Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Äh, mulle meni sekaisin sen apteekin ultran 3min kanssa. Joo mutta teen toki vielä uuden testin. Onpa jännää!
Jännää on. Tule kertomaan seuraavakin jonka teet. Ja jos ehdit napsia kuvan ennen testiajan kulumista loppuun.
Minä teen niin että alan ottaa videoa samalla näen siinä ajan. Ja saa napattua kuvatkin samalla. Kamera on huono tosin uudessa luurissani. Epäselvää suttua tulee välillä... Ärsyttää. Mutta vanha Iphone siinö vasta laadukas kamera. :)

Cessi, mulla kävi vähän samoin. Katsoin testiä noin 3 min kohdalla ja totesin, että eipä ollut plussa ja lähdin muihin hommiin. Sitten kävin kurkkaamassa uudelleen testiajan jälkeen ja yllätyksekseni olikin näkyvä viiva. Samalla testillä sain negan kaksi päivää aikaisemmin, joka ei muuttunut miksikään. Alla nuo kaksi testiä. Seuraavana päivänä tulikin selvä plussa ja myös digi sanoo raskaana 1-2

Eli ilmeisesti testiajan jälkeen ilmestyi tuo viiva?
Onko kyseessä Raskauskeijun One Step 10mIU testit? Minulla on niitä 2kpl jäljellä,löytyi laatikosta. Ajattelin testata sellaisella huomenna aamulla, jos maltan odottaa. En tiedä miksi sain 25mIU aamupissasta haaleat plussat,ja RFSU puikkotesti ei näyttänyt mitään,vaikka on herkempi...Johtuikohan siitä että se ehti olla pari kolme tuntia purkissa ilman kantta,aamupissa...Eli RFSU tein vasta äsken,ja ne 2 kpl tein heti herättyäni 7ltä.
Laimeni varmaan sitten se virtsan hCG. Tai sain kaksi viallista tulosta...

Onko kyseessä Raskauskeijun One Step 10mIU testit? Minulla on niitä 2kpl jäljellä,löytyi laatikosta. Ajattelin testata sellaisella huomenna aamulla, jos maltan odottaa. En tiedä miksi sain 25mIU aamupissasta haaleat plussat,ja RFSU puikkotesti ei näyttänyt mitään,vaikka on herkempi...Johtuikohan siitä että se ehti olla pari kolme tuntia purkissa ilman kantta,aamupissa...Eli RFSU tein vasta äsken,ja ne 2 kpl tein heti herättyäni 7ltä.

Ajatteletko/uskotko siis edelleen että raskaana olet vai?

Tänään aamupissasta sain kyllä molempiin hailakat viivat. Ei välity kuvassa, kamera todella huono ja muuntaa sutuksi kun lataa tänne,harmittaa. En saa kuvaan siis niitä jos et näe.
Tähän on helppo nyrkkisääntö: jos se ei näy kuvassa, on se silloin nega.

Avena suosittelen lämpimästi muiden tavoin sitä viikkonäytöllistä digitestiä, niin saat heti kerralla suoran vastauksen oletko raskaana vai et :happy:

Tähän on helppo nyrkkisääntö: jos se ei näy kuvassa, on se silloin nega.
Joo olkoon siis niin :) Kyllä mäkin kallistuin tuon puoleen jo eilen. Eli nyt tikuttelen ovista iltaisin. Ja ns.hommat jatkuu, eli yritys. :)
Mutta sain minä viime raskaudessakin negoja vielä tässä kohdalla, plussa tuli vasta 5llä viikolla. Eli laskin että kiinnittymisestä oli kulunut 10 vrk kun alkoi haamuilemaan. No saapa nähdä mitä ylihuomenna näkyy. Löytyi vielä One Step testejä onneksi 2kpl laatikosta. Ne varmaan näyttää jos mikä. Vaikka on niin ohut liuska ettei siitä edes erota mitään kovin hyvin.

Ajatteletko/uskotko siis edelleen että raskaana olet vai?

Epäilen, koska on pahoinvointia ja muutenkin olo erikoinen. Sen näkee vasta ylihuomenna,silloin pitää näkyä testissä jos samaa tahtia nousisi hCG kuin kesäkuussa ollessani raskaana. Se meni kesken kyllä 3vrk plussatestistä.

Epäilen, koska on pahoinvointia ja muutenkin olo erikoinen. Sen näkee vasta ylihuomenna,silloin pitää näkyä testissä jos samaa tahtia nousisi hCG kuin kesäkuussa ollessani raskaana. Se meni kesken kyllä 3vrk plussatestistä.

Tuolla aiemmalla sivulla kirjoitti että viimeksi olit raskaana 2v sitten? Ei varmaan kannata kesken menneeseen raskauteen verrata, ei silloin välttämättä esim. viivat näy kuten onnistuneessa (voi toki näkyä..).

Mistä sä lasket kiinnittymisen? Kun ei sitä oikeasti taida tietää milloin kiinnittyy? Kaikki nippailut ym. Kierrossa kuitenkin voi olla ihan muusta johtuvaa?

Kunhan pohdin. Kovin moni puhuu kiinnittymisvuodoista ja kivuista, mut mistäs sitä tietää.

Tuolla aiemmalla sivulla kirjoitti että viimeksi olit raskaana 2v sitten? Ei varmaan kannata kesken menneeseen raskauteen verrata, ei silloin välttämättä esim. viivat näy kuten onnistuneessa (voi toki näkyä..).

Mistä sä lasket kiinnittymisen? Kun ei sitä oikeasti taida tietää milloin kiinnittyy? Kaikki nippailut ym. Kierrossa kuitenkin voi olla ihan muusta johtuvaa?

Kunhan pohdin. Kovin moni puhuu kiinnittymisvuodoista ja kivuista, mut mistäs sitä tietää.

Niin eli kesäkuussa meni kesken. Kiinnittymisen tiesin vuodosta. Sitä tuli pari tippaa. Ja laskin tuolloin että 8 vrk oli mennyt yhdynnästä ja ovulaatio aiheuttaa kivut. Noista pystyin laskemaan sen.
Jos ei ole vuotoa ei voi tietää kovin tarkkaan kiinnittymisen aikaa.

Joo olkoon siis niin :) Kyllä mäkin kallistuin tuon puoleen jo eilen. Eli nyt tikuttelen ovista iltaisin. Ja ns.hommat jatkuu, eli yritys. :)
Mutta sain minä viime raskaudessakin negoja vielä tässä kohdalla, plussa tuli vasta 5llä viikolla. Eli laskin että kiinnittymisestä oli kulunut 10 vrk kun alkoi haamuilemaan. No saapa nähdä mitä ylihuomenna näkyy. Löytyi vielä One Step testejä onneksi 2kpl laatikosta. Ne varmaan näyttää jos mikä. Vaikka on niin ohut liuska ettei siitä edes erota mitään kovin hyvin.

Oliko sulla silloinkin kuitenkin menkat vaikkei vielä tässä kohtaa näkynyt plussa?:)

Tänään kp27/28 ja pc testi näytti harmaan viivanpaikan! Näky ihan selvästi tietyssä valossa. Ennen nääbon ollut hyviä testejä ettei ole ainakaan mulla viivanpaikkoja tullut. Ostin nyt vielä testin huomiselle ellei vuoto ala illalla tai yöllä.

Ei ollut Raskauskeijun 10 mlU vaan Sofi 25 mlU.

Tänään kp27/28 ja pc testi näytti harmaan viivanpaikan! Näky ihan selvästi tietyssä valossa. Ennen nääbon ollut hyviä testejä ettei ole ainakaan mulla viivanpaikkoja tullut. Ostin nyt vielä testin huomiselle ellei vuoto ala illalla tai yöllä.

Tälläsenkö? Tällästä ne mullekin näytti tänään. Muokkasi ettei tarvi siristellä liikaa.

Liitteet

• IMG_20201125_152704.jpg
    IMG_20201125_152704.jpg
    12.3 KB · Katsottu: 231
  • IMG_20201125_152748.jpg
    IMG_20201125_152748.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 245
Nyt duunin jälkeen laimeasta pissasta ei tullu mitään pregcheckiin edes yliajalla. Eilinen ultra on näemmä muuttunut roskishaamuksi mutta toi aamun pregcheck vielä kuivuneenakin punainen selvä viiva. Ei auta, täytyy aamulla tehdä uudestaan ja toivoa parasta.

Nyt duunin jälkeen laimeasta pissasta ei tullu mitään pregcheckiin edes yliajalla. Eilinen ultra on näemmä muuttunut roskishaamuksi mutta toi aamun pregcheck vielä kuivuneenakin punainen selvä viiva. Ei auta, täytyy aamulla tehdä uudestaan ja toivoa parasta.

Oikeesti :eek: :wideyed:

Tee digitesti, minulla digitestit ovat reagoineet jo siinä vaiheessa kun pregcheck näyttää vain kevyttä haamua.

No onpa outoa. Ikinä nähnyt tollasta roskishaamua. Wow

Avena1234 mä saanut usein haamua oviksen aikana ja kun vihdoin onnistuneesti raskauduin niin ovistestit myös ihan tosi tummaa ja hymyä digitaalisella..

Mulla hcg ei jotenkin virtsaan erity samoin kuin veressä mut kyllä jokaikinen testi reagoi kun lopulta onnistui.

Toi sun ovistesti oli sen näköinen et sulla alkaa lh kohoo ja viikon päästä varmaan jo plussa ja sit talletteluonnea ja toivottavasti tärppää ! :)

Status
Not open for further replies.
Takaisin