Täällä taitaa olla ammattilaisia testien tulkitsijoita, joten tulen vielä täältä kysymään asiasta, koska malttamaton olen.
Olemme mieheni kanssa selittämättömästi lapsettomia ja minulle on tehty viime viikolla neljäs pakastealkionsiirto. Nyt on menossa dpo 12.
Testasin aamulla Raskauskeijun erittäin herkällä rt:llä (10MIU) ja CB:n ovulaatiotestillä. Raskaustesti näytti hailuraa, minkä sain jotenkin ikuistettua kuviin. Livenä oli tietysti "paljon" parempi. CB:n ovistesti antoi ovisplussan. Testasin haalemmat haamut samoilla raskaustesteillä dpo 10 ja 11, ja joka päivä testit ovat hieman tummentuneet.
Huolestuttaa kuitenkin tuo raskaustesti, kun se on edelleen tosi haalea. Heinäkuussa sain myös PASin jälkeen hailuroita eri testeihin parina päivänä, jotka kuitenkin hävisivät ja vuoto alkoi. Nyt pelottaa, mitä näille tapahtuu päivien saatossa. Onko tuo ovulaatiotestin plussa hyvä juttu?
Toi One step on aika monella tummentunut hitaasti vaikka muilla testeillä on saanut hyvää viivaa. Itse testasin sillä ekan hailuran ja seuraavana päivänä PC ja RFSU varmistukseksi.