Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Antaa kyllä sitten vahvaa viivanpaikkaa, mut väriä tuossa ei mielestäni oo. Huonoja tuntuu olevan kaikki testit nykyisin noiden viivanpaikkojen suhteen.Toivottavasti on oikea haamu ja vahvistuu, mutta mulla on tosi huonoja kokemuksia ultrasta. Tässä esim yksi "haamu" ja raskaana en ollut. Useammassa kierrossa olen saanut näitä tosi selkeitä viivoja ihan turhaan
Antaa kyllä sitten vahvaa viivanpaikkaa, mut väriä tuossa ei mielestäni oo. Huonoja tuntuu olevan kaikki testit nykyisin noiden viivanpaikkojen suhteen.
Niin, en kyllä osaa veikata kuin virtsassa olevan jotain joka aiheuttaa tuon viivanpaikkan näkymisen harmaana. Väittäisin, että se nimittäin osalla näkyy juurikin harmaana kun digi testi antaa negaa ja tikku on tulkinnan varainen.Alkanut tuntua kun näitä keskusteluja seuraa, et testin tekijät kilpailee siitä kenellä herkin testi, että ne reagoi jo sit liiankin pieniin määriin hormoneja. Itse siis näkisin esimerkiksi tälläsen vaihtoehdon.
Itse oon siks pyrkinyt testaamaan aikasintaan pari päivää ennen menkkojen alkua, ettei näkyis mitään liian hailakoita. En tiedä mikä siinä on, ku itselläni ei myöskään oo näkynyt testeissä koskaan viivanpaikkoja. On ollut sit plussa tai selkee nega.Joillekkin taas tuntuu että viivaa näkyy ennen menkkojen alkua usein ja siis tiedän et voi olla kemiallisia, mut tuntuu et monet saa ”viivapaikkaa” ja aavistuksen tummempaa viivaa. Itselläni selkeesti vaan valkonen.
En kyllä erota.Näettekö?
Negalle näyttää. :-/Näettekö?
Jep, tässä näkyy jotain kuvaankin asti. Josko vahvistuisi!Joko näkyy
Jep, tässä näkyy jotain kuvaankin asti. Josko vahvistuisi!
Ainakin on oikeessa kohdassa viiva ja on tosiaan vahvistunut noihin aiempiin verrattuna!Kuiveneenakin omasta mielestä punertava
Ainakin on oikeessa kohdassa viiva ja on tosiaan vahvistunut noihin aiempiin verrattuna!
Onkohan toivoakaan että tää tästä lähtisi vahvistuu. Mun mielestä ei oo vahvistunut tarpeeksi.
Onkohan toivoakaan että tää tästä lähtisi vahvistuu. Mun mielestä ei oo vahvistunut tarpeeksi.
Mäkin huutelen täältä sivusta kun oon välillä sun kuvia seurannut. En aiemmin huomannut viivaa sulla. Mut kyllä mä nään nyt viivan, toivotaan et pian vahvistuisi kunnolla
Mie näin siinä eilis iltaisessa paremmin, mutta se voi olla, että saat paremmin näkymään iltapisusta... Dpot tais olla vielä pienet?Onkohan toivoakaan että tää tästä lähtisi vahvistuu. Mun mielestä ei oo vahvistunut tarpeeksi.