Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Piti vielä jatkaa noista sun testeistä et itse kyllä näen haalean viivanpaikan/plussan. Itse en ole koskaan saanut mitään epäilyjä eli vain puhtaita negoja tai positiivisia, mutta mun kaverilla tulee aina ton näköisiä testejä vaikka ei ole raskaana. Ilmeisesti vain ominaisuus hänen hormooneissaan/virtsassa. Kaikki testit siis värjätty vaaleanpunaiseksi jolloin viivanpaikalle jää värväämää.

Ok. Kiitos vastauksesta... Minä mietin nyt samaa koska aamulla kun tein tuon aamuvirtsasta alkoi siihen heti tulemaan tuo hailea viiva. Ja ei se siitä ole häipynyt vaan tausta tummentui...
Ihmettelen koska näen nyt tämän aamun testissä selvemmin ( RFSUssa) tuon punertavan viivan ja tähän asti en saanut siihen mitään. Ja raskauden mahdollisuus on joka olisi nyt n. 4+. Mulla ei ole testissä näkynyt n.vko sitten tuollaista, kuin viime ja edellisessä raskaudessa. Tein sillonkin tätä samaa testiä eli RFSU liuskaa. Voi olla että on vaan virtsan ominaisuus minullakin mutta kun on aamupahoinvointia ja olo muutenkin erilainen, esim.mielialavaihtelua. Eli epäselvää. Digitesti kertoisi tietysti asian laidan selkeästi... Moni sitä ehdottanut. Olisi kai kannattanut ostaa se eikä Clear Blue Plussaa. Siihen tuli myös alle se 10min.testiajalla haalea viiva.
20201123_173930-01.jpeg

Ok. Kiitos vastauksesta... Minä mietin nyt samaa koska aamulla kun tein tuon aamuvirtsasta alkoi siihen heti tulemaan tuo hailea viiva. Ja ei se siitä ole häipynyt vaan tausta tummentui...
Ihmettelen koska näen nyt tämän aamun testissä selvemmin ( RFSUssa) tuon punertavan viivan ja tähän asti en saanut siihen mitään. Ja raskauden mahdollisuus on joka olisi nyt n. 4+. Mulla ei ole testissä näkynyt n.vko sitten tuollaista, kuin viime ja edellisessä raskaudessa. Tein sillonkin tätä samaa testiä eli RFSU liuskaa. Voi olla että on vaan virtsan ominaisuus minullakin mutta kun on aamupahoinvointia ja olo muutenkin erilainen, esim.mielialavaihtelua. Eli epäselvää. Digitesti kertoisi tietysti asian laidan selkeästi... Moni sitä ehdottanut. Olisi kai kannattanut ostaa se eikä Clear Blue Plussaa. Siihen tuli myös alle se 10min.testiajalla haalea viiva.
View attachment 96566
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka olisitkin raskaana nyt. Sinun tilanteessasi kyllä odottaisin että kuukautiset myöhässä selkeästi ja sitten vasta digi. Jos kierto on epäsäännöllinen niin sitten kävisin telkkarissa tsekkaamassa hormonit muutenkin sekä ehkä extra papakokeeseessa. Omassa kaveriporukassa tälläiset on yleensä johtuneet muutoksissa joko hormooneissa tai tosiaan ollut jotain papakokeeseessa. En siis halua pelotella, mutta asian selvittäminen kannattaa.

Eihän sitä koskaan tiedä vaikka olisitkin raskaana nyt. Sinun tilanteessasi kyllä odottaisin että kuukautiset myöhässä selkeästi ja sitten vasta digi. Jos kierto on epäsäännöllinen niin sitten kävisin telkkarissa tsekkaamassa hormonit muutenkin sekä ehkä extra papakokeeseessa. Omassa kaveriporukassa tälläiset on yleensä johtuneet muutoksissa joko hormooneissa tai tosiaan ollut jotain papakokeeseessa. En siis halua pelotella, mutta asian selvittäminen kannattaa.

Avenalla taisi jo viime viikonloppuna ollakin kuukautiset. Kyllähän tuossa cb testissä jotain näkyy, mutta jotenkin musta tuntuu kans kummalta, että näkyy vain noita haamuja ja vuotoakin oli.

No minulla tuli kuukautiset vko sitten. Kestivät 4pv. Tuli vähän outoon aikaan. Mulla kellontarkka kierto ja nyt ei ollut. Olen käynyt juuri kk sitten gynelääkärissä. Otti kaikki. Papa yms. Ja sanoi, että munarakkula 0.6mm löytyi munasarjasta oikealla. Mitään ongelmaa ei löytynyt edes verikokeissa. :happy:

No minulla tuli kuukautiset vko sitten. Kestivät 4pv. Tuli vähän outoon aikaan. Mulla kellontarkka kierto ja nyt ei ollut. Olen käynyt juuri kk sitten gynelääkärissä. Otti kaikki. Papa yms. Ja sanoi, että munarakkula 0.6mm löytyi munasarjasta oikealla. Mitään ongelmaa ei löytynyt edes verikokeissa. :happy:
No se on hyvä! Toivottavasti tärppää jossain vaiheessa sitten

Piti lisätä että itsellä tunne että olisin raskaana mutta testit ei vielä näytä. Hermostuttaa. Aamupahoinvointia ollut melkein viikko.

Piti lisätä että itsellä tunne että olisin raskaana mutta testit ei vielä näytä. Hermostuttaa. Aamupahoinvointia ollut melkein viikko.

Toiset luottaa omaan vaistoon ja toiset ei. Tiedä sitten mikä totuus. Itse en ole koskaan testaillut raskautta vaikka kumpaakin yritettiin kuukausia. Kummassakin plussaa vain tiesin olevani raskaana ja aloin testaamaan ennen kuin piti edes alkaa kuukautisten. Ekassa raskaudessa tosin luulin vain olevani sekaisin kun negaa tuli niin pitkään.

Ja toisilla se oma vaisto on oikeassa ja toisilla se sekoittuu kuukaudesta toiseen omiin haluihin ja toiveisiin siitä että olisi raskaana.

Itsekin olen tiennyt kaikissa kolmessa raskaudessa ennen testiä että oon raskaana, koska suussa on alkanut maistumaan rauta Ja tämä oire kun on tullut, niin on jo testitkin näyttänyt raskauden.

Minulla taas vaisto on ollut totaalisesti väärässä. Esikoista yrittäessä olin negakierroissa varma että olen raskaana, ja siinä kierrossa jossa plussasin, olin jo suunnittelemassa mitä kaikkea teen seuraavan kuukauden taukokierron aikana ennen kuin yritys alkaa taas uudestaan.

Jep, tieteelliset keinot on niitä jotka harvemmin valehtelee. Oma mieli useinkin.

Hentoinen viiva. Mikä dpo. Itse sain tällä samalla testillä haamun dpo 9
Dpo11 päivällä. Sunnuntaina pitäisi menkat alkaa, mutta mielenkiintoinen ollut tämä kierto tikutella ovista ja mahdollista raskautta ☺️ kuumeilua on vauvan suhteen mutta vasta toinen yk ja tosiaan tässä kierrossa päätin vähän enemmän tutkiskella itseäni varsinkin tuon oviksen suhteen. Jännää...

Hentoinen viiva. Mikä dpo. Itse sain tällä samalla testillä haamun dpo 9
Dpo11 päivällä. Sunnuntaina pitäisi menkat alkaa, mutta mielenkiintoinen ollut tämä kierto tikutella ovista ja mahdollista raskautta ☺️ kuumeilua on vauvan suhteen mutta vasta toinen yk ja tosiaan tässä kierrossa päätin vähän enemmän tutkiskella itseäni varsinkin tuon oviksen suhteen. Jännää...

Huomenta:)
Tein nyt aamulla ClearBlue digital viikkonäytöllä, Inte Gravid Negatiivinen.
Kuinka Luotettava tulos mahtaa olla?
Ovulaatiota siis odotellen... Jos se mittaa 10 mIU. Niin olisikohan se positiivinen jos olisi 4+4...Varmasti. (?)
Kokemusta on kyllä että samainen testi näytti negatiivista vaikka olin raskaana. Seuraavana päivänä olikin sitten positiivinen. Oli silloin 4+. Tein päiväpissasta ekan, tokan aamupissasta...taidan luottaa tuohon tulokseen siis. Vaikka sain eilenkin toiseen testiin haamuviivan. Ja negatiivissakin näkyy sävyä.
imgonline-com-ua-Negative-NbKYhxBGXyYcZD-01.jpeg

Muokattu viimeksi:
Mulla on mielestäni ollut kahden näköisiä OneStepin herkkiä testejä raskauskeijulta. Ehkä eri erät vaan näyttää erilaisilta. Ainakin kaikki mulla on silti olleet niitä "herkkiä", vaikka oman kokemukseni mukaan ne ei ihan sitä kyllä ole.

Joo ei taida olla herkkiä ainakaan nuo missä lukee hCG.

IMG_20201127_120117.jpg
Avasin tuon Digital testin. Mitä löysin? Kaksi sinistä viivaa ja toisessa liuskassa myös sininen viiva. Eli kolme sinistä viivaa. Testi ilmoitti silti ei raskaana. Nyt kun avasin ja otin liuskat pois ja asetin takaisin alkoi vilkuttamaan Raskaana 1-2 2-3 Ei 3+...
Mitä tämä siis on?
IMG_20201127_114750.jpg

IMG_20201127_114801.jpg

View attachment 96588 Avasin tuon Digital testin. Mitä löysin? Kaksi sinistä viivaa ja toisessa liuskassa myös sininen viiva. Eli kolme sinistä viivaa. Testi ilmoitti silti ei raskaana. Nyt kun avasin ja otin liuskat pois ja asetin takaisin alkoi vilkuttamaan Raskaana 1-2 2-3 Ei 3+...
Mitä tämä siis on?
View attachment 96589
View attachment 96590
Digin sisällä olevissa liuskoissa on mun käsittääkseni aina viivat, oli raskaana tai ei. Sinuna alkaisin tikuttaa ovista ja ottaisin katseen tulevaan :)

View attachment 96588 Avasin tuon Digital testin. Mitä löysin? Kaksi sinistä viivaa ja toisessa liuskassa myös sininen viiva. Eli kolme sinistä viivaa. Testi ilmoitti silti ei raskaana. Nyt kun avasin ja otin liuskat pois ja asetin takaisin alkoi vilkuttamaan Raskaana 1-2 2-3 Ei 3+...
Mitä tämä siis on?
View attachment 96589
View attachment 96590

Digissä on aina noita viivoja, eikä niitä kannata yrittää tulkita.
Ja se digi sekosi kun sen avasit. Sillä tavalla mullakin on käynyt kun sen avaa.

Muokattu viimeksi:
Status
Not open for further replies.
Takaisin