Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Ihmeelliset (raskaus)olot vaivaa niin päätin tehdä testin. Ellei jotain ihmeellistä aikaista ovista oo ollut, niin näköjään vielä ovitrelle näyttää positiivista testitulosta :hilarious: tiedänpähän etten kuvitellut pahoja ja voimakkaita hajuja ja oikeesti on pahoinvointia ollut eikä oo mielikuvituksen tuotetta.

Samaa mäkin kysyisin et milloin pistit?
Mulla näkyi vielä 9 päivää siitä ehkä jotain.
Ja ovitrellesta tuli kauheet raskausoireet. Ne ei kyllä sit helpottaneet kun alkoi oikeat raskausoireet.

Joo siis 6pv sitten oon pistänyt et eiköhän oo ihan vaan siitä johtuvaa! Mut sainpa selvyyden, etten näitä oloja oo päässäni kehitellyt, mitä pelkäsin :hilarious: kaveri testaili ihan siitä pistämisestä asti ja sillä oli positiivinen vain pari päivää ja toisilla ollut miltei pari viikkoa niin jännä nähdä miten minulla. ja nyt voin testailla ja seurata milloin negaksi muuttuu ja toivottavasti uusi viiva alkaa tummua :smiley-angelic001

Joo siis 6pv sitten oon pistänyt et eiköhän oo ihan vaan siitä johtuvaa! Mut sainpa selvyyden, etten näitä oloja oo päässäni kehitellyt, mitä pelkäsin :hilarious: kaveri testaili ihan siitä pistämisestä asti ja sillä oli positiivinen vain pari päivää ja toisilla ollut miltei pari viikkoa niin jännä nähdä miten minulla. ja nyt voin testailla ja seurata milloin negaksi muuttuu ja toivottavasti uusi viiva alkaa tummua :smiley-angelic001

Toivottavasti alkaa tummumaan! Mä testasin kans pistämisestä ensin joka toinen päivä ja sit dpo7 (9 päivää pistosta) joka päivä.

Joo, viimeksi mulla näkyi n. 11 pvää. Alan lähipäivinä testailemaan miten on hiipunut :rolleyes:

Tai tänään testasin ovistikulla, alle 2h pidätyksellä, tuli siihen väriä mutta ei yhtä tumma kuin kontrolli.

Toivottavasti alkaa tummumaan! Mä testasin kans pistämisestä ensin joka toinen päivä ja sit dpo7 (9 päivää pistosta) joka päivä.
Mä mietin tätä samaa mut en sit uskaltanut, kun tuntuu niin hurjalle tämä väärän positiivisen tuijottelu. Tai siis tosi hankala ajatella sitä niin, ettei se tarkoita mitään ja pelkäsin, että tuun hulluks jos alan tsekkailla sen viivan hiipumista.

Mä mietin tätä samaa mut en sit uskaltanut, kun tuntuu niin hurjalle tämä väärän positiivisen tuijottelu. Tai siis tosi hankala ajatella sitä niin, ettei se tarkoita mitään ja pelkäsin, että tuun hulluks jos alan tsekkailla sen viivan hiipumista.

Ymmärrän! Mä taas halusin saada vuosien yhden viivan tuijottamisen tilalle muuta katseltavaa. Ja melko onnekas sattuma sitten et alkoi viivaa tulemaan ja olinkin sit raskaana!

Mielipiteitä? Kp35 ja dpo ehkä 12 tai 7

Liitteet

• 20201201_110233.jpg
    20201201_110233.jpg
    30.4 KB · Katsottu: 387
Pregchekissä ja kahdessa alimmassa (OneStepissä?) näen haamut.

Joo, kaks alimmaista on raskauskeijun herkkiä onestep testejä. Ylempi niistä on tehty aamun ekasta ja toinen myöhemmin aamupäivällä. Eli eka on jo kuivunut kuvassa ja toka noin 5min kastamisesta.

Eli en mä ainakaan hullu ole, kun muutkin viivan näkee. :hilarious: Eri asia onkin sitten, että tarkottaako tuo vielä mitään. :nailbiting:

Tein tänään testin mut onko plussa vai ei?
Tuo ja Pregcheck antoi mulle epäilyttäviö tuloksia ja mietein pitkin viikkoja onko plussa vai ei. Kunnes tilasin netistä laadukkaamman liuskatestin ja tulos selkeä(negatiivinen). Raskauskeijun liuska. On halpa ja selkeä tulos.

Ei ainakaan one step ole vahvistunu, mutta nyt näkyy jotain rfsussa? :rolleyes:

Liitteet

• 20201203_093026.jpg
    20201203_093026.jpg
    35.7 KB · Katsottu: 301
Hei. Olen tänään lueskellut pitkästi tätä ketjua. Avenalle tsemppiä kiertoon. Meillä 9 kiertoa yritystä takana ja nyt toivon, että tärppi kävi ohessa kuvat testeistä 1.12 (kp27/28) ja sit 3.12 ja tänä aamuna.

Status
Not open for further replies.
Takaisin