Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Täällä taitaa olla ammattilaisia testien tulkitsijoita, joten tulen vielä täältä kysymään asiasta, koska malttamaton olen. :hilarious:

Olemme mieheni kanssa selittämättömästi lapsettomia ja minulle on tehty viime viikolla neljäs pakastealkionsiirto. Nyt on menossa dpo 12.

Testasin aamulla Raskauskeijun erittäin herkällä rt:llä (10MIU) ja CB:n ovulaatiotestillä. Raskaustesti näytti hailuraa, minkä sain jotenkin ikuistettua kuviin. Livenä oli tietysti "paljon" parempi. CB:n ovistesti antoi ovisplussan. Testasin haalemmat haamut samoilla raskaustesteillä dpo 10 ja 11, ja joka päivä testit ovat hieman tummentuneet.

Huolestuttaa kuitenkin tuo raskaustesti, kun se on edelleen tosi haalea. Heinäkuussa sain myös PASin jälkeen hailuroita eri testeihin parina päivänä, jotka kuitenkin hävisivät ja vuoto alkoi. Nyt pelottaa, mitä näille tapahtuu päivien saatossa. Onko tuo ovulaatiotestin plussa hyvä juttu? :pompus:

Toi One step on aika monella tummentunut hitaasti vaikka muilla testeillä on saanut hyvää viivaa. Itse testasin sillä ekan hailuran ja seuraavana päivänä PC ja RFSU varmistukseksi.

mä en valitettavasti näe mitään tässä.
IMG_20201002_183452.jpg

No tässä RFSU myös. Näkyykö tässä?

En mä näe kyllä tuossakaan siinä kohtaa mitään mihin sen viivan pitäisi tulla. Onko tämä siis uusi testi? Voi olla ettei mun näytöllä vain nyt näy.

Tässä nyt illan uittamiset:rolleyes:

En tiedä onko vahvistunu vai horaako jo silmät.. Mut jännästi tuo tuli testi ajalla, n. 8 minuutissa vahvisti tuollaiseksi aluksi oli haaleampi.:nailbiting:

Liitteet

• IMG_20201002_200018.jpg
    IMG_20201002_200018.jpg
    26.8 KB · Katsottu: 424
  • IMG_20201002_200039.jpg
    IMG_20201002_200039.jpg
    31.3 KB · Katsottu: 417
En mä näe kyllä tuossakaan siinä kohtaa mitään mihin sen viivan pitäisi tulla. Onko tämä siis uusi testi? Voi olla ettei mun näytöllä vain nyt näy.

Joo eilinen testi. Illalla. Innostuin aivan liikaa kun kävin ostoksilla, tänään...ostin 2pkt Pregcheck, ja yhden RFSU erittäin herkkä testin. PC tein juuri. No ei tietenkään voi sen enempää näkyä kuin eilenkään, niin... Ihmettelen miksi se näkyy vain hetken ja kuivuttuaan häviää. Haamuviiva. Esim. Rfsu eilen otin kuvan se on tässä. Ja muokkasin kuvaan vain testi viivan punaisen värin näkyviin. Hyvä kikka. Nyt näkyy minun silmääni haamuviiva vierellä. Näettekö te.
IMG_20201002_200436.jpg

Tässä nyt illan uittamiset:rolleyes:

En tiedä onko vahvistunu vai horaako jo silmät.. Mut jännästi tuo tuli testi ajalla, n. 8 minuutissa vahvisti tuollaiseksi aluksi oli haaleampi.:nailbiting:
Näen sulla haalean plussan. Mikä kp sulla on? Mulla jännästi kun nyt on kp7. Eli menkat alkoi mutta oli niukemmat. Nyt siksi teen testejä koska vahva sisäinen tunne on siitä että olisin raskaana. Kiinnittymisvuoto tuli normaalisti, eli n. 8vrk ovulaatiosta. Siitä 4 vrk niin aloin vuotaa. Vuoto oli suht normaalia vertaeli melko paljon mutta silti mulle niukemmat paljon. Oireita ei ole enää muutakun sellanen hassu fiilis. Ihan outo eli sama kun aina kun raskaana olen ollut. Se tunne.

Näen sulla haalean plussan. Mikä kp sulla on? Mulla jännästi kun nyt on kp7. Eli menkat alkoi mutta oli niukemmat. Nyt siksi teen testejä koska vahva sisäinen tunne on siitä että olisin raskaana. Kiinnittymisvuoto tuli normaalisti, eli n. 8vrk ovulaatiosta. Siitä 4 vrk niin aloin vuotaa. Vuoto oli suht normaalia vertaeli melko paljon mutta silti mulle niukemmat paljon. Oireita ei ole enää muutakun sellanen hassu fiilis. Ihan outo eli sama kun aina kun raskaana olen ollut. Se tunne.

Mulla on nyt kp 27/30-32 menossa. Onpa inhottava tilanne:sad001 toivotaan, että sun tunne pitää paikkansa❤️ itse nyt en oikein tiedä alkaisko tässä uskoa, että veressä on hcg.tä vai näyttääkö vaan viivanpaikkaa kun niistä niin paljon puhutaan että antaa niitä.. :sad001

Tämmöinen ilmaantu apteekin omaan n. 10 min sisällä:bored:

Liitteet

• IMG_20201002_201052.jpg
    IMG_20201002_201052.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 349
  • IMG_20201002_201714.jpg
    IMG_20201002_201714.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 361
Tein nyt illalla rfsu.n herkän testin 10 herkkyydellä ja pc.n 25 herkkyydellä olevan ja tämmönen oli tulos:wideyed: saiskoha tässä sit kuiteki alkaa vähä iloita:shy: rfsu.n ylin tasan sen 5 min testiajan aikaan ja alin 10 min testauksesta ja lopussa pc.n liuska

Liitteet

• 1601746836241.jpg
    1601746836241.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 932
  • IMG_20201003_201053.jpg
    IMG_20201003_201053.jpg
    8.3 KB · Katsottu: 588
Tein nyt illalla rfsu.n herkän testin 10 herkkyydellä ja pc.n 25 herkkyydellä olevan ja tämmönen oli tulos:wideyed: saiskoha tässä sit kuiteki alkaa vähä iloita:shy: rfsu.n ylin tasan sen 5 min testiajan aikaan ja alin 10 min testauksesta ja lopussa pc.n liuska

Samassa veneessä ollaan täällä. Ei tiedä iloitako vai ei... Eli tein toisen jo tänään.. Tässä lopputulos RFSU puikkotesti alle 5min.kuvattu. Eli testi ajalla.
Ja tämä kuva otettu testiajan jälkeen. Sanotaan että ei saisi katsoa enää 5min.jälkeen mut jos positiivinen jää näkyviin.
IMG_20201003_225708.jpg

Liitteet

• IMG_20201003_224213.jpg
    IMG_20201003_224213.jpg
    31.5 KB · Katsottu: 445
  • IMG_20201003_222238.jpg
    IMG_20201003_222238.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 723
Muokattu viimeksi:

Tuossa toiseksi ylimmässä mun silmään näyttäis ehkä viivalta, mutta en ole varma punertaako se vai onko joku viiva paikka. Itse en kyllä ole yhteenkään testiin koskaan saanut näkyviin viivanpaikkaa. Toivottavasti vahvistuu!

Palailen foorumille vuosien jälkeen... :hello

Pian vuosi yrittämistä takana ja tuskailen nyt näiden testien kanssa kun vaihdoin pari kk sitten onestepit törkeiden viivanpaikkojen jälkeen pregcheckiin, johon en ole saanut minkäänlaisia viivanpaikkoja ikinä aiemmin ja nyt useasti näyttänyt selvästi erottuvaa viivanpaikkaa. Ja nyt testit eiliseltä ja tältä aamulta (kuvassa) näyttävät selvää viivanpaikkaa, joka ei näy tässä kuvassa juurikaan, mutta livenä oikein selvästi ja molemmissa aivan viivan alaosassa väriä :think005 testit eri pakkauksista, muuten pitäisin varmaan virheen piikkiin.

Ostin jo viime viikolla digin ja päätin, että jos se on nega niin loppuu testailut, mut sorruin taas. Luulin, että ovis oli ajoissa niin odottelin uutta kiertoa alkavaksi jo alkuviikosta, mutta normi kierron mukaan tänään olis kp38/36.

IMG_20201004_111056.jpg

Käänsin värit negatiiviksi ja siellähän näkyisi toinenkin viiva. Todella hailuria kylläkin.

IMG_20201004_135834.jpg
IMG_20201004_135810.jpg

Ylempi testi ei tehtynä ja alemmassa aamuinen. Eikö selvästi ole eroa alemmassa näkyy viivaa myös vasemmalla. On tosi haamu. Ihmettelen miksi kun nyt olisi jo rv 5.

En kyllä erota, muokatussa enkä muokkaamattomassa.

Kyllä rv 5 jo pitäisi kunnon viiva näkyä, onko sulla siis menkat nyt viikon myöhässä? Myöhäinen ovulaatio / ovuloimaton kierto voi venyttää menkkojen alkua myös.

En kyllä erota, muokatussa enkä muokkaamattomassa.

Kyllä rv 5 jo pitäisi kunnon viiva näkyä, onko sulla siis menkat nyt viikon myöhässä? Myöhäinen ovulaatio / ovuloimaton kierto voi venyttää menkkojen alkua myös.

Moi. Ei ole vaan kesti vain 4pv.ja oli normaalia niukemmat. Ne alkoi 8pv sitten ja loppui erittäin helposti, eikä tullut hyytymää ja sitä ennen eli viimevkon tiistai oli kiinnittymisvuotoa. Tiedän sen koska minulla joka raskaudessa ollut(monta raskautta). Nyt tein päiväpissasta Pregcheckin. Joka siis ei ole yhtä herkkä. Ei kai viiva paikkaa niissä edes ole. Joten mikä tuo hailura sitten olisi. Ainiin ja kiinnittymisvuoto tuli siis kiertopv 22. Joten ei raskaus olisi vielä edes niin pitkällä(rv5)..

Tässä tää äskeinen päivä testi.
IMG_20201004_142918.jpg

Status
Not open for further replies.
Takaisin