Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Avenan testit näyttää samalta kuin viimekin kuussa, värikertymää viivanpaikan molemmin puolin, eli sanoisin että viivanpaikka. Mutta vielähän sieltä voi plussa tulla, kun noin ajoissa testailet. Dpo 9 on on kyllä se milloin ite aloittaisin aikaisintaan.

Avenan testit näyttää samalta kuin viimekin kuussa, värikertymää viivanpaikan molemmin puolin, eli sanoisin että viivanpaikka. Mutta vielähän sieltä voi plussa tulla, kun noin ajoissa testailet. Dpo 9 on on kyllä se milloin ite aloittaisin aikaisintaan.

No viivanpaikka tai vahvistuva viiva jompikumpi tässä kyllä, on...
IMG_20201210_052331-01.jpeg

Jos vahvistuva viiva, niin sehän selviää jo parissa päivässä. :)
Kyllä näin se menee. Onneksi lmon testejä ei tarvitse niitä murehtia eikä tuhlailla enempää rahaa...wishiltä sai 20kpl 3 eurolla.
Vielä yksi kuva jonka muoksin lähempää.
IMG_20201210_092009.jpg

CB herkkä, antaako vääriä haamuja??
Ylin kuva testiajalla, keskimmäinen yli testiajan ja viimenen kun testi oli kuivunut:bag:
Rfsu.n liuska täysin nega. Nyt dpo 10 menossa.

Liitteet

• IMG_20201210_162041.jpg
    IMG_20201210_162041.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 184
  • IMG_20201210_162147.jpg
    IMG_20201210_162147.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 192
  • IMG_20201210_180548.jpg
    IMG_20201210_180548.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 176
Ylin kuva testiajalla, keskimmäinen yli testiajan ja viimenen kun testi oli kuivunut:bag:

Näkyy mun mielestä ihan selvästi ainakin kahdessa alemmassa kuvassa! :) Nyt vaan vahvistumista viivalle!

Kysymykseen en osaa vastata, toivottavasti ei ole viivan paikka tms.

Näkyy mun mielestä ihan selvästi ainakin kahdessa alemmassa kuvassa! :) Nyt vaan vahvistumista viivalle!

Kysymykseen en osaa vastata, toivottavasti ei ole viivan paikka tms.
Mietin vaan, että onko noihin yli testiajan oleviin viivoihin luottamista:sad001 toki siinä on väriä mutta kuitenkin..

Mietin vaan, että onko noihin yli testiajan oleviin viivoihin luottamista:sad001 toki siinä on väriä mutta kuitenkin..

Itse en koskaan ole saanut viivaa edes testiajan jälkeen, jos en ole ollut raskaana. Olisin kyllä aika optimistimen. Jos se on oikea plussa, niin varmaan ylihuomenna on jo vahvempi.

Täällä myös malttamattomuus sai aikaan testata taas. Vahvistumista seuraillen siis... No en osaa itse sanoa.
Tässä 3h pidätyksellä iltapissa ja kp 22 Dpo7-8.Testiajan sisällä.
IMG_20201210_192657-01~2.jpeg

imgonline-com-ua-Negative-pTVMN3hYK8j-01.jpeg

Näen kyllä haalean haamuviivan. En itse ole koskaan edes tehnyt tuota testiä, sitä itekin harkitsin mutta ei myydä täällä. Vahvistumista! :3some

Joo no negatiiviksi käännettynä testit näyttäisi kyllä mun silmiin muutakuin viivanpaikkaa..
IMG_20201211_123854.jpg

Ei oo mitään syytä muokkailla kuvia, jos oikee plussa tulee se kyllä näkyy ihan normaalissakin kuvassa.
Näkyyhän se. Minulla vasta kp 23,sanotko ettei ole syytä testaillakaan?
No ei niin,mutta jokainen saa tehdä mitä haluaa, teen sen siksi että odottelen ajan kulumista,siinä mitään jos kysyy muiltakin? Vai?

Näkyyhän se. Minulla vasta kp 23,sanotko ettei ole syytä testaillakaan?
No ei niin,mutta jokainen saa tehdä mitä haluaa, teen sen siksi että odottelen ajan kulumista,siinä mitään jos kysyy muiltakin? Vai?
Tottakai saa testata, mutta en nää mitään syytä herätellä itselleen toiveita muokattujen kuvien kautta. Kyllä minäkin olen testannut omissa yrityksissäni dpo9 alkaen joka aamu, ja plussa on vahvistunut seuraavaan aamuun sen verran hyvin, että ei ole tarvinnut arpoa negatiivista tai muustakaan muokkauksesta tulosta.

Tottakai saa testata, mutta en nää mitään syytä herätellä itselleen toiveita muokattujen kuvien kautta. Kyllä minäkin olen testannut omissa yrityksissäni dpo9 alkaen joka aamu, ja plussa on vahvistunut seuraavaan aamuun sen verran hyvin, että ei ole tarvinnut arpoa negatiivista tai muustakaan muokkauksesta tulosta.
Joo mutta ota huomioon että kaikilla ei nouse samaa tahtia se hCG kuin sinulla. Se on yksilöllistä. Jos sua jokin nyt nyppii niin keskitä energiasi muuhun kuin mulle pottuiluun.

Joo mutta ota huomioon että kaikilla ei nouse samaa tahtia se hCG kuin sinulla. Se on yksilöllistä. Jos sua jokin nyt nyppii niin keskitä energiasi muuhun kuin mulle pottuiluun.
Ei minua mikään nypi, miulla on kaikki hyvin. Mut mites siulla? :happy: Tän palstan tarkoitus on arvioida onko kyseessä plussa vai ei. Jos näät kaikissa testeissä itse positiivisen tuloksen, niin et sitten ilmeisesti kaipaa niihin arviota ja silti kuitenkin laitat tänne näytille? Ja haluan korostaa, että mielestäni en ole missään vaiheessa pottuillut.

Ei täällä kukaan oo sulle mitään pottuillut, itsehän sä jaat kurjia arvioita Mutterin asiallisiin vastauksiin sun testeistä. Sä tykität tänne joka kuukausi noita sun testejä jotka on päivä päivältä saman näköisiä eikä tummene ja niistä ei sais sitten muuta kommentoida, kuin että joo positiivinen on? Ja miks edes testailet näin aikasin ku aikasemmin jankutit täällä että sulla ei näy raskaus ku vasta 6. viikolla? Sit kannattais ehkä odottaa edes siihen arvioituun kierron alkamispäivään, mutta omatpahan on rahasi.

Ei minua mikään nypi, miulla on kaikki hyvin. Mut mites siulla? :happy: Tän palstan tarkoitus on arvioida onko kyseessä plussa vai ei. Jos näät kaikissa testeissä itse positiivisen tuloksen, niin et sitten ilmeisesti kaipaa niihin arviota ja silti kuitenkin laitat tänne näytille? Ja haluan korostaa, että mielestäni en ole missään vaiheessa pottuillut.
Joo siksipä juuri laitankin koska tämän palstan tarkoitus on arvioida. Olen muille ystävällinen kunnes mulle ollaa tökeröitä. Vastaan samoin. Mutta antaa olla. Hyvää viikonlopun alkua.

Ei täällä kukaan oo sulle mitään pottuillut, itsehän sä jaat kurjia arvioita Mutterin asiallisiin vastauksiin sun testeistä. Sä tykität tänne joka kuukausi noita sun testejä jotka on päivä päivältä saman näköisiä eikä tummene ja niistä ei sais sitten muuta kommentoida, kuin että joo positiivinen on? Ja miks edes testailet näin aikasin ku aikasemmin jankutit täällä että sulla ei näy raskaus ku vasta 6. viikolla? Sit kannattais ehkä odottaa edes siihen arvioituun kierron alkamispäivään, mutta omatpahan on rahasi.
No jos ei ole muuta elämää kun tämä palsta niin siksi kai tykitän tänne ekana kuvia. ANTEEKSI jos olen häirinnyt sinun elämää palstalla sinun sanoin "tykittäen kuvia testeistä jotka joka pv samannäköisiä eikä tummene". Ehkä saan ehkä en. :grinMutta en kysele muilta lupaa siihen koska ei tänne vissiin tarvitse sitä? o_O mutta hyvät viikonloput sulleki siitä huolimatta.:angel5
Ja joo tottakai yritin pystyä olemaan testaamatta ennen menkkoja. Mutta sori en kyennyt. :smiley-angry019

Status
Not open for further replies.
Takaisin