Piti vielä jatkaa noista sun testeistä et itse kyllä näen haalean viivanpaikan/plussan. Itse en ole koskaan saanut mitään epäilyjä eli vain puhtaita negoja tai positiivisia, mutta mun kaverilla tulee aina ton näköisiä testejä vaikka ei ole raskaana. Ilmeisesti vain ominaisuus hänen hormooneissaan/virtsassa. Kaikki testit siis värjätty vaaleanpunaiseksi jolloin viivanpaikalle jää värväämää.
Ok. Kiitos vastauksesta... Minä mietin nyt samaa koska aamulla kun tein tuon aamuvirtsasta alkoi siihen heti tulemaan tuo hailea viiva. Ja ei se siitä ole häipynyt vaan tausta tummentui...
Ihmettelen koska näen nyt tämän aamun testissä selvemmin ( RFSUssa) tuon punertavan viivan ja tähän asti en saanut siihen mitään. Ja raskauden mahdollisuus on joka olisi nyt n. 4+. Mulla ei ole testissä näkynyt n.vko sitten tuollaista, kuin viime ja edellisessä raskaudessa. Tein sillonkin tätä samaa testiä eli RFSU liuskaa. Voi olla että on vaan virtsan ominaisuus minullakin mutta kun on aamupahoinvointia ja olo muutenkin erilainen, esim.mielialavaihtelua. Eli epäselvää. Digitesti kertoisi tietysti asian laidan selkeästi... Moni sitä ehdottanut. Olisi kai kannattanut ostaa se eikä Clear Blue Plussaa. Siihen tuli myös alle se 10min.testiajalla haalea viiva.