Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Onnea Eerika! :) Lähetän sinne kaikki tarrasukat ja vauvaliimat että saisitte vauvan syliin.
 
Äää heti hysterisoin liian vähäisiä / puuttuvia oireita sitten. Mielellään vastaanottaisin vaikka aamuoksennukset tai mitä vaan ennemmin, kuin tällaisen laimean olon joka ei viestitä mitään :banghead:
 
Äää heti hysterisoin liian vähäisiä / puuttuvia oireita sitten. Mielellään vastaanottaisin vaikka aamuoksennukset tai mitä vaan ennemmin, kuin tällaisen laimean olon joka ei viestitä mitään :banghead:
Olen samaa mieltä. Vaikka vihaan oksentamista yli kaiken, niin silloin ainakin tietää, että hormonit jyllää. Viime raskaudessa (joka jäi yrityksesksi) oli vain ällö olo silloin tällöin. Tämä oli minulle ensimmäinen epäillyksen aihe, ettei kaikki voi olla hyvin. rv 7/8 käytiin kuitenkin katsomassa, että oliko kaikki hyvin ja silloin oli. Muutama viikko myöhemmin meni kesken. Ottaisin melkein mitä tahansa oireita vastaan, jos se tarkoittaisi että nyytti syliin asti tulisi. Oireiden poissolo huolestuttaisi minua enemmän :bookworm::arghh:
 
Äää heti hysterisoin liian vähäisiä / puuttuvia oireita sitten. Mielellään vastaanottaisin vaikka aamuoksennukset tai mitä vaan ennemmin, kuin tällaisen laimean olon joka ei viestitä mitään :banghead:

Ymmärrän tuskasi! Ehkä on vielä liian aikaista vahvemmille oireille?
 
Voi tosiaan olla aikaista, tällä hetkellä pitäisi olla meneillään rv luokkaa 5+4 ... 6+0, jotain sellaista. Kierto on ollut hiukan epätasainen (kesto 25-28pv) ja ovulaatio on yleensä ollut kp 11 tosin nyt epäilen sen olleen aiemmin jotta ylipäätään on natsannut.

Hirmuisen jännittävää on, sain tänään kuitenkin ajan ultraan joka on 6.10.
 
Äää heti hysterisoin liian vähäisiä / puuttuvia oireita sitten. Mielellään vastaanottaisin vaikka aamuoksennukset tai mitä vaan ennemmin, kuin tällaisen laimean olon joka ei viestitä mitään :banghead:
Oireettomuuden panikointi kuulostaa hyvin tutulta, mutta lohdutukseksi voin sanoa, että kaikki voi mennä aivan hyvin ilman suurempia oireitakin. Mun ensimmäinen raskaus oli hyvin oireeton ja silti saatiin terve vauva syliin. :) Nyt toinen raskaus menossa rv 17 ja tässäkin raskaudessa oireet ovat olleet erittäin vähäisiä.
 
Oireetkaan ei takaa mitään. Itsellä voimakkaat oireet kkm ja tuulimuna raskauksissa.
 
Äää heti hysterisoin liian vähäisiä / puuttuvia oireita sitten. Mielellään vastaanottaisin vaikka aamuoksennukset tai mitä vaan ennemmin, kuin tällaisen laimean olon joka ei viestitä mitään :banghead:
Mulla 2 loppuun asti mennyttä raskautta ja oireettomia, helppoja raskauksia oli kummatkin :happy:
 
Niinpä vain alkaa tuntua, että huonosti päättyy tämäkin. Lauantaina olin jo hyvin tyytyväinen huomatessani kurkussa lievää kuvotusta, mutta eilen sekä kuvotus, että kaikki tuntemukset rinnoissa hävisivät. Tissit lusahtivat takaisin entiselleen ja ovat täysin kivuttomat, ja nyt alavatsaa ja -selkää särkee. Great, here we go again.:banghead::banghead::banghead: Ja tiedän, oireet voivat poistua ja palata, mutta kun niihin yhdistetään alavatsakipu ja aiemmat kokemukset niin enpä usko että tämä on tälläkään kertaa normaalia/oikein.

Vuotoa ei toistaiseksi ole, mutta eipä nämä ole minulla vuotaneet itsekseen pois enää viime vuosina muutenkaan.
 
Antaako rsfu liuskatesti näin vahvan viivanpaikan vai voisko olla haamu :nailbiting:
 

Liitteet

  • A9779F2A-EDA1-4C02-9EE6-74C32EBE9AEC.jpeg
    A9779F2A-EDA1-4C02-9EE6-74C32EBE9AEC.jpeg
    19.1 KB · Katsottu: 213
KP 30/27-28. Ovulaatio luultvasti vasta KP 18-19, joten kierto pitenee melkein viikolla. DPO 10 tänään, tein RT lauantaina ja se oli puhdas nega mutta silloin oli vasta Dpo 8, (1 päivä kuukautiset myöhässä, jos normaalikierto).
Stressaan tätä asiaa taas hirveästi, eli ei ainakaan ole kovin rauhallinen ympäristö nyytille jos siellä ollaan. Lisäksi saatiin perheessä huonoja uutisia. Veljeni lapsi nukkui pois aika yllättäen vaikka oli ollut ongelmia jo kauan, mutta hän oli vain reilu neljä vuotias, joten tämä lannistaa hieman meidän fiiliksiä tähän "projektiin" myös. Itse en ehkä ole ihan prosessoinut tunteitani vielä, mutta toivottavasti saadaan joku vastaus vielä, että mitä tapahtui....

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Katsotaan miten minun piinailut jatkuvat... ei ehkä olla ihan 100 % mukana tässä...
 
Antaako rsfu liuskatesti näin vahvan viivanpaikan vai voisko olla haamu :nailbiting:

voi olla kumpaa vain. Olen saanut tällä todella törkeitä viivanpaikkoja, jopa tätä kuvaa tummemman. Sitten toisaalta olen saanut myös haaleita positiivisia samalla testillä. Se ero niissä on ollut, että ne haaleimmat oikeat plussat on hieman viininpunertavaan taittuvat, kun viivanpaikat haalean vaalean punaisia tai harmaita.
 
KP 30/27-28. Ovulaatio luultvasti vasta KP 18-19, joten kierto pitenee melkein viikolla. DPO 10 tänään, tein RT lauantaina ja se oli puhdas nega mutta silloin oli vasta Dpo 8, (1 päivä kuukautiset myöhässä, jos normaalikierto).
Stressaan tätä asiaa taas hirveästi, eli ei ainakaan ole kovin rauhallinen ympäristö nyytille jos siellä ollaan. Lisäksi saatiin perheessä huonoja uutisia. Veljeni lapsi nukkui pois aika yllättäen vaikka oli ollut ongelmia jo kauan, mutta hän oli vain reilu neljä vuotias, joten tämä lannistaa hieman meidän fiiliksiä tähän "projektiin" myös. Itse en ehkä ole ihan prosessoinut tunteitani vielä, mutta toivottavasti saadaan joku vastaus vielä, että mitä tapahtui....

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Katsotaan miten minun piinailut jatkuvat... ei ehkä olla ihan 100 % mukana tässä...

Todella paljon voimia! Tilanne on varmasti teille kaikille raskas. Anna itsellesi aikaa. :Heartred
 
Noniin, päädyin sitten repimään hermostuksissani auki viime torstaina tehdyn Clearblue-testin. Olin aivan varma, että testiviiva on vain joku onneton hailura kuten aina, mutta toisin kävi:

https://aijaa.com/In81u3

https://aijaa.com/RGjb4W

Tissioireet tosiaan hävisi toissapäivänä kuin tuhka tuuleen, kurkussa piipahtaa hetkittäin pieni kuvotus joka ei kuitenkaan ole pysyvää tai edes jokapäiväistä välttämättä. Tänä aamuna *krhm* isolla asialla käydessä tuli vaaleanruskeaa tuhrua, yleensä km:t ovat alkaneet juuri näin. Että hiukan on ristiriitaiset tunteet nyt!!
 
Nyt kun aikani tätä asiaa päässä veivaan ees ja taas pohdin jälleen, olisiko se sitten viikkonäytöllisen testin paikka... :sad001 Ultraan on vielä kokonainen viikko.
 
Noniin, päädyin sitten repimään hermostuksissani auki viime torstaina tehdyn Clearblue-testin. Olin aivan varma, että testiviiva on vain joku onneton hailura kuten aina, mutta toisin kävi:

https://aijaa.com/In81u3

https://aijaa.com/RGjb4W

Tissioireet tosiaan hävisi toissapäivänä kuin tuhka tuuleen, kurkussa piipahtaa hetkittäin pieni kuvotus joka ei kuitenkaan ole pysyvää tai edes jokapäiväistä välttämättä. Tänä aamuna *krhm* isolla asialla käydessä tuli vaaleanruskeaa tuhrua, yleensä km:t ovat alkaneet juuri näin. Että hiukan on ristiriitaiset tunteet nyt!!
Hei! Tiedän tuon tunteen; mullakin on kaksi km, toinen alkoi suoraan verisella vuodolla, ja toinen sitten ruskealla tiputtelulla. Tällä hetkellä on 2 päivää ennen kk alkamista taas ruskea limainen vuoto, ja en voi muuta ajatella kuin, että tämä ei päädy plussatestiin meillä! Tämä on nyt jatkunut 2 päivää kohta. Viime raskaudssa minullakin kaikki oireet hävisivät, mutta se ei aina kerro kaikkea, joten odottaisin kyllä ultraa! Testit eivät tosiaan kerro onko kaikki hyvin siellä vatsassa, vain ultra sen kertoo. Ja jos on mennyt kesken, niin pitää ajatella ettei asialle olisi voitu tehdä mitään.

Täällä testiä tehdään viimeistään perjantaina, jos ei holahda kohta housuihin. Ihmeellinen pinkeä ja jomotusolo vatsassa, välillä tulee nipistelyä vatsassa, ja ihan kuin ruoka kiertäisi väärään suuntaan. Tavallinen näläntunne on hävinnyt, mutta kyllä sitä huomaa että heikko/huono olo tulee jos ei syö.

Testipäivää odotellessa...
 
Noniin, päädyin sitten repimään hermostuksissani auki viime torstaina tehdyn Clearblue-testin. Olin aivan varma, että testiviiva on vain joku onneton hailura kuten aina, mutta toisin kävi:

https://aijaa.com/In81u3

https://aijaa.com/RGjb4W

Tissioireet tosiaan hävisi toissapäivänä kuin tuhka tuuleen, kurkussa piipahtaa hetkittäin pieni kuvotus joka ei kuitenkaan ole pysyvää tai edes jokapäiväistä välttämättä. Tänä aamuna *krhm* isolla asialla käydessä tuli vaaleanruskeaa tuhrua, yleensä km:t ovat alkaneet juuri näin. Että hiukan on ristiriitaiset tunteet nyt!!

Mäkin säikähdin tissioireiden häviämistä ja muutenkin oireettomuutta, koska niin kävi myös viime vuonna kkm päättyneessä raskaudessa. Ruskeaa vuotoakin tuli ensimmäisen kolmanneksen aikana muutaman kerran. Mut ne ei tosiaan välttämättä tarkoita yhtään mitään, koska nyt 24+1 ja kaikki tähän mennessä hyvin. Älä siis ota nyt liikaa stressiä, viikko ei onneksi ole kovin pitkä aika, vaikka varmasti siltä nyt tuntuukin. Noi viivatkin näyttää tosi hyviltä! :)
 
Kyllä tässä on käymässä ihan kuten aivan liian monta kertaa aiemminkin, viimeksi 8kk sitten. Nyt toivon vain että vuoto alkaisi itsekseen ja kohtu tyhjentyisi kokonaan, viimeksikin jouduin kaavintaan ja tällä kertaa ei kiitos sitä taas. Voi ***kele että voi ihmistä kyrsiä. En oo edes surullinen, vaan vain äärettömän vihainen omalle kropalle että siitä ei ole muuhun kuin harmia aiheuttamaan.

Testikuvat tältä aamulta, viikkoja pitäisi olla 6+jotain joten selvää on että HCG ei ole tälläkään kertaa kehittynyt normaalisti.

https://aijaa.com/Anlt24

https://aijaa.com/VZwdgk

Että kyllä, tavallaan sitä keskenmenoakin voi toivoa, jos vaihtoehtona on operaatio kun sitä ei tapahtunutkaan. :banghead:
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top