Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haamu vai viivanpaikka? Kyseessä on First response testi avattuna ja tänään on vasta 8-9 dpo. Avasin testin heti testiajan jälkeen.
View attachment 96634
Jos näkyi testiajalla ja on punertava niin haamuksi sanoisin. Noihin mulla on tullut testiajan jälkeen viivaa..
View attachment 96635
Predictorit on samannäköisiä ja samanvahvuisia (luulen että kyseessä on sama testi) sain haamun dpo 9 (pp7 2 päiväisen siirrosta).
Ylempi dpo 9 ja alempi dpo 10
View attachment 96637
Haamu vai viivanpaikka? Kyseessä on First response testi avattuna ja tänään on vasta 8-9 dpo. Avasin testin heti testiajan jälkeen.
View attachment 96634
Tarkoitatko, että sulla on tullut viiva myös nega kierrossa? On se mielestäni hieman punertava, mutta jää varmaan nähtäväksi onko tulevina päivinä yhtään selkeämpi.
Mie en kuvasta erota, että ois punainen viiva. Mutta noin aikaiset dpot, niin vielä ehtii muuttumaan.Haamu vai viivanpaikka? Kyseessä on First response testi avattuna ja tänään on vasta 8-9 dpo. Avasin testin heti testiajan jälkeen.
View attachment 96634
Minnihiiri. Mulla vahvempi viiva ja menkkojen aikana testasin kun pahoinvointia. Nega se on.
View attachment 96685
Veikkaan, että olet oikeassa. Tämän aamun testissä näkyy myös tarkemmin katsottuna viivan paikka, muttei kyllä väriä.
Muoks. Lisäsin kuvan, vaikka tuskin siitä mitään erottaa.
En tiiä, jotain haamua kyllä on...ehkä odottaisin taas huomiseen ja sitten uudelleen testausta :) Onpa jännää!
Kannattaisiko kokeilla muuta merkkiä?No tässähän on kyllä tosi aikaiset päivät vielä. Saa nähdä miten käy!
Mulla oli sama juttu myös ClearBlue Plus testin kanssa. Tein tasan viikko sitten illalla. Siihen tuli todella hailea sininen viiva testiajalla (-10min). Silti jäi mietityttään sillä mulle tuli menkat jotka kesti 4pv. En uskonut testin tulosta ja tyyris testi oli. Siinä moni näki täällä sen viivan myös. En muista oliko se 10mIU Herkkä.Haamu vai viivanpaikka? Kyseessä on First response testi avattuna ja tänään on vasta 8-9 dpo. Avasin testin heti testiajan jälkeen.
View attachment 96634
Kannattaisiko kokeilla muuta merkkiä?
Tuo mielestäni on todella epäselvä testi, rahastusta sanon minä. Se viiva on niin kapea että ei erota onko vaaleanpunainen vai harmaa. Sitä ehdottaisin minä. Kuten mullakin vko, sitten näytti viivan mikään muu testi ei selvää viivaa.
On muuten vaikeaa erottaa kun katsoo tarkkaan ylintä haamuviivaa joka siis sulla oli negatiivinen ja alempi kuva jossa plusviiva mutta sekin haalea. Tosiaan vaikea nähdä mitään sävyeroa varsinki kun tuo tausta tummenee kellertäväksi melko nopeeta.Jos näkyi testiajalla ja on punertava niin haamuksi sanoisin. Noihin mulla on tullut testiajan jälkeen viivaa..
View attachment 96635
Predictorit on samannäköisiä ja samanvahvuisia (luulen että kyseessä on sama testi) sain haamun dpo 9 (pp7 2 päiväisen siirrosta).
Ylempi dpo 9 ja alempi dpo 10
View attachment 96637
On muuten vaikeaa erottaa kun katsoo tarkkaan ylintä haamuviivaa joka siis sulla oli negatiivinen ja alempi kuva jossa plusviiva mutta sekin haalea. Tosiaan vaikea nähdä mitään sävyeroa varsinki kun tuo tausta tummenee kellertäväksi melko nopeeta.
Jännittävät ajat sinulla.No tässähän on kyllä tosi aikaiset päivät vielä. Saa nähdä miten käy!
Ihmeelliset (raskaus)olot vaivaa niin päätin tehdä testin. Ellei jotain ihmeellistä aikaista ovista oo ollut, niin näköjään vielä ovitrelle näyttää positiivista testitulosta tiedänpähän etten kuvitellut pahoja ja voimakkaita hajuja ja oikeesti on pahoinvointia ollut eikä oo mielikuvituksen tuotetta.