Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Ajattelin samaa ja hain apteekista, oisin tehnyt sen jo päivällä jos ois tullut ees haamu. Aamulla teen sen sitten, tuun kertomaan tuloksen.
En oo kyl tommosta roskishaamuu ikinä nähnyt! Toivottavasti digi selventää ! :)
 
Vaikka jo aikaisemmin tänään varmistuin raskaudesta on edelleen tosi epäilevä olo että olisikin vain kemiallinen kun on niin outo kierto ollut. Nyt siis pitäisi olla 10-12dpo ja testit näyttää tältä. Ekaksi eilinen iltapissasta, aamun testi ja äsken taas 2h pidätyksellä. En koskaan saa mitään haamuja tai viivanpaikka eli kyllä luotan olevani raskaana mutta jotenkin vaan sellainen olo että ei tule menemään kaikki hyvin. Ekassa raskaudessa en kyllä tosiaan saanut plussaa ennen kuin oli menkat 2 viikkoa jo myöhässä .
20201125_193905.jpg
 
Vaikka jo aikaisemmin tänään varmistuin raskaudesta on edelleen tosi epäilevä olo että olisikin vain kemiallinen kun on niin outo kierto ollut. Nyt siis pitäisi olla 10-12dpo ja testit näyttää tältä. Ekaksi eilinen iltapissasta, aamun testi ja äsken taas 2h pidätyksellä. En koskaan saa mitään haamuja tai viivanpaikka eli kyllä luotan olevani raskaana mutta jotenkin vaan sellainen olo että ei tule menemään kaikki hyvin. Ekassa raskaudessa en kyllä tosiaan saanut plussaa ennen kuin oli menkat 2 viikkoa jo myöhässä . View attachment 96545
Dpo 10 vois ihan hyvin näyttää tältä kun raskaana. :-)
 
Muoks. Eli selvästi positiivinen ja minusta varsin hyvin päiviin vastaava tulos.
Kiitos tuli heti parempi fiilis. Sain siis opistoissaan ja oli kaikki oireet 13-14.11 ja pupuilua vain 13.11 eli hedelmöityminen tosiaan luultavasti sitten 13-15 päivä
 
Vaikka jo aikaisemmin tänään varmistuin raskaudesta on edelleen tosi epäilevä olo että olisikin vain kemiallinen kun on niin outo kierto ollut. Nyt siis pitäisi olla 10-12dpo ja testit näyttää tältä. Ekaksi eilinen iltapissasta, aamun testi ja äsken taas 2h pidätyksellä. En koskaan saa mitään haamuja tai viivanpaikka eli kyllä luotan olevani raskaana mutta jotenkin vaan sellainen olo että ei tule menemään kaikki hyvin. Ekassa raskaudessa en kyllä tosiaan saanut plussaa ennen kuin oli menkat 2 viikkoa jo myöhässä . View attachment 96545
Varovaiset onnittelut.
Tuo on One Step 10mIU tuo sininen. Itsellä sama pitäisi olla mutta testi erinäköinen. Laitan kuvan.
IMG_20201125_191240.jpg

Epäilen että tämä ei olisi 10mIU.lukee hCG tuossa sinisellä alueella. Kysyn vaan tietääkö joku miksi sama testi mutta ulkonäkö eri mutta nimi sama ja myyjäkin sama eli Raskauskeiju.
 
Testaan vasta maanantaina seuraavaksi kun mies piilotti loput testit etten sekoa niitä tehdessä toivottavasti pysyy mukana tämä kun on niin kovin toivottu ja vielä kolmas haluttaisiin ennen kuin ollaan "liian" vanhoja
 
Varovaiset onnittelut.
Tuo on One Step 10mIU tuo sininen. Itsellä sama pitäisi olla mutta testi erinäköinen. Laitan kuvan. View attachment 96546
Epäilen että tämä ei olisi 10mIU.lukee hCG tuossa sinisellä alueella. Kysyn vaan tietääkö joku miksi sama testi mutta ulkonäkö eri mutta nimi sama ja myyjäkin sama eli Raskauskeiju.

Mulla on mielestäni ollut kahden näköisiä OneStepin herkkiä testejä raskauskeijulta. Ehkä eri erät vaan näyttää erilaisilta. Ainakin kaikki mulla on silti olleet niitä "herkkiä", vaikka oman kokemukseni mukaan ne ei ihan sitä kyllä ole.
 
Testaan vasta maanantaina seuraavaksi kun mies piilotti loput testit etten sekoa niitä tehdessä toivottavasti pysyy mukana tämä kun on niin kovin toivottu ja vielä kolmas haluttaisiin ennen kuin ollaan "liian" vanhoja
Tsemppiä piinailuun! Hyvinkin voi tuossa vaiheessa vielä olla noin haalea viiva testissä, vaikka raskaana olisikin. Ensi maanantaina tulos näkyy kyllä varmasti jo selvästi. Pidän peukut pystyssä!
 
Vaikka jo aikaisemmin tänään varmistuin raskaudesta on edelleen tosi epäilevä olo että olisikin vain kemiallinen kun on niin outo kierto ollut. Nyt siis pitäisi olla 10-12dpo ja testit näyttää tältä. Ekaksi eilinen iltapissasta, aamun testi ja äsken taas 2h pidätyksellä. En koskaan saa mitään haamuja tai viivanpaikka eli kyllä luotan olevani raskaana mutta jotenkin vaan sellainen olo että ei tule menemään kaikki hyvin. Ekassa raskaudessa en kyllä tosiaan saanut plussaa ennen kuin oli menkat 2 viikkoa jo myöhässä . View attachment 96545
Munkin mielestä on hyvät viivat noille päiville, mä sain vielä dpo 12 negan. :)
 
Vaikka jo aikaisemmin tänään varmistuin raskaudesta on edelleen tosi epäilevä olo että olisikin vain kemiallinen kun on niin outo kierto ollut. Nyt siis pitäisi olla 10-12dpo ja testit näyttää tältä. Ekaksi eilinen iltapissasta, aamun testi ja äsken taas 2h pidätyksellä. En koskaan saa mitään haamuja tai viivanpaikka eli kyllä luotan olevani raskaana mutta jotenkin vaan sellainen olo että ei tule menemään kaikki hyvin. Ekassa raskaudessa en kyllä tosiaan saanut plussaa ennen kuin oli menkat 2 viikkoa jo myöhässä . View attachment 96545

Oikein hyvät viivat oli sitten dpo 10 tai 12 :happy:
 
Avenalla en nää mitään viivaa. Mikä kp sulla on et voisko jo ovis olla tuloilla? Saat uuden yritys kierron alkuun:)
 
Kiitos, itselläni ei siis ole kokemista kun ekasta sain negaa tosiaan vaikka kuinka kauan ja sitten vaan yhtäkkiä sen leffaviivan

Kauanko siis kesti että sait ekasta positiivinen testi?
Minulla itsellä ollut samaa edellisissä 2 raskaudessa. Nyt tehnyt testejä jo viikon mutta ei tule. Onko sinulla toinen lapsi tulossa?


Tässä mun tämän (toiseksi viim.testiaamun)aamun RFSU testi
IMG_1652-01.jpeg


Pari h testiajan jälkeen
IMG_20201126_070728~2.jpg

IMG_20201126_072858.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Ajattelin samaa ja hain apteekista, oisin tehnyt sen jo päivällä jos ois tullut ees haamu. Aamulla teen sen sitten, tuun kertomaan tuloksen.

Digillä tänään dpo 12 ei raskaana. Ottaa päähän ja nyt en kyl enää testaa ennen viikonloppua, ellei menkat ala.
 
Mulla on mielestäni ollut kahden näköisiä OneStepin herkkiä testejä raskauskeijulta. Ehkä eri erät vaan näyttää erilaisilta. Ainakin kaikki mulla on silti olleet niitä "herkkiä", vaikka oman kokemukseni mukaan ne ei ihan sitä kyllä ole.

Näin minäkin meinasin juuri... EHKÄ ovat eri testejä mutta ei tiedetä kun ne on tilattu ulkomailta samoina. Mutta luulisi ajavan silti saman asiansa eli olevan yhtä herkät. Sen tietäisi vain plussaamalla ja kokeilemalla samaan aikaan niitä. Mahdotonta ainakin mulle :banghead::oops:
 
Avenalla en nää mitään viivaa. Mikä kp sulla on et voisko jo ovis olla tuloilla? Saat uuden yritys kierron alkuun:)

Uusi yrityskierto olisi käynnissä kyllä. Ja ovistestejä onneksi on myös ensimmäisen kerran elämässä mulla käytössä. Ennen en tarvinnut edes ajatella kun raskauduin helpolla aina, että joutunut kokemaan 5 aborttia miesten painostamana vaikka itse halusin lapsen. Ja keskenmenneitä saman verran. Olen ollut todella hedelmällinen nuorempana. Kerran otin ajoissa jälkiehkäisyn mutta se petti ja raskauduin. Silloin sattui kun oli pakko tehdä abortti miehen painostamana, että ei aikonut enää koskaan tavata lapsiamme, jos en sitä tee. Tein siksi. Se kadutti ja moni muu kaduttaa nyt 10v myöhemmin kun en sitä 3.lasta saakaan.
Nyt ei ole suhdetta mutta FB suhde ja haluaisin lasta kovin. Mies tietää asian, ei käytä silti ehkäisyä. Älkää tuomitko olen tarpeeksi kärsinyt itse näistä asioista.
 
Kauanko siis kesti että sait ekasta positiivinen testi?
Minulla itsellä ollut samaa edellisissä 2 raskaudessa. Nyt tehnyt testejä jo viikon mutta ei tule. Onko sinulla toinen lapsi tulossa?


Tässä mun tämän (toiseksi viim.testiaamun)aamun RFSU testi
View attachment 96550

Pari h testiajan jälkeen
View attachment 96555
View attachment 96556


Tämä on toinen raskaus. Ekassa raskaudessa tosiaan tein testejä testien perään 2 viikkoa kun kuukautisten piti alkaa eli joku dpo12-14 eteenpäin. Puhtaita neroja tuli joka kerta kunnes sitten lopulta vaan suoraan leffaviivat. Olin varma että olen raskaana ja viikotkin lopulta täsmäsivät omiin laskuihin eli raskaus oli tosiaan alkanut jo ennnen kuin näytti positiivista eikä niin että ovulaatio olisi ollutkin myöhemmin.

Tein tänä aamuna vielä ovulaatiotesti ihab huvikseni kun mies vei raskaustestit piiloon ja kyllähän se viiva oli paljon tummempi kuin testiviiva eli raskaana ollaan.
 
Kauanko siis kesti että sait ekasta positiivinen testi?
Minulla itsellä ollut samaa edellisissä 2 raskaudessa. Nyt tehnyt testejä jo viikon mutta ei tule. Onko sinulla toinen lapsi tulossa?


Tässä mun tämän (toiseksi viim.testiaamun)aamun RFSU testi
View attachment 96550

Pari h testiajan jälkeen
View attachment 96555
View attachment 96556

Piti vielä jatkaa noista sun testeistä et itse kyllä näen haalean viivanpaikan/plussan. Itse en ole koskaan saanut mitään epäilyjä eli vain puhtaita negoja tai positiivisia, mutta mun kaverilla tulee aina ton näköisiä testejä vaikka ei ole raskaana. Ilmeisesti vain ominaisuus hänen hormooneissaan/virtsassa. Kaikki testit siis värjätty vaaleanpunaiseksi jolloin viivanpaikalle jää värväämää.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top