Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Nyt dpo 9-10, itse näen haamun. Mitä muut on mieltä?

Liitteet

• BCBFCB0C-F4C7-4DCC-B9D7-594CF1B051A2.jpeg
    BCBFCB0C-F4C7-4DCC-B9D7-594CF1B051A2.jpeg
    14.2 KB · Katsottu: 309
Muokattu viimeksi:
tässä vielä parempi kuva, kiitos vastauksista Testailen muutaman päivän päästä uudelleen.

Liitteet

• 88EF33AF-05B3-443E-8FCC-4D1AE16A7AA7.jpeg
    88EF33AF-05B3-443E-8FCC-4D1AE16A7AA7.jpeg
    20.6 KB · Katsottu: 280
No nyt on viikko ekasta testistä ja silloinha oli kp 24. Silloin ei näkynyt kuivuttua enää mitään vaan heti alussa. Samaa testiä kehotettu käyttämään niin siksi tein tänäaamuna siis testaa varhain.
Joo tietoinen on että haluan lapsen. Tämä mies siis. Älkää murehtiko. :3some
Niin tälläisen se aamutesti lätkäsi.. Ja jäi jopa testiin eikä kadonnut. Siis tuo pinkki viivanen.
IMG_20201124_104345.jpg

View attachment 96478
Tuossa kohdin olisi mielestäni.

No joo, kyllä siinä jotain näkyy. Muakin vähän mietityttää, että voiko olla niin, että edelleen näkyisi noin haaleana, jos normaali raskaus olisi alkanut. Itse kyllä ajattelisin tuossa vaiheessa, että se todennäköisimmin on nega tai kemiallinen, kun ei ole noin viikossa juurikaan vahvistunut ja lisäksi on ollut vuotoa. Toivottavasti tärppää seuraavasta kierrosta, jos näin on! :Heartred

Ja kannattaisi alkaa taas tikuttamaan ovista, jotta saatte tämän kierron hyödynnettyä.

No niin! Tänään sitten testasin ihan oikealla raskaustestillä enkä ovistestillä ja haamujen haamu tuli. Mieskin sen erotti mutta on vielä niin haalea että huonolla kännykän kameralla ei siitä hyvää kuvaa saanut. Vielä jos malttaisi pari päivää odottaa seuraavaan testiin

Dpo 10, ylhäältä alas pc ja sofi O-testit ja pc 25miu liuska. Itse näen jotain hailua, näkeekö kukaan muu?
IMG_20201124_172159.jpg

Miksi ovistesteissä on viivaa? Valaiskaa minua näkyykö siis ovistesteissä raskaus, jos niin miten?

Kirjottelit aijemmin että eilen olisi 4+3 (vai oliko toissa päivänä) ja toisaalle että olis kp24. Eiks ne mee vähän ristiin, vai meneekö mun ajatukset o_O sekin hyvin mahdollista :p . Ovis testi näyttää alkuraskaudessa plussaa, ennen r-testiä. Tosin se vissiin voi näyttää kanssa menkkojen alkua. Eli mikään tarkka se ei ole :smiley-ashamed004 . Se digi olis varmasti järkevin :happy:

Kirjottelit aijemmin että eilen olisi 4+3 (vai oliko toissa päivänä) ja toisaalle että olis kp24. Eiks ne mee vähän ristiin, vai meneekö mun ajatukset o_O sekin hyvin mahdollista :p . Ovis testi näyttää alkuraskaudessa plussaa, ennen r-testiä. Tosin se vissiin voi näyttää kanssa menkkojen alkua. Eli mikään tarkka se ei ole :smiley-ashamed004 . Se digi olis varmasti järkevin :happy:

Moikka:)
Siis nyt olisi 4+3 mutta se kp 24 oli se koska tein ensimm.raskaustestin eli n. 1vko sitten. Miten se ovistesti näyttää plussaa.. Eli kun mä tein nyt ovistestin sain siihen melko punaisen toisen viivan ja mulla olisi nyt vasta kp6 jos lasken ne menkat mukaan jotka kesti 4vrk. Ellen ole raskaana nyt siis... Mutta tälläisen sain ovistestiin tänäiltana ja jos kp6 miksi punaista viivaa näyttää... Ei mun ovis voi näi aikasin olla. Se aina ollut 14-16 kp.
IMG_20201124_213302.jpg

Siis nyt olisi 4+3 mutta se kp 24 oli se koska tein ensimm.raskaustestin eli n. 1vko sitten. Miten se ovistesti näyttää plussaa.. Eli kun mä tein nyt ovistestin sain siihen melko punaisen toisen viivan ja mulla olisi nyt vasta kp6 jos lasken ne menkat mukaan jotka kesti 4vrk. Ellen ole raskaana nyt siis... Mutta tälläisen sain ovistestiin tänäiltana ja jos kp6 miksi punaista viivaa näyttää... Ei mun ovis voi näi aikasin olla. Se aina ollut 14-16 kp.View attachment 96495

Ovis testeissä saattaa koko kierron näkyä toinen haalea viiva, ilman syytä. Plussa se on vasta kun testiviiva on yhtä vahva kuin kontrolli, tai vahvempi:)

20201125_045827.jpg

Tässä siten tämän aamun testi kun eilen sain päivällä haamujen haamun. Todellisuudessa tuo näkyvä haamu on selkeästi vaaleanpunainen eli ei voivan paikka. Toivottavasti lähtee vielä tummenemaan, mutta on tosiaan vielä suht aikaista sillä oviksen tikutin13-14.11. Ekasta sain plussan näkyviin vasta kun kk oli myöhässä 2 viikkoa

Siis nyt olisi 4+3 mutta se kp 24 oli se koska tein ensimm.raskaustestin eli n. 1vko sitten. Miten se ovistesti näyttää plussaa.. Eli kun mä tein nyt ovistestin sain siihen melko punaisen toisen viivan ja mulla olisi nyt vasta kp6 jos lasken ne menkat mukaan jotka kesti 4vrk. Ellen ole raskaana nyt siis... Mutta tälläisen sain ovistestiin tänäiltana ja jos kp6 miksi punaista viivaa näyttää... Ei mun ovis voi näi aikasin olla. Se aina ollut 14-16 kp.View attachment 96495

Ovulaatiotestiin tulee (lähes) aina viivaa. Haaleaa tai tummempaa. Niillä ei ole mitään merkitystä. Vasta kun testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli niin silloin se on ovisplussa.
Mulla ei ikinä ole ollut täysin tyhjää ovistestiä ja niitäkin tuli paljon tehtyä.

Öööööö. Siis ilmeisesti kp 26/28-29. Tänään aamulla ollut heikko ällö olo ja maha vähän sekaisin kummalla tapaa. Tein sitten testin ja tällänen tuli. Onko tää nyt edelleen se viivanpaikka? Eilen ei kyllä tullut tällästä näkyviin.

Liitteet

• IMG_20201125_072415.jpg
    IMG_20201125_072415.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 277
  • IMG_20201125_072339.jpg
    IMG_20201125_072339.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 263
Siis mitä nyt ihmettä. Yleensä en koskaan testaa arkiaamuisin, koska kiire ja lapset ja kiire. No, eilisen haamun innoittamana ajattelin että kokeilen. Ekan kuvan otin 3min kohdalla, sit piti jo juosta bussiin ja nappasin testin laukkuun. 15min kohdalla toinen kuva. Joo, yliaikaa, mutta ei kai tollaisia roskihaamuja ole olemassa? Eilen illalla apteekin ultra 10miu oli nega.

Ja Avena ovistestin mittaama LH-hormoni ja istukkahormoni on rakenteeltaan lähes identtiset. Ovistestit on halvempia ja reagoi molempiin, raskaustestit pelkkään hcg:hen.

Niin ja ne kuvat :
3min
IMG_20201125_073123.jpg

15min
IMG_20201125_073037.jpg

Status
Not open for further replies.
Takaisin