Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Kiitos :)
Nää mä tilasin raskauskeijulta, kun piti saada nopeeta, mutta joskus vuosia sitten tilasin Amazonilta sieltä sai sillon n. 10€lla 3 kpl ja kun oli joku ilmainen amazon jäsenyys nii sai ilmaisen toimituksen. Siitä on toki jo vuosia aikaa. Nykyään taitaa olla toimituksien hinnat kovempia.

Ok! Testasitko muuten tässä kierrossa ekan kerran dpo 10? Mua vaan kiinnostais näkyikö First Responsessa jopa aiemminkin plussa.

IMG_20201123_234926.jpg
Olisiko plussa? En malttanut odotella aamuun asti. Olisi varmaan kannattanut. Malttamaton olen.IMG_20201123_225252-01.jpeg Eli tässäkin on viivapaikka vaikka siinä on se vaaleanpunainen sävy mitä tuossa ohjeessa mainitaan.

Muokattu viimeksi:
View attachment 96440
Olisiko plussa? En malttanut odotella aamuun asti. Olisi varmaan kannattanut. Malttamaton olen.View attachment 96436 Eli tässäkin on viivapaikka vaikka siinä on se vaaleanpunainen sävy mitä tuossa ohjeessa mainitaan.
Kyllä tässä hentonen viiva näkyy, mutta jos sulla on jo menkkojenkin alkamisesta kohta viikko aikaa ja olisit jo n. Rv 5-6 niin kyllä sen täytyisi jo selkeä plussa olla. Plussaksi luettavia ei minun mielestäni näistä testeistä ole vielä mikään, vaikka jonkinlaisia hailuroita joissain näkyykin.

View attachment 96440
Olisiko plussa? En malttanut odotella aamuun asti. Olisi varmaan kannattanut. Malttamaton olen.View attachment 96436 Eli tässäkin on viivapaikka vaikka siinä on se vaaleanpunainen sävy mitä tuossa ohjeessa mainitaan.

Onks tän herkkyys joku jopa 7,5? Kävit silloin viime kierrossa hcg mittauksessa ja sun hcg taisi olla jotain 2,3? Voisiko olla että nää rfsut ja tämäkin testi nyt huomaisi sen? En siis erota kuvasta kyllä plussaa, mutta jos kävisit verikokeissa oman mielenterveyden takia.

View attachment 96440

Eikö sun kannattaisi vaan suoraan ostaa se Clearblue digi, kerta sen viikkonäytöllisen herkkyys on sen 10? Varmasti tulisi paljon halvemmaksi ostaa yksi sellainen kuin tehdä noin monta viivatestiä päivässä, ja tuloskin olisi silloin selkeä kyllä tai ei. Saisit suoraan selvyyden eikä tarvitsisi itseä jatkuvasti kiusata miettimällä onko se nyt haamu vai viivanpaikka. :)

Kyllä tässä hentonen viiva näkyy, mutta jos sulla on jo menkkojenkin alkamisesta kohta viikko aikaa ja olisit jo n. Rv 5-6 niin kyllä sen täytyisi jo selkeä plussa olla. Plussaksi luettavia ei minun mielestäni näistä testeistä ole vielä mikään, vaikka jonkinlaisia hailuroita joissain näkyykin.

Kiitos asiallisesta vastauksestasi. :notworthy
Joo, en myöskään usko plussaksi.
Jos olisin raskaana mulla olisi nyt 4+3. Eli ei välttämättä näkyisikään kunnolla, mutta silti olisi varmasti jo vahventunut.
Kyllä se digitesti olisi kannattanut eilen vain ostaa. Oli jo korissa mutta vaihdoin testiä ClearBlue Plussaan. Tarvitsee nyt ataa testailujen olla hetken. :)Ostan sen digin seuraavaksi. Ja RFSU liuskoja. Ne on näyttäneet viimeksi raskauden n. 4+6.

Kiitos asiallisesta vastauksestasi. :notworthy
Joo, en myöskään usko plussaksi.
Jos olisin raskaana mulla olisi nyt 4+3. Eli ei välttämättä näkyisikään kunnolla, mutta silti olisi varmasti jo vahventunut.
Kyllä se digitesti olisi kannattanut eilen vain ostaa. Oli jo korissa mutta vaihdoin testiä ClearBlue Plussaan. Tarvitsee nyt ataa testailujen olla hetken. :)Ostan sen digin seuraavaksi. Ja RFSU liuskoja. Ne on näyttäneet viimeksi raskauden n. 4+6.
Nyt kannattaa alkaa etsiä ovulaatiota, mikäli haaveena on raskautuminen ja sinulla on kenen kanssa raskautta yrittää. Oliko näin että yritit kumppanuusvanhemman kanssa?

Niin ja viikkonäytöllinen digi on ainakin todella herkkä testi, itse testannut sillä plussan dpo 10, olisi voinut tulla aiemminkin, mutta se on aikaisin milloin sillä testannut.

Minulla on nyt noin 4+2 ja digin tein aamun tokasta pissasta eli melko laimeasta. Varmasti antaisi sinulle Avane tälläisen tuloksen jo tässä vaiheessa raskautta vaikka olisi vähän hormonia. Viiva testi on otettu illalla pidemmästä pidätyksestä.

Liitteet

• IMG_20201124_083254.jpg
    IMG_20201124_083254.jpg
    33.4 KB · Katsottu: 201
  • IMG_20201123_190232.jpg
    IMG_20201123_190232.jpg
    9.3 KB · Katsottu: 204
En kyllä näe edes sitä viivanpaikkaa tuossa testissä? Missä kohtaa itse näet sen?

Teitkö kaksi eri testiä kun kontrolliviiva on eri kohdassa noissa?

Tässä näkyy esimerkkinä ko. Testin haamu:

IMG_20201124_044620.jpg

Ok! Testasitko muuten tässä kierrossa ekan kerran dpo 10? Mua vaan kiinnostais näkyikö First Responsessa jopa aiemminkin plussa.

En testannut ennemmin. Tää dpo 10 on mulle ehdoton minimi ollu aina, ennemmin en anna itseni testata :)
Mutta varmasti ois voinut näyttää ennemminkin haamua. Toki kiinnittyminen voi olla vasta dpo 10, nii silloinhan näkyis vasta myöhemmillä dpolla :) tässä tuntu vihladun dpo 7,nii tiesin vähän että ois mahdollista saada jo jotain näkyviin :rolleyes:

IMG_20201123_225252-01~2-01.jpeg
Oliko tämä kysymys minulle?

Jos oli NewMoon minulle niin tässä kohtaa näen. Avasin testin siksi viiva eri kohdin eri kuvissa. Joku kehotti avaamaan. Ja minulla värjäytyi tämäkin testi erikoisesti joten vaikea erottaa alta mitään. Mutta tuo on avauksen jälkeen ja tuossa hiukan liikaa oikealle olevat pisteet missä se viiva näkyy.
IMG_20201123_235813-01~3.jpeg

Tässä vielä mustavalkoisena. IMG_20201123_230132-01~2.jpeg
Tein vielä RFSU aamupissasta.

Testiajalla
20201124_070140.jpg
ja tässä kuivana
IMG_20201124_071745.jpg

Muokattu viimeksi:
View attachment 96458

Jos oli NewMoon minulle niin tässä kohtaa näen. Avasin testin siksi viiva eri kohdin eri kuvissa. Joku kehotti avaamaan. Ja minulla värjäytyi tämäkin testi erikoisesti joten vaikea erottaa alta mitään. Mutta tuo on avauksen jälkeen ja tuossa hiukan liikaa oikealle olevat pisteet missä se viiva näkyy. View attachment 96456
Tässä vielä mustavalkoisena. View attachment 96457

Se viiva kuuluis tietääkseni olla enemmän vasemmassa reunassa, ei keskellä.

Nyt kannattaa alkaa etsiä ovulaatiota, mikäli haaveena on raskautuminen ja sinulla on kenen kanssa raskautta yrittää. Oliko näin että yritit kumppanuusvanhemman kanssa?
Joo on ovistestejä 20kpl. One step ovistestejä ostanut Raskauskeijusta.
Jos tää ei oo raskaus niin alan niitä sitten kokeilemaan. N. Kp 10 eteenpäin.

Joo on ovistestejä 20kpl. One step ovistestejä ostanut Raskauskeijusta.
Jos tää ei oo raskaus niin alan niitä sitten kokeilemaan. N. Kp 10 eteenpäin.
Eikös sinulla alkanut vuoto torstaina, eli tänään olisi jo kp 6.Viime kierrossa ei siis tärpännyt joten katse tulevaan.

Ja tosiaan olitkin yksin kuumeileva, et kumppanuusvanhemman kanssa, eli oletko klinikalla hoidoissa, kyllä sieltä annetaan kunnon ohjeet. Vai miten mahdollistat raskaaksi tulemisen. jos et ole hoidoissa?

Muokattu viimeksi:
Eikös sinulla alkanut vuoto torstaina, eli tänään olisi jo kp 6.Tässä kierrossa ei siis tärpännyt joten katse tulevaan.

Ja tosiaan olitkin yksin kuumeileva, et kumppanuusvanhemman kanssa, eli oletko klinikalla hoidoissa, kyllä sieltä annetaan kunnon ohjeet. Vai miten mahdollistat raskaaksi tulemisen. jos et ole hoidoissa?

Korjatkaa jos olen väärässä mut Avena ei halunnut asiaa itse enempää avata?

Kuitenkin rivien välistä lukemalla itse käsitin asian niin että olisi ollut lyhyt suhde jossa suojaamatonta seksiä ja mahdollisuus raskautua, ja toive raskautumisesta. Tiedän että jokainen tekee asiat omalla tavallaan mutta toivon Avena että mies on tietoinen että yrität raskautua :Heartred

Korjatkaa jos olen väärässä mut Avena ei halunnut asiaa itse enempää avata?

Kuitenkin rivien välistä lukemalla itse käsitin asian niin että olisi ollut lyhyt suhde jossa suojaamatonta seksiä ja mahdollisuus raskautua, ja toive raskautumisesta. Tiedän että jokainen tekee asiat omalla tavallaan mutta toivon Avena että mies on tietoinen että yrität raskautua :Heartred
Joo no, toivon todella, että kumpikin osapuoli on tietoisia siitä, että raskautta yritetään.
Ja muutenkin ei suojaamatonta yhdyntää kyllä voi kenellekään suositella kuin vakaassa suhteessa, että kumpikin on turvassa.

Status
Not open for further replies.
Takaisin