Nyt on testattu pc ja vaan 2h pidätyksellä Mitä ihmettä
Hyvältä näyttää! Tuo rfsu saa kuraa vähän väliä ja minusta siinä on muutenkin ollut hailakampia viivoja sillon kun muut on näyttäny parempia, mitä oon täällä seurannut. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt on testattu pc ja vaan 2h pidätyksellä Mitä ihmettä
Vissii. Joo dpo13 en tarkkaan muistaOikein hyvältä näyttää, eikös sulla ollut dpo 13 nyt?
Minulla oli ihan sama kokemus, eli RFSU näyttää aina viivanpaikkoja vaikka ei ole raskaana, ja sitten kun oikeasti on raskaana, ei RFSU:n plussa ole juurikaan aikaisempaa viivanpaikkaa tummempi, vaikka Pregcheck näyttää lähes leffaviivoja.Rfsu on ihan kusinen. Odotas laitan sulle kuvat omasta..
Eli rfsu ja pc testattu samana päivänä ja rfsu tosi haalea. Joten älä huoli, hae vaikka pc !
Vissii. Joo dpo13 en tarkkaan muista
Minulla oli ihan sama kokemus, eli RFSU näyttää aina viivanpaikkoja vaikka ei ole raskaana, ja sitten kun oikeasti on raskaana, ei RFSU:n plussa ole juurikaan aikaisempaa viivanpaikkaa tummempi, vaikka Pregcheck näyttää lähes leffaviivoja.
Suski75 komppaan. Oon nähny niitä täällä ku luin koko ketjun ja muitakin ja niissä tuntuu olevan huono laatu
Mä näiden kommenttien perusteella mitä siis kahlannut miljoonaa eri sivustoo niin rfsu parjataan paljon niin suosiolla jätän ostamatta.. ehkä sit ku uudestaan raskautuu joskus niin vois kokeilla et miten reagoi. Ihan näin huvin vuoksiOnkohan nää jotenkin muuttuneet taas?
Kun itse testailin (-19 loppuvuosi) niin muutamat täällä kehui, että rfsu näyttää parempaa viivaa kuin pc. Itsellä kun oli kokemusta vaan kaikista vääristä viivoista ja viivanpaikoista niin yllätyin kun rfsu oli parempi viiva kuin pc.
Tai sitten ne toimii joillain ja joillain ei..
Täytyy testata molemmilla mikäli joskus vielä on aihetta ja silloin niitä molempia myydään vielä
Mä näiden kommenttien perusteella mitä siis kahlannut miljoonaa eri sivustoo niin rfsu parjataan paljon niin suosiolla jätän ostamatta.. ehkä sit ku uudestaan raskautuu joskus niin vois kokeilla et miten reagoi. Ihan näin huvin vuoksi
Mäkin tein hulluna ku plussa tuli mut sit mulla kyl alko vuoto ja nyt ihmetyttää ku vuoto loppui. Kai mä ootin jotain kauheaa kramppi vuotoa isoin riekaleina mut vaa sillo ku hanat aukesi tuli vähän hyytymii mut sit nyt hyvin pientä vuotoa. Toki ihan menkkamainen vuoto et en elättele turhia toiveita mut jännittää sit pian testaa ku he käski lääkäristä seurata et testit lähtee haalistuun ja sit pitäis tulla aika ihan ultraan. Toivon mukaan tää nyt sitten menee ohi nopee et pääsee uuteen yritykseen. Sinällään oltiin hyvin ilosia et eka yk tuotti edes sen plussan vaikkakin hetkellisen. Mut jos mä vielä plussaan nii varmaa tulee testattua rfsu myös ihan vaan jotta..... tieteellinen tutkimus kröhöm....Joo siis en mäkään niitä suosittele. Niin monia turhia toiveita nostattanut aikoinaan!
Mut pitihän se tehdä sitten plussattua kaikki mahdolliset testit mitä kaupasta ja apteekista löytyi :bag:
Minä olen ymmärtänyt asian niin, että RFSU:t näyttävät parempaa "viivaa" näyttämällä sen vahvan viivanpaikan silloin kun kaikki muut testit näyttävät negaa. Joku sen jälkeen pettyy, kun ei ollutkaan "viivasta" huolimatta raskaana, toinen taas juhlii että "viiva" ennusti raskauden jo todella aikaisin, vaikka molemmat saivat sen saman vahvan viivanpaikan.Onkohan nää jotenkin muuttuneet taas?
Kun itse testailin (-19 loppuvuosi) niin muutamat täällä kehui, että rfsu näyttää parempaa viivaa kuin pc. Itsellä kun oli kokemusta vaan kaikista vääristä viivoista ja viivanpaikoista niin yllätyin kun rfsu oli parempi viiva kuin pc.
Minä olen ymmärtänyt asian niin, että RFSU:t näyttävät parempaa "viivaa" näyttämällä sen vahvan viivanpaikan silloin kun kaikki muut testit näyttävät negaa. Joku sen jälkeen pettyy, kun ei ollutkaan "viivasta" huolimatta raskaana, toinen taas juhlii että "viiva" ennusti raskauden jo todella aikaisin, vaikka molemmat saivat sen saman vahvan viivanpaikan.
Siksi olisi tosi hyödyllistä testata yksi testi silloin kun ei varasti ole raskaana, jotta voi yritysaikana verrata tikkujaan siihen tikkuun, jota tehdessä ei taatusti raskaana ollut. Jos tulos on yhtä hailea kuin silloin kun ei raskaana ollut, tietää, ettei ole nytkään raskaana, ja jos tulos on tummempi kuin silloin kun ei raskaana ollut, tietää, että kannattaa testata digitestillä tuloksen varmistamiseksi.
https://aijaa.com/UejkI2bei taida mitään näkyä :/
Tässä mun tekemä raskaustesti. Näyttää negaa mun mielestä. Mitä muut on mieltä?
En kyllä näe mitään... Mikä dpo nyt?
https://aijaa.com/Gb1QMB
Tuolta löytyy mun ovistesti tältä aamua.. onko plussa?
Kiitti jo etukäteen kommaaville