En oo kyl tommosta roskishaamuu ikinä nähnyt! Toivottavasti digi selventää ! :)Ajattelin samaa ja hain apteekista, oisin tehnyt sen jo päivällä jos ois tullut ees haamu. Aamulla teen sen sitten, tuun kertomaan tuloksen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En oo kyl tommosta roskishaamuu ikinä nähnyt! Toivottavasti digi selventää ! :)Ajattelin samaa ja hain apteekista, oisin tehnyt sen jo päivällä jos ois tullut ees haamu. Aamulla teen sen sitten, tuun kertomaan tuloksen.
Dpo 10 vois ihan hyvin näyttää tältä kun raskaana. :-)Vaikka jo aikaisemmin tänään varmistuin raskaudesta on edelleen tosi epäilevä olo että olisikin vain kemiallinen kun on niin outo kierto ollut. Nyt siis pitäisi olla 10-12dpo ja testit näyttää tältä. Ekaksi eilinen iltapissasta, aamun testi ja äsken taas 2h pidätyksellä. En koskaan saa mitään haamuja tai viivanpaikka eli kyllä luotan olevani raskaana mutta jotenkin vaan sellainen olo että ei tule menemään kaikki hyvin. Ekassa raskaudessa en kyllä tosiaan saanut plussaa ennen kuin oli menkat 2 viikkoa jo myöhässä . View attachment 96545
Muoks. Eli selvästi positiivinen ja minusta varsin hyvin päiviin vastaava tulos.Dpo 10 vois ihan hyvin näyttää tältä kun raskaana. :)
Kiitos tuli heti parempi fiilis. Sain siis opistoissaan ja oli kaikki oireet 13-14.11 ja pupuilua vain 13.11 eli hedelmöityminen tosiaan luultavasti sitten 13-15 päiväMuoks. Eli selvästi positiivinen ja minusta varsin hyvin päiviin vastaava tulos.
Varovaiset onnittelut.Vaikka jo aikaisemmin tänään varmistuin raskaudesta on edelleen tosi epäilevä olo että olisikin vain kemiallinen kun on niin outo kierto ollut. Nyt siis pitäisi olla 10-12dpo ja testit näyttää tältä. Ekaksi eilinen iltapissasta, aamun testi ja äsken taas 2h pidätyksellä. En koskaan saa mitään haamuja tai viivanpaikka eli kyllä luotan olevani raskaana mutta jotenkin vaan sellainen olo että ei tule menemään kaikki hyvin. Ekassa raskaudessa en kyllä tosiaan saanut plussaa ennen kuin oli menkat 2 viikkoa jo myöhässä . View attachment 96545
Varovaiset onnittelut.
Tuo on One Step 10mIU tuo sininen. Itsellä sama pitäisi olla mutta testi erinäköinen. Laitan kuvan. View attachment 96546
Epäilen että tämä ei olisi 10mIU.lukee hCG tuossa sinisellä alueella. Kysyn vaan tietääkö joku miksi sama testi mutta ulkonäkö eri mutta nimi sama ja myyjäkin sama eli Raskauskeiju.
Tsemppiä piinailuun! Hyvinkin voi tuossa vaiheessa vielä olla noin haalea viiva testissä, vaikka raskaana olisikin. Ensi maanantaina tulos näkyy kyllä varmasti jo selvästi. Pidän peukut pystyssä!Testaan vasta maanantaina seuraavaksi kun mies piilotti loput testit etten sekoa niitä tehdessä toivottavasti pysyy mukana tämä kun on niin kovin toivottu ja vielä kolmas haluttaisiin ennen kuin ollaan "liian" vanhoja
Munkin mielestä on hyvät viivat noille päiville, mä sain vielä dpo 12 negan. :)Vaikka jo aikaisemmin tänään varmistuin raskaudesta on edelleen tosi epäilevä olo että olisikin vain kemiallinen kun on niin outo kierto ollut. Nyt siis pitäisi olla 10-12dpo ja testit näyttää tältä. Ekaksi eilinen iltapissasta, aamun testi ja äsken taas 2h pidätyksellä. En koskaan saa mitään haamuja tai viivanpaikka eli kyllä luotan olevani raskaana mutta jotenkin vaan sellainen olo että ei tule menemään kaikki hyvin. Ekassa raskaudessa en kyllä tosiaan saanut plussaa ennen kuin oli menkat 2 viikkoa jo myöhässä . View attachment 96545
Vaikka jo aikaisemmin tänään varmistuin raskaudesta on edelleen tosi epäilevä olo että olisikin vain kemiallinen kun on niin outo kierto ollut. Nyt siis pitäisi olla 10-12dpo ja testit näyttää tältä. Ekaksi eilinen iltapissasta, aamun testi ja äsken taas 2h pidätyksellä. En koskaan saa mitään haamuja tai viivanpaikka eli kyllä luotan olevani raskaana mutta jotenkin vaan sellainen olo että ei tule menemään kaikki hyvin. Ekassa raskaudessa en kyllä tosiaan saanut plussaa ennen kuin oli menkat 2 viikkoa jo myöhässä . View attachment 96545
Kiitos, itselläni ei siis ole kokemista kun ekasta sain negaa tosiaan vaikka kuinka kauan ja sitten vaan yhtäkkiä sen leffaviivanMunkin mielestä on hyvät viivat noille päiville, mä sain vielä dpo 12 negan. :)
Kiitos, itselläni ei siis ole kokemista kun ekasta sain negaa tosiaan vaikka kuinka kauan ja sitten vaan yhtäkkiä sen leffaviivan
Ajattelin samaa ja hain apteekista, oisin tehnyt sen jo päivällä jos ois tullut ees haamu. Aamulla teen sen sitten, tuun kertomaan tuloksen.
Mulla on mielestäni ollut kahden näköisiä OneStepin herkkiä testejä raskauskeijulta. Ehkä eri erät vaan näyttää erilaisilta. Ainakin kaikki mulla on silti olleet niitä "herkkiä", vaikka oman kokemukseni mukaan ne ei ihan sitä kyllä ole.
Avenalla en nää mitään viivaa. Mikä kp sulla on et voisko jo ovis olla tuloilla? Saat uuden yritys kierron alkuun:)
Kauanko siis kesti että sait ekasta positiivinen testi?
Minulla itsellä ollut samaa edellisissä 2 raskaudessa. Nyt tehnyt testejä jo viikon mutta ei tule. Onko sinulla toinen lapsi tulossa?
Tässä mun tämän (toiseksi viim.testiaamun)aamun RFSU testi
View attachment 96550
Pari h testiajan jälkeen
View attachment 96555
View attachment 96556
Kauanko siis kesti että sait ekasta positiivinen testi?
Minulla itsellä ollut samaa edellisissä 2 raskaudessa. Nyt tehnyt testejä jo viikon mutta ei tule. Onko sinulla toinen lapsi tulossa?
Tässä mun tämän (toiseksi viim.testiaamun)aamun RFSU testi
View attachment 96550
Pari h testiajan jälkeen
View attachment 96555
View attachment 96556