Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Siis viiva ei ollut selvä edes ei läheskään näin tumma testiajalla viime tiistaina. Ja hCG hormonin nousu on yksilökohtaista.
Tähän asti on sanottu että on negatiivinen mutta itse pidän tälläistä viivaa positiivisena. Sinun pitäisi osata katsoa sen pinkin alle joka on testi-ikkuna... Siitä se vahvuus katsotaan ei sitten kun testiaika mennyt ohi,joka on 1-5 minuuttia. No oma on mielipiteesi. Ymmärrän.
Tässä on erot. 5 pv sitten ja nyt... View attachment 96384 View attachment 96382
View attachment 96383

Soittaisitko neuvolaan ja pyydät päästä verikokeisiin. Minä tein niin kun vuotelua, mutta sain hailakkaa tulosta. Selvisi etten ole raskaana.
Sinulla on kova usko noihin rfsu puikkoihin, mutta olisi mukava nähdä kuvia muista testeistä. Tulkitsemme niitä sitten yhdessä jos haluat.

Postasin eilen kuvan mun OneStep-haamusta joka ei oikein kunnolla näkynyt kuvassa. Tänään tein samanlaisen. Edelleen hento, hento viiva mutta jäin edelleen epävarmaksi. Tässä tän aamun, dpo 11:

IMG_20201123_082133.jpg

Ei taida edelleenkään näkyä kuvassa mitään.
No, en enää tulkinta-apua tarvitsekaan vaan rykäsin perään sitten digin ja raskaana tässä ollaan :smiley-bounce013

Julialle onnea!:Heartred

Sitähän sanoinkin että kysy vaikka gyneltäsi asiasta, muttei kannata sanoa että kaikilla naisilla olisi näin että olisi vuosittain ovuloimattomia kiertoja :wink toisilla voi olla.
Kiitos ja sitä samaa..

https://aijaa.com/Itdpcd

Meinasin et nyt saan laittaa ekan haamuni tähän ketjuun, mutta eipä tämä taida olla enää haamu. Mulla on siis dpo 10 tänään. Suositukset first responsesta! . Avena, kannattaa kokeilla tätä jos haluat selvää viivaa nähdä. Kallis on, mutta ulkomailta tilatessa saa vähän halvemmalla. Toki oma vaivansa löytää suomeen toimittava sivusto.

Tein myös pregcheckin ja se oli oikeestaan nega/viivanpaikan näköinen

Jatkoa tähän
https://aijaa.com/WTIxkT

Tässä on samasta pissasta tehty pregcheck, missä ei näy oikeestaan mitään ja onestep herkkä jossa taas näkyy jotain. Mutta kyllä tuo first resbonse on hintansa väärti :grin
Toki näyttää se kemiallisetkin tosi aikaisin.

Jatkoa tähän
https://aijaa.com/WTIxkT

Tässä on samasta pissasta tehty pregcheck, missä ei näy oikeestaan mitään ja onestep herkkä jossa taas näkyy jotain. Mutta kyllä tuo first resbonse on hintansa väärti :grin
Toki näyttää se kemiallisetkin tosi aikaisin.

Oon aina ajatellut että first response ja predictor on sama testi kun ulkonäöllisesti sama paitsi predictorista puuttuu toi "ohje kuva" testin päältä.

Mun dpo 9 ja 10

IMG_20191228_202139.jpg

Postasin eilen kuvan mun OneStep-haamusta joka ei oikein kunnolla näkynyt kuvassa. Tänään tein samanlaisen. Edelleen hento, hento viiva mutta jäin edelleen epävarmaksi. Tässä tän aamun, dpo 11:

View attachment 96403

No, en enää tulkinta-apua tarvitsekaan vaan rykäsin perään sitten digin ja raskaana tässä ollaan :smiley-bounce013

Tässä on hyvä esimerkki, kun herkkä tikku jättää tulkinta varaa ja digi kertoo et raakaans. Onnea!

View attachment 96403

Ihan mahtavaa! Onneksi olkoon ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Soittaisitko neuvolaan ja pyydät päästä verikokeisiin. Minä tein niin kun vuotelua, mutta sain hailakkaa tulosta. Selvisi etten ole raskaana.
Sinulla on kova usko noihin rfsu puikkoihin, mutta olisi mukava nähdä kuvia muista testeistä. Tulkitsemme niitä sitten yhdessä jos haluat.

Tässä on nyt Clear Blue testi. Ostin apteekista. En ole ihan varma tuloksesta mutta ihan testiajan sisään, se 10min ilmesty tuollainen hailakka. En ole varma.

View attachment 96403

Mahtavaa, onnea plussasta!

Meinasin et nyt saan laittaa ekan haamuni tähän ketjuun, mutta eipä tämä taida olla enää haamu. Mulla on siis dpo 10 tänään. Suositukset first responsesta! . Avena, kannattaa kokeilla tätä jos haluat selvää viivaa nähdä. Kallis on, mutta ulkomailta tilatessa saa vähän halvemmalla. Toki oma vaivansa löytää suomeen toimittava sivusto.

Onnea plussasta! First responce on kyllä paras/herkin testi mitä markkinoille on, näistäkin vaan osa saa viivanpaikkaa harmaana näkyviin. Itellä kokemusta vaan kahdesta plussa testistä ja ei tarvinnut arvailla.

20201123_173923~2.jpg

Kiitos vastauksestasi...aina oppii uutta. Eli nega siis on,ok.
Tein myös RFSU liuskatestin. Olen näkevinäni siinäkin hiukan sävyä. Näkeekö ketään muu?(?)
20201123_165452.jpg

Liitteet

• 20201123_173923~2.jpg
    20201123_173923~2.jpg
    11.8 KB · Katsottu: 201
Muokattu viimeksi:
View attachment 96429
Kiitos vastauksestasi...aina oppii uutta. Eli nega siis on,ok.

Mun mielestä näistä sinisistä testeistä on vaikea erottaa onko oikeasti plussa. Vaikka ihan luotettava testi sinänsä onkin. Cb digi olisi nyt varmaan selkein, niin ei tarvitse enää arpoa. :)

Muoks. Itsekin siis näen tuossa kyllä väriä, mutta en ole varma onko plussa vai vain väri suttaantunut, niinkuin joku kirjoitti.

Mistä tilasit first responseja? Onnittelut plussasta!

Mistä tilasit first responseja? Onnittelut plussasta!

Kiitos :)
Nää mä tilasin raskauskeijulta, kun piti saada nopeeta, mutta joskus vuosia sitten tilasin Amazonilta sieltä sai sillon n. 10€lla 3 kpl ja kun oli joku ilmainen amazon jäsenyys nii sai ilmaisen toimituksen. Siitä on toki jo vuosia aikaa. Nykyään taitaa olla toimituksien hinnat kovempia.

Status
Not open for further replies.
Takaisin