Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Haamu vai viivanpaikka? Kyseessä on First response testi avattuna ja tänään on vasta 8-9 dpo. Avasin testin heti testiajan jälkeen.

IMG_20201128_151932.jpg
 
Haamu vai viivanpaikka? Kyseessä on First response testi avattuna ja tänään on vasta 8-9 dpo. Avasin testin heti testiajan jälkeen.

View attachment 96634

Jos näkyi testiajalla ja on punertava niin haamuksi sanoisin. Noihin mulla on tullut testiajan jälkeen viivaa..

IMG_20190131_183054.jpg


Predictorit on samannäköisiä ja samanvahvuisia (luulen että kyseessä on sama testi) sain haamun dpo 9 (pp7 2 päiväisen siirrosta).

Ylempi dpo 9 ja alempi dpo 10

IMG_20191228_202139.jpg
 
Jos näkyi testiajalla ja on punertava niin haamuksi sanoisin. Noihin mulla on tullut testiajan jälkeen viivaa..

View attachment 96635

Predictorit on samannäköisiä ja samanvahvuisia (luulen että kyseessä on sama testi) sain haamun dpo 9 (pp7 2 päiväisen siirrosta).

Ylempi dpo 9 ja alempi dpo 10

View attachment 96637

Tarkoitatko, että sulla on tullut viiva myös nega kierrossa? On se mielestäni hieman punertava, mutta jää varmaan nähtäväksi onko tulevina päivinä yhtään selkeämpi.
 
Tarkoitatko, että sulla on tullut viiva myös nega kierrossa? On se mielestäni hieman punertava, mutta jää varmaan nähtäväksi onko tulevina päivinä yhtään selkeämpi.

Joo siis toi ylempi yksittäinen testi on sellanen, etten ollut raskaana mut viiva tuli testiajan jälkeen. Oli vaan tosi selkeä.
Alemmat on ihan plussakierrosta.
 
IMG_20201129_130741.jpg
Minnihiiri. Mulla vahvempi viiva ja menkkojen aikana testasin kun pahoinvointia. Nega se on.

Veikkaan, että olet oikeassa. Tämän aamun testissä näkyy myös tarkemmin katsottuna viivan paikka, muttei kyllä väriä.

Muoks. Lisäsin kuvan, vaikka tuskin siitä mitään erottaa. :woot:
 
Muokattu viimeksi:
No tässähän on kyllä tosi aikaiset päivät vielä. Saa nähdä miten käy! o_O
Kannattaisiko kokeilla muuta merkkiä?
Tuo mielestäni on todella epäselvä testi, rahastusta sanon minä. Se viiva on niin kapea että ei erota onko vaaleanpunainen vai harmaa. Sitä ehdottaisin minä. Kuten mullakin vko, sitten näytti viivan mikään muu testi ei selvää viivaa.
 
Haamu vai viivanpaikka? Kyseessä on First response testi avattuna ja tänään on vasta 8-9 dpo. Avasin testin heti testiajan jälkeen.

View attachment 96634
Mulla oli sama juttu myös ClearBlue Plus testin kanssa. Tein tasan viikko sitten illalla. Siihen tuli todella hailea sininen viiva testiajalla (-10min). Silti jäi mietityttään sillä mulle tuli menkat jotka kesti 4pv. En uskonut testin tulosta ja tyyris testi oli. Siinä moni näki täällä sen viivan myös. En muista oliko se 10mIU Herkkä.
 
Kannattaisiko kokeilla muuta merkkiä?
Tuo mielestäni on todella epäselvä testi, rahastusta sanon minä. Se viiva on niin kapea että ei erota onko vaaleanpunainen vai harmaa. Sitä ehdottaisin minä. Kuten mullakin vko, sitten näytti viivan mikään muu testi ei selvää viivaa.

Odottelen vähän, kun edelleen on vasta 10-11 dpo. Parin päivän päästä luulisi, että alkaisi näkyä jossain muussa testissä, jos plussa on tiedossa.
 
Jos näkyi testiajalla ja on punertava niin haamuksi sanoisin. Noihin mulla on tullut testiajan jälkeen viivaa..

View attachment 96635

Predictorit on samannäköisiä ja samanvahvuisia (luulen että kyseessä on sama testi) sain haamun dpo 9 (pp7 2 päiväisen siirrosta).

Ylempi dpo 9 ja alempi dpo 10

View attachment 96637
On muuten vaikeaa erottaa kun katsoo tarkkaan ylintä haamuviivaa joka siis sulla oli negatiivinen ja alempi kuva jossa plusviiva mutta sekin haalea. Tosiaan vaikea nähdä mitään sävyeroa varsinki kun tuo tausta tummenee kellertäväksi melko nopeeta.
 
On muuten vaikeaa erottaa kun katsoo tarkkaan ylintä haamuviivaa joka siis sulla oli negatiivinen ja alempi kuva jossa plusviiva mutta sekin haalea. Tosiaan vaikea nähdä mitään sävyeroa varsinki kun tuo tausta tummenee kellertäväksi melko nopeeta.

Toi plussaa tarkoittava viivan kuva on otettu seuraavana päivänä.
Selkee ero tohon ylempään viivanpaikkaa (joka oli harmaa). Tossa haaleassa plussassa oli selkeesti väriä ja tuli heti, se viivanpaikka Testiajan jälkeen vasta.

Tässä testiajalla ja avattuna se dpo 9 haamu js saman päivän rfsun herkkä.

IMG_20201130_094228.jpg
 
Ihmeelliset (raskaus)olot vaivaa niin päätin tehdä testin. Ellei jotain ihmeellistä aikaista ovista oo ollut, niin näköjään vielä ovitrelle näyttää positiivista testitulosta :hilarious: tiedänpähän etten kuvitellut pahoja ja voimakkaita hajuja ja oikeesti on pahoinvointia ollut eikä oo mielikuvituksen tuotetta.
 

Liitteet

  • IMG-20201130-WA0024.jpeg
    IMG-20201130-WA0024.jpeg
    10.7 KB · Katsottu: 290
Ihmeelliset (raskaus)olot vaivaa niin päätin tehdä testin. Ellei jotain ihmeellistä aikaista ovista oo ollut, niin näköjään vielä ovitrelle näyttää positiivista testitulosta :hilarious: tiedänpähän etten kuvitellut pahoja ja voimakkaita hajuja ja oikeesti on pahoinvointia ollut eikä oo mielikuvituksen tuotetta.

Milloin pistit Ovitrellen? Mä pistin viikko sitten illalla, ja en ennen lauantaita/sunnuntaita luota etteikö se näkyisi vielä..
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top