Mie näin siinä eilis iltaisessa paremmin, mutta se voi olla, että saat paremmin näkymään iltapisusta... Dpot tais olla vielä pienet?
Dposta ei tietoa. Oireet täsmäisi että siinä kp 13-14 ja nyt kp 24 meneillään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mie näin siinä eilis iltaisessa paremmin, mutta se voi olla, että saat paremmin näkymään iltapisusta... Dpot tais olla vielä pienet?
Kyllä noi on selkeet plussat, Onnea.:)Uskallanko näyttää näitä miehelleni ettei se pidäisi mua iha uunona? :D
Lupaavalta näyttääUskallanko näyttää näitä miehelleni ettei se pidäisi mua iha uunona? :D
Selvä plussa, onnea!Uskallanko näyttää näitä miehelleni ettei se pidäisi mua iha uunona? :D
Ootko testannu uusiksi? :)Eiku tarkottaako tuo nyt, että viivanpaikka vaan miks pitää tervejärkisen ihmisen itseensä kiusata
Kyllä siinä haaleasti viiva näkyy miun mielestä.Hei,
Saa nähdä millaiseksi kuvan laatu muuttuu, kun lataan nuo kuvat tänne :/
Omaan silmään erottuu jotain, mutta en tiedä onko vain joku viivanpaikka? Tuntuu, että tuon pregcheckinkin laatu on heikentyny.. Nyt siis dpo 11 ja testi tehty nyt päivällä.
Oli pakko heittää testi menemään, kun tuntu, että katon sitä jo ihan silmät kierossa :D
Hei,
Saa nähdä millaiseksi kuvan laatu muuttuu, kun lataan nuo kuvat tänne :/
Omaan silmään erottuu jotain, mutta en tiedä onko vain joku viivanpaikka? Tuntuu, että tuon pregcheckinkin laatu on heikentyny.. Nyt siis dpo 11 ja testi tehty nyt päivällä.
Oli pakko heittää testi menemään, kun tuntu, että katon sitä jo ihan silmät kierossa :D