Onko tämä teidän mielestä haamu vai kerännyt vaan väriä oikean viivan viereen/viivanpaikka?
Ihan tosi haaleen näen ehkä?? Mut en sanoisi vielä haamuksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko tämä teidän mielestä haamu vai kerännyt vaan väriä oikean viivan viereen/viivanpaikka?
Hei. En saa millään parempaa kamera sumentaa. Miten saisi sellaisen ns. Uvkuvan mitä joillakin onKyllä jotain saattaa näkyä, saako parempaa kuvaa?
Hei. En saa millään parempaa kamera sumentaa. Miten saisi sellaisen ns. Uvkuvan mitä joillakin on
Pitää ostaa uusi testi vaikka apteekista huomenna :angelic: kiitos!En osaa sanoa tuosta .. jos huomenna olisi vahvistunut?
oma mielipide että jos tarvitsee uvlla muokata niin ei ole oikea haamu niin siksi en niitä käytä
OsoitteessaMillä sait kuvattua tuon alimmaisen
Millä sait kuvattua tuon alimmaisen
Apteekin ultra testi voiko luottaa? Testi ajalla otettu kuva mut jouduin avaa kun ei heijastuksen vuoksi saanu kuvaa siitä?
Muoks. Ei tunnu mitää näkyvän kun tänne lataa mut jos tiiätte et voiko testiin luottaa nii jees..
Mulla on nyt dpo 9-10 kp26/32 eli kyllä vielä aikaa on mut kun eilen illalla tuli nii järkyttävä ahmimis kohtaus ja mun "menkkajuilimiset" oli sitä luokkaa et ohoh nii siks tein ton testin jo nyt.. Mut oon tosiaan pc käyttänyt normaalisti ja viimeksi tuli vahingossa rfsu ja nyt olin ostanut ton testin kun pitäis olla herkkä kun mulla on adhd lääkitys ja se pitää lopettaa mikäli raskaana on heti..Oon saanut tällä tosi ajoissa selkeän plussan, monta päivää ennen menkkojen alkua. Osoittautui kemialliseksi. En oo saanut tähän mitään turhia haamuja testiajalla.
Apteekin ultra testi voiko luottaa? Testi ajalla otettu kuva mut jouduin avaa kun ei heijastuksen vuoksi saanu kuvaa siitä?
Muoks. Ei tunnu mitää näkyvän kun tänne lataa mut jos tiiätte et voiko testiin luottaa nii jees..
En oo tällä testillä saanut koskaan viivanpaikkoja. Jo dpo9 plussannut tällä haaleista haaleimman haamun. :) Se kuitenkin näkyi ihan kuvassa testiä avaamatta, vaikka olikin super haalea.Apteekin ultra testi voiko luottaa? Testi ajalla otettu kuva mut jouduin avaa kun ei heijastuksen vuoksi saanu kuvaa siitä?
Mulla on nyt dpo 9-10 kp26/32 eli kyllä vielä aikaa on mut kun eilen illalla tuli nii järkyttävä ahmimis kohtaus ja mun "menkkajuilimiset" oli sitä luokkaa et ohoh nii siks tein ton testin jo nyt.. Mut oon tosiaan pc käyttänyt normaalisti ja viimeksi tuli vahingossa rfsu ja nyt olin ostanut ton testin kun pitäis olla herkkä kun mulla on adhd lääkitys ja se pitää lopettaa mikäli raskaana on heti..
Mullakin on adhd-lääkitys ja en ole kuullut että pitää lopettaa jos raskautuu. Mulle ei ole sanottu näin. Syön siis Concerta 36mg.
Raskauduin v. 2018 heinäkuussa ja silloin ainakin raskaus eteni hyvin,n.9 rvkolle, kunnes päädyin surulliseen ja e ikävään ratkaisuun jota kadun edelleen.
Tässä kyllä näyttää olevan väriäkin miun mielestä.Tässä n 10min testiajan kohdalla.