Järki sanoo, että en voi olla raskaana, keltarauhasjomottelu on varmaan kysta tai jotain muuta..toivon mukaan ei kuitenkaan mitään kohdun ulkoista raskautta tms. Mutta tuo Pc:n toinen viiva jäi arveluttamaan, mietin siis että olisiko kyseessä ollut kemiallinen raskaus vai näyttiköhän se nyt vaan viivanpaikkaa tms. sekoilua. Toki en tiedä, milloin se toinen viiva on testiin ilmestynyt. Viiva kuitenkin näkyy ilman testin kääntelyjä, on kuitenkin omasta mielestäni todella haalea. Jos olisin nakannut testin roskiin, eipä tällaista tarvitsisi miettiä, ja onhan siinä siis syynsä miksi testejä ei kannattaisi yliajalla katsoa..mutta eipä muihin saman firman testeihin ole myöhemmin toista viivaa piirtynyt, kun niitä olen jemmaillut.
Mutta siis, jo kemiallinen raskaus antaisi minulle toivoa tässä meidän taipaleessa, että raskautuminen olisi ylipäänsä mahdollista