Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Joo siksipä juuri laitankin koska tämän palstan tarkoitus on arvioida. Olen muille ystävällinen kunnes mulle ollaa tökeröitä. Vastaan samoin. Mutta antaa olla. Hyvää viikonlopun alkua.
Harmi sinun kannaltasi, mikäli olet kokenut minut tökeröksi. Hyvää viikonloppua myös sinne.

No jos ei ole muuta elämää kun tämä palsta niin siksi kai tykitän tänne ekana kuvia. ANTEEKSI jos olen häirinnyt sinun elämää palstalla sinun sanoin "tykittäen kuvia testeistä jotka joka pv samannäköisiä eikä tummene". Ehkä saan ehkä en. :grinMutta en kysele muilta lupaa siihen koska ei tänne vissiin tarvitse sitä? o_O mutta hyvät viikonloput sulleki siitä huolimatta.:angel5
Ja joo tottakai yritin pystyä olemaan testaamatta ennen menkkoja. Mutta sori en kyennyt. :smiley-angry019

Et ole häirinnyt mun elämää mitenkään eikä tarvitse pyytää anteeksi. :) Tänne saa kaikki laittaa kuvia. Koen itse sun viestit välillä täällä tökeröinä, jos joku sanoo sulle ihan ystävällisesti ettei näe testissä mitään tai että kannattaisi varmaan vielä odottaa. Enkä ole nähnyt inhottavia viestejä täällä.

Muistetaan jatkaa keskustelua asialliseen sävyyn. Ei ole syytä käyttäytyä hyökkäävästi toisia kohtaan. Tänne saa myös laittaa niin paljon testikuvia kuin haluaa. Mutta on myös hyväksyttävä se jos muut ei testeissä näe viivaa.

Terveisin ylläpitäjä

Entäs nämä? 3pv kuukautisiin ja tässä aamulta
1dF1F3

Itse oon kyllä huomannut näitten eräitten tökerön käytöksen Avenaa kohtaan. Olkaa hiljaa jos ei oo mitään hyvää sanottavaa. Ei tartte noin tökerösti vastata. "sun testit näyttää samalta ku viimeks, eli nega" vaikka ihan selvästi näkyy että joku haamu siinä on. Onko sit viivanpaikka vai oikee haamu, nii ei vielä tiedä.. Mut jotenkin tosi rumaa käytöstä yhdelle vastata tuolle tyyliä :( surullista ku ollaan noin ilkeitä. Toivottavasti Avena sun viiva vahvistuu. Mä ainakin siinä nään selkeen haamun.

Itse oon kyllä huomannut näitten eräitten tökerön käytöksen Avenaa kohtaan. Olkaa hiljaa jos ei oo mitään hyvää sanottavaa. Ei tartte noin tökerösti vastata. "sun testit näyttää samalta ku viimeks, eli nega" vaikka ihan selvästi näkyy että joku haamu siinä on. Onko sit viivanpaikka vai oikee haamu, nii ei vielä tiedä.. Mut jotenkin tosi rumaa käytöstä yhdelle vastata tuolle tyyliä :sad001 surullista ku ollaan noin ilkeitä. Toivottavasti Avena sun viiva vahvistuu. Mä ainakin siinä nään selkeen haamun.
Jos katsot hänen postauksiaan viime kuukausilta, jolloin hän ei ollut raskaana, ihan samanlaiset kuvat sielläkin oli. Tämän testaushistorian perusteella testit näyttävät hänelle aina haamuviivaa, vaikka hän ei raskaana ole, joten hänen kohdallaan haamuviiva ei ole raskauden merkki, koska niitä tulee hänelle kaiken aikaa ympäri kierron. Ja koska niitä haamuja tulee hänelle ympäri kierron vaikka hän ei ole raskaana, kannattaa hänen tulkita jokainen haamuviiva negaksi, ja tulkita plussaksi vain ne tulokset, jotka selkeästi poikkeavat edellisistä tikuista ja viivoista. Tai käyttää digitestiä, jossa tätä ongelmaa ei ole.

Jos katsot hänen postauksiaan viime kuukausilta, jolloin hän ei ollut raskaana, ihan samanlaiset kuvat sielläkin oli. Tämän testaushistorian perusteella testit näyttävät hänelle aina haamuviivaa, vaikka hän ei raskaana ole, joten hänen kohdallaan haamuviiva ei ole raskauden merkki, koska niitä tulee hänelle kaiken aikaa ympäri kierron. Ja koska niitä haamuja tulee hänelle ympäri kierron vaikka hän ei ole raskaana, kannattaa hänen tulkita jokainen haamuviiva negaksi, ja tulkita plussaksi vain ne tulokset, jotka selkeästi poikkeavat edellisistä tikuista ja viivoista. Tai käyttää digitestiä, jossa tätä ongelmaa ei ole.

Minä Suski75 voin korjata oikein nuo sinun olettamukset. Eli oli tod.näk.kemiallinen raskaus kun sain niitä haamuviivoja viimeksi. Aloin testata jo kp 23 silloinKIN. Jokainen saa testailla ihan kun itse haluaa, sen ei pitäisi ketään haitata tms.
Ja ennen kun kierto alkoikin alusta, niissä oli haamuja. Joten ei voi kukaan väittää, varsinkaan sinä, perusteettomasti kun et ole lääkäri että tiedät minun raskaus tai ei raskaus-tilanteet paremmin kuin minä. Mielipiteiden laita tietysti eri saa ollakin, mutta tästä ei taida olla kyse sinun kohdalla vaan jostakin muusta.
Kiitos Julia.84 kun puolustat minua. :smiley-angelic003
Ja vielä haamuja EN saa ympäri kierron. Senkin voisin teksistäsi korjata miten asia oikeasti on.. :joyful:

Selvä, en kyseenalaista sinua, joten sitten olet raskaana. Onnellista odotusta!

Muokattu viimeksi:

Olen kyllä täällä palstalla pyörinyt yli vuoden verran selaamassa ja välillä kommentoiden. Kyllä oon Avenan tilannetta seurannut, ihan samanlaisia haamuja ja ehkä haamuja ku monella muullakin joka ikinen kuukausi. Joten miksi Avenalle ollaan ilkeitä? Monet monet muutkin laittavat ehkä haamujen kuvia. Mun mielestä tosi törkeetä. Eikö tää palsta ole avoin kaikille. Ja kaikkia kohdellaan tasapuolisesti.

Olen kyllä täällä palstalla pyörinyt yli vuoden verran selaamassa ja välillä kommentoiden. Kyllä oon Avenan tilannetta seurannut, ihan samanlaisia haamuja ja ehkä haamuja ku monella muullakin joka ikinen kuukausi. Joten miksi Avenalle ollaan ilkeitä? Monet monet muutkin laittavat ehkä haamujen kuvia. Mun mielestä tosi törkeetä. Eikö tää palsta ole avoin kaikille. Ja kaikkia kohdellaan tasapuolisesti.
Muillekin ihan yhtä lailla sanotaan, että näyttää viivanpaikalta tai en valitettavasti näe mitään.

Sinänsä tämä keskustelu on turha, koska Avena kertoi testinsä olleen haamu, enkä aio sitä kyseenalaistaa vaan onnittelen elokuisesta vauvasta!

Minunhan tuossa aiemmin viitattiin, niin haluan sanoa, että kirjoitan kyllä kaikille ihan yhtä suorasti ja en vaan voi käsittää miten siitä voi tulla paha mieli, jos sanon, että samalta näyttää kuin viimekin kuussa, värikertymää viivanpaikan molemmin puolin?
Mutta olen pahoillani mikäli koruton ja suora kirjoitustyylini menee osalle ihon alle.
Se ei ole ollut tarkoitus.
Ja hei, minä tykkään katsella muiden testejä, koska itselläni on lapsiluku täynnä ja testaamisessa ei sitä myöten ole omalla kohdalla järkeä. Jokaiselle joka yrittää toivon ehdottomasti plussaa! Mut en lähde kenenkään toiveita turhaan nostamaan jos en yksinkertaisesti ees haamua oikeessa paikassa näe.
Mut minun kohdalta tää asia on loppuun käsitelty, en halua saada bänniä sen takia, että jotkut ei tykkää tavastani kirjoittaa.

IMG_20201213_183640.jpg tein 1.5h pidätyksellä illalla testin paremmin näkee livenä hailakan viivan. Minulla on näkynyt ensimmäinen raskaus rv8 vasta. Ja tämä olisi toinen jos tuossa vain näkyykään mitään. kesällä oli km..

View attachment 97263 tein 1.5h pidätyksellä illalla testin paremmin näkee livenä hailakan viivan. Minulla on näkynyt ensimmäinen raskaus rv8 vasta. Ja tämä olisi toinen jos tuossa vain näkyykään mitään. kesällä oli km..

Ehkä jotain näkyy mut näihin testeihin tulee viivaa myös ilman että on raskaana. Kannattaa jotain toista merkkiä kokeilla!

Onko tämä teidän mielestä haamu vai kerännyt vaan väriä oikean viivan viereen/viivanpaikka?

Liitteet

• IMG_20201213_185005.jpg
    IMG_20201213_185005.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 247
Status
Not open for further replies.
Takaisin