Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Siis mitä nyt ihmettä. Yleensä en koskaan testaa arkiaamuisin, koska kiire ja lapset ja kiire. No, eilisen haamun innoittamana ajattelin että kokeilen. Ekan kuvan otin 3min kohdalla, sit piti jo juosta bussiin ja nappasin testin laukkuun. 15min kohdalla toinen kuva. Joo, yliaikaa, mutta ei kai tollaisia roskihaamuja ole olemassa? Eilen illalla apteekin ultra 10miu oli nega.

Ja Avena ovistestin mittaama LH-hormoni ja istukkahormoni on rakenteeltaan lähes identtiset. Ovistestit on halvempia ja reagoi molempiin, raskaustestit pelkkään hcg:hen.

Niin ja ne kuvat :
3min
View attachment 96501
15min
View attachment 96502

Siis mitä ihmettä!!!

Siis mitä nyt ihmettä. Yleensä en koskaan testaa arkiaamuisin, koska kiire ja lapset ja kiire. No, eilisen haamun innoittamana ajattelin että kokeilen. Ekan kuvan otin 3min kohdalla, sit piti jo juosta bussiin ja nappasin testin laukkuun. 15min kohdalla toinen kuva. Joo, yliaikaa, mutta ei kai tollaisia roskihaamuja ole olemassa? Eilen illalla apteekin ultra 10miu oli nega.

Ja Avena ovistestin mittaama LH-hormoni ja istukkahormoni on rakenteeltaan lähes identtiset. Ovistestit on halvempia ja reagoi molempiin, raskaustestit pelkkään hcg:hen.

Niin ja ne kuvat :
3min
View attachment 96501
15min
View attachment 96502

Mut siis onhan tos 3min kuvassakin haamu. Mikä dpo/kp?

En ole koskaan saanut Pregcheckillä haamuja. Jotenkin kysyn teiltä, monen muun tavoin että näettekö te saman???
Tein siis aamupissasta molemmat RFSU liuska että Pregcheck.
Screenshot_20201125_075703_com.google.android.apps.photos.jpg

IMG_20201125_081505.jpg
IMG_20201125_073646.jpg
Tein myös RFSU HERKÄN mutta pissa ehti olla 2h huoneenlämmössä ilman kantta.
Ajattelin sen näyttävän silti oikein(?)
Alkaa vaikuttaa sille että se vuoto 4vrk olisi ollut valekuukautiset... Tuntuisi ja näyttäisi sille. Eli kiinnittyminen olisi tapahtunut myöhemmin kuin ennen... Aiemmin mulla oli kiinnittyminen 8vrk hedelmöityksestä. Siksi testit ei näyttäisi kunnolla. Mulla oli viimeksi plussa vasta 2 vko kiinnittymisestä. RFSU tavallinen testi sillon näytti plussan. Nyt sain heikon plussan jota en meinaa uskoakaan todeksi... Olo on silti kuitenkin.. Sellainen olisi voinutkin tärppiä. Jos perjantaina ei näy RFSU liuskassa 2 viivaa en ole raskaana..mitä te veikkaisitte jos noi kuvat katsottu.
IMG_20201125_071439~2.jpg
IMG_20201125_070919.jpg

Kamera muuntaa selkeesti värejä harmaaksi. Huomasin sen kun napsasen kuvan. Oli punertava tuo viiva, kuvassa enemmän harmaa.

Liitteet

• IMG_20201125_085041.jpg
    IMG_20201125_085041.jpg
    6.8 KB · Katsottu: 202
Muokattu viimeksi:
Ihmemaanlapsen testeissä en erota viivaa.

Ja ompa jännä tuo Cessin testi, koska yleensä kun tulee noin vahva positiivinen, niin se ilmestyy kyllä heti. Tekisin uuden, koska testinhän pitäisi olla vaakatasossa koko testaus aika.

Niin ja ne kuvat :
3min
View attachment 96501
15min
View attachment 96502

5min on se testiaika, et hyvinkin voinut olla jo testiajalla viivaa näkyvissä, en usko, että noin vahva on mikään roskishaamu...

Meinasin just kirjoittaa samaa, kuin edellinen, että @Cessi testissä on kyllä niin vahva toi toinen viiva, että tuskin on mikään roskishaamu. Ehkä tekisin varmuuden vuoksi vielä toisen testin, mutta varovaiset onnittelut!

Joo no, toivon todella, että kumpikin osapuoli on tietoisia siitä, että raskautta yritetään.
Ja muutenkin ei suojaamatonta yhdyntää kyllä voi kenellekään suositella kuin vakaassa suhteessa, että kumpikin on turvassa.

Kyllä on tietoinen. :)

Eikös sinulla alkanut vuoto torstaina, eli tänään olisi jo kp 6.Viime kierrossa ei siis tärpännyt joten katse tulevaan.

Ja tosiaan olitkin yksin kuumeileva, et kumppanuusvanhemman kanssa, eli oletko klinikalla hoidoissa, kyllä sieltä annetaan kunnon ohjeet. Vai miten mahdollistat raskaaksi tulemisen. jos et ole hoidoissa?

En ole hoidoissa vaan ihan luonnollisesti raskautta yritetään... En tiedä onnistuuko koska ikää 37v. Raskauduin viimeksi 35v ja se tuli kerrasta. Nyt on 2v mennyt ja pelkään ettei enää onnistu.

Cessi, mulla kävi vähän samoin. Katsoin testiä noin 3 min kohdalla ja totesin, että eipä ollut plussa ja lähdin muihin hommiin. Sitten kävin kurkkaamassa uudelleen testiajan jälkeen ja yllätyksekseni olikin näkyvä viiva. Samalla testillä sain negan kaksi päivää aikaisemmin, joka ei muuttunut miksikään. Alla nuo kaksi testiä. Seuraavana päivänä tulikin selvä plussa ja myös digi sanoo raskaana 1-2

Liitteet

• EB03A708-5B1E-428F-984D-4BA0A7707FB5.jpeg
    EB03A708-5B1E-428F-984D-4BA0A7707FB5.jpeg
    22.8 KB · Katsottu: 250
En ole koskaan saanut Prrgcheckillä haamuja. Jotenkin kysyn teiltä, monen muun tavoin että näettekö te saman???
Tein siis aamupissasta molemmat RFSU liuska että Pregcheck. View attachment 96507 View attachment 96505
Näissä en näe edes haamua. Pahoittelen.

Suosittelen edelleen ovistestien tekemistä, jotta seuraava ovis ei mene harakoille. Sitten kun ovistestissä näkyy kaksi tasavahvaa viivaa, kannattaa saman tien hyödyntää se.

Näissä en näe edes haamua. Pahoittelen.

Suosittelen edelleen ovistestien tekemistä, jotta seuraava ovis ei mene harakoille. Sitten kun ovistestissä näkyy kaksi tasavahvaa viivaa, kannattaa saman tien hyödyntää se.
Ok. Entä tässä?
IMG_20201125_084111.jpg

Ite oon ajatellut et roskishaamulla tarkotetaan sitä, et testiajan jälkeen voi testiin tulla viivanpaikka sit myöhemmin näkyviin. Tai jotain värikertymiä ym. Toi Cessinntesti on mun mielestä kyl selkee plussa, eikä mikään kunnon haamu edes enää. Se positiivinen tulos jää kuitenkin näkyviin testiin pitkäks aikaa sit jos on siihen tullut. Tosiaan jos testi aika ollut 5min, ni hyvin on voinut sinä aikana tulla :) . Kokeile toista testiä, luulis että tollannen viiva näkyis jo testissä kun testissä :happy093.

Mä en myöskään näe, ei ainakaan kuvaan siirry tänne asti. Kokeile sitä viikko testiä tai sit ala tikuttaa ovista ja seuraavaa kiertoa!

Joo aloitin eilen tikuttamaan varmuudenvuoksi One Step ovistestillä. Sain todella vahvan viivan vaikka kuukautiset oli juuri. En ymmärrä...No, uusi juttu muutenkin tuo ovulaatiotesti. Silti mukavaa kun voi varmistaa ja taata yrittäneensä raskautua varmaksi jos sellaisia tekee. Ja aion siitä tehdä tästä illasta eteenpäin,vaikka kp 7 vasta - jos en ole raskaana. Digitestiä en aio vielä ostaa, rahallinen tilanne sallii ensi viikolla. Ja odotan jos tuo RFSU liuska ja Pregcheck vahvistuu tuosta, niin sitten vasta...
Tänään aamupissasta sain kyllä molempiin hailakat viivat. Ei välity kuvassa, kamera todella huono ja muuntaa sutuksi kun lataa tänne,harmittaa. En saa kuvaan siis niitä jos et näe.

Joo aloitin eilen tikuttamaan varmuudenvuoksi One Step ovistestillä. Sain todella vahvan viivan vaikka kuukautiset oli juuri. En ymmärrä...No, uusi juttu muutenkin tuo ovulaatiotesti. Silti mukavaa kun voi varmistaa ja taata yrittäneensä raskautua varmaksi jos sellaisia tekee. Ja aion siitä tehdä tästä illasta eteenpäin,vaikka kp 7 vasta - jos en ole raskaana. Digitestiä en aio vielä ostaa, rahallinen tilanne sallii ensi viikolla. Ja odotan jos tuo RFSU liuska ja Pregcheck vahvistuu tuosta, niin sitten vasta...
Tänään aamupissasta sain kyllä molempiin hailakat viivat. Ei välity kuvassa, kamera todella huono ja muuntaa sutuksi kun lataa tänne,harmittaa. En saa kuvaan siis niitä jos et näe.

Se sun aamun ovistesti viiva ei ole vahva vaan ihan normaali ovistesti viiva. Se voi pysyä tuollaisena pitkään, voi haalistua tai tummentua kun jatkat testaamista. Sitten kun testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli, se on ovisplussa ja siitä (12h)24-48h kuluttua on ovulaatio.

Mä oon hävittänyt melkein kaikki ovistestikuvat mutta tässä jotain:
Ylempi nega kp 10 (mulla ovis aina kp 18 tai myöhemmin).
Alemmat meni nyt väärinpäin mut eka kuva on ovispäivän plussa (kp 21) ja oikealla plussa, eli dpo - 1 otettu kuva. (näidenkin vahvuus vaihteli kierroissa..)
IMG_20201125_103020.jpg

Se sun aamun ovistesti viiva ei ole vahva vaan ihan normaali ovistesti viiva. Se voi pysyä tuollaisena pitkään, voi haalistua tai tummentua kun jatkat testaamista. Sitten kun testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli, se on ovisplussa ja siitä (12h)24-48h kuluttua on ovulaatio.

Mä oon hävittänyt melkein kaikki ovistestikuvat mutta tässä jotain:
Ylempi nega kp 10 (mulla ovis aina kp 18 tai myöhemmin).
Alemmat meni nyt väärinpäin mut eka kuva on ovispäivän plussa (kp 21) ja oikealla plussa, eli dpo - 1 otettu kuva. (näidenkin vahvuus vaihteli kierroissa..) View attachment 96528

Ok kiitos :) Entä jos se siis haalistuu nyt niin mitä se tarkoittaa? Vaihteleeko se pitkin kiertoa ennen ovulaatiota? Eli ei kokoajan ole saman vahvuinen. Ilmeisesti? Mullakin ovis on ollut yleensä nykyisin kp14-17.

Ok kiitos :) Entä jos se siis haalistuu nyt niin mitä se tarkoittaa? Vaihteleeko se pitkin kiertoa ennen ovulaatiota? Eli ei kokoajan ole saman vahvuinen. Ilmeisesti? Mullakin ovis on ollut yleensä nykyisin kp14-17.

Ei tarkoita mitään. Ne haalenee ja voi vahvistua pitkin kiertoa. Mulla on ollut kiertoja milloin alkoi vahvistumaan melkein plussaan asti. Sitten seuraava olikin ihan vaalea. Muutama päivä oli taas vaaleaa, kunnes sitten tuli kunnon plussa.

5min on se testiaika, et hyvinkin voinut olla jo testiajalla viivaa näkyvissä, en usko, että noin vahva on mikään roskishaamu...

Äh, mulle meni sekaisin sen apteekin ultran 3min kanssa. Joo mutta teen toki vielä uuden testin. Onpa jännää!

Status
Not open for further replies.
Takaisin