Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En erota valitettavasti.Nyt dpo 9-10, itse näen haamun. Mitä muut on mieltä?
Ei valittettavasti näy.Nyt dpo 9-10, itse näen haamun. Mitä muut on mieltä?
tässä vielä parempi kuva, kiitos vastauksista Testailen muutaman päivän päästä uudelleen.
View attachment 96478
Tuossa kohdin olisi mielestäni.
Tässä näkyy miun mielestä haamulainen.Dpo 10, ylhäältä alas pc ja sofi O-testit ja pc 25miu liuska. Itse näen jotain hailua, näkeekö kukaan muu? View attachment 96483
Miksi ovistesteissä on viivaa? Valaiskaa minua näkyykö siis ovistesteissä raskaus, jos niin miten?Dpo 10, ylhäältä alas pc ja sofi O-testit ja pc 25miu liuska. Itse näen jotain hailua, näkeekö kukaan muu? View attachment 96483
Miksi ovistesteissä on viivaa? Valaiskaa minua näkyykö siis ovistesteissä raskaus, jos niin miten?
Kirjottelit aijemmin että eilen olisi 4+3 (vai oliko toissa päivänä) ja toisaalle että olis kp24. Eiks ne mee vähän ristiin, vai meneekö mun ajatukset sekin hyvin mahdollista . Ovis testi näyttää alkuraskaudessa plussaa, ennen r-testiä. Tosin se vissiin voi näyttää kanssa menkkojen alkua. Eli mikään tarkka se ei ole . Se digi olis varmasti järkevin
Moikka:)
Siis nyt olisi 4+3 mutta se kp 24 oli se koska tein ensimm.raskaustestin eli n. 1vko sitten. Miten se ovistesti näyttää plussaa.. Eli kun mä tein nyt ovistestin sain siihen melko punaisen toisen viivan ja mulla olisi nyt vasta kp6 jos lasken ne menkat mukaan jotka kesti 4vrk. Ellen ole raskaana nyt siis... Mutta tälläisen sain ovistestiin tänäiltana ja jos kp6 miksi punaista viivaa näyttää... Ei mun ovis voi näi aikasin olla. Se aina ollut 14-16 kp.View attachment 96495
Moikka:)
Siis nyt olisi 4+3 mutta se kp 24 oli se koska tein ensimm.raskaustestin eli n. 1vko sitten. Miten se ovistesti näyttää plussaa.. Eli kun mä tein nyt ovistestin sain siihen melko punaisen toisen viivan ja mulla olisi nyt vasta kp6 jos lasken ne menkat mukaan jotka kesti 4vrk. Ellen ole raskaana nyt siis... Mutta tälläisen sain ovistestiin tänäiltana ja jos kp6 miksi punaista viivaa näyttää... Ei mun ovis voi näi aikasin olla. Se aina ollut 14-16 kp.View attachment 96495