Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Tänää dpo 10 ja vahvistunut haamu verrattuna dpo 8 :nailbiting:

Viiva on kyllä vähän ohut, mutta kun vertaan mun kesäkuun dpo 11 testin kuvaan nii hyvä ettei jopa vahvempi, ja ihan samassa kohdin.

Edit. Lisäsin vielä viime raskauden testi kuvan, mut en nyt muista oliko se 11 vai sittenkin dpo 10,mut hyvin samantyylinen, vaikkakin hennompi viiva.

Mun silmään tossa ylemmässä loistaa valkoinen viivanpaikka ja sen oikealla puolella värikertymä o_O onko sulla eri merkkistä testiä millä voisi varmistaa? Noita värikertymiä on nimittäin ollut paljon viimeaikoina.
 
Mun silmään tossa ylemmässä loistaa valkoinen viivanpaikka ja sen oikealla puolella värikertymä o_O onko sulla eri merkkistä testiä millä voisi varmistaa? Noita värikertymiä on nimittäin ollut paljon viimeaikoina.

Toisessa ketjussa laitoin että pregcheckiin tuli myös tänää hyvin haalura haamu. Lisäksi oireet ja 37.2 lämpö kertoo aika paljon :grin tutut vatsanippailut, olin vielä vähän päälle kk sitten raskaana rv 11 ja nyt olo on ihan samanlainen :rolleyes: että toiveita on.

Ei siinä kyllä luonnonvalossa oo kyllä erityisempiä viivanpaikkoja, mulla ainaki tää älykamera vääntää tekstinä nää kuvat, nii tulee tuollanen kontrasti, viiva toki on ohut ja kuivaessa tavallaan lävähtää vasta koko viivalle väri, niin ne tekee myös tasavahvoina ja ovistesteissä sama. Itse en oo näillä koskaan saanut turhia haamuja, joten toivottavasti ei nytkään(3raskautta km rv 6,10 ja 11 +2kemiallista 1,5 vuoden sisään) . Ja nega on aina olllu puhdas nega, kunhan muistaa että testi tulkitaan vasta kun 5 min on kulunut ja ei katsele testiajan jälkeen testiä.
Tää on jännä ku aina joka kerta joku haukkuu nää testit, ku laittaa näistä haamukuvia, mutta mulla ainakin nää toimii :grin toki pysyvää raskautta en oo saanut, mutta se tuskin on testin vika :sorry:
Testaan varmaan vasta dpo 14-> jollain muulla eli digillä jos tarvis.


Edit. Lisäsin samasta testistä kuvan lähempää(otin varmaan 50 kuvaa yhdestä testistä :grin) näkyy tuo vaalee viiva molemmin puolin, kontrollin puolella toki on punaista muutenkin kun testi on siitä märkä.


Toivon sydämeni pohjasta että olis plussa :rolleyes: vaikka toisaalta ei uskalla liikaa toivoa, keskenmenoja nii taustalla että saako täs ollenkaa toista lasta.
 

Liitteet

  • PSX_20200909_163750.jpg
    PSX_20200909_163750.jpg
    25.4 KB · Katsottu: 194
Muokattu viimeksi:
Toisessa ketjussa laitoin että pregcheckiin tuli myös tänää hyvin haalura haamu. Lisäksi oireet ja 37.2 lämpö kertoo aika paljon :grin tutut vatsanippailut, olin vielä vähän päälle kk sitten raskaana rv 11 ja nyt olo on ihan samanlainen :rolleyes: että toiveita on.

Ei siinä kyllä luonnonvalossa oo kyllä erityisempiä viivanpaikkoja, mulla ainaki tää älykamera vääntää tekstinä nää kuvat, nii tulee tuollanen kontrasti, viiva toki on ohut ja kuivaessa tavallaan lävähtää vasta koko viivalle väri, niin ne tekee myös tasavahvoina ja ovistesteissä sama. Itse en oo näillä koskaan saanut turhia haamuja, joten toivottavasti ei nytkään(3raskautta km rv 6,10 ja 11 +2kemiallista 1,5 vuoden sisään) . Ja nega on aina olllu puhdas nega, kunhan muistaa että testi tulkitaan vasta kun 5 min on kulunut ja ei katsele testiajan jälkeen testiä.
Tää on jännä ku aina joka kerta joku haukkuu nää testit, ku laittaa näistä haamukuvia, mutta mulla ainakin nää toimii :grin toki pysyvää raskautta en oo saanut, mutta se tuskin on testin vika :sorry:
Testaan varmaan vasta dpo 14-> jollain muulla eli digillä jos tarvis.

Pc näyttää nykyään hitaasti plussat monelle :) ehkäpä 2-4pvän sekin näkyy kunnolla!
En tykkää itse sofista, koska lähes aina saan tuon värikertymän mitä sain tässä kierrossa. Koska sitten innostun turhaan..mutta uskon, että ne näyttää hyvin oikean plussan. En vain itse vielä tiedä, miltä se näyttäisi sofissa.. mutta silti teen aina sofeja :hilarious: koska tykkään enemmän niiden ovistesteistä. Mutta pitää varmaan alkaa suosia one stepin rtestiä, itse en niihin saa väärää plussaa.
 
Pc näyttää nykyään hitaasti plussat monelle :) ehkäpä 2-4pvän sekin näkyy kunnolla!
En tykkää itse sofista, koska lähes aina saan tuon värikertymän mitä sain tässä kierrossa. Koska sitten innostun turhaan..mutta uskon, että ne näyttää hyvin oikean plussan. En vain itse vielä tiedä, miltä se näyttäisi sofissa.. mutta silti teen aina sofeja :hilarious: koska tykkään enemmän niiden ovistesteistä. Mutta pitää varmaan alkaa suosia one stepin rtestiä, itse en niihin saa väärää plussaa.

Hitsit kun mullakaan ei oo ny tallessa kunnon plussa kuvaa sofista. Oon huomannut saman pregcheckissä, ja siinäki se viiva on alkuun tosi tosi ohut. Viimeksi sain dpo12 näkyvän haamu pregcheckiin, kun sofin 25 näytti samanlaista jo dpo 10.

Joskus alkuvuodesta sain sofiin selvän haamun ilman että olisin ollut raskaana, mutta mulla oli sillon keskenmeno taustalla ja eka ovis päällä nii en tiedä oliko sitten vielä vähän hcgtä veressä tai sit ovulaatio reagoi siihen.
 
Oli pakko taas testata, koko ajan janottaa nii pissa on aika laimeeta, mut nyt tuli tällänen :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20200909_173228.jpg
    IMG_20200909_173228.jpg
    25.1 KB · Katsottu: 285
Mun silmään tossa ylemmässä loistaa valkoinen viivanpaikka ja sen oikealla puolella värikertymä o_O onko sulla eri merkkistä testiä millä voisi varmistaa? Noita värikertymiä on nimittäin ollut paljon viimeaikoina.

Munkin silmään on värikertymä mitä nyt täällä on ollut paljon. :sad001

Se oikea viivanpaikka on juurikin tossa vieressä.

Toki voi plussaksi muuttua. :happy:
 
Munkin silmään on värikertymä mitä nyt täällä on ollut paljon. :sad001

Se oikea viivanpaikka on juurikin tossa vieressä.

Toki voi plussaksi muuttua. :happy:


Jos tää liittyy tuohon mun dpo 8 tai 10 kuvaan nii mielenkiintoinen Sofin värikertymä, kun se haamuilee pcssä ja rfsussakin :grin
Tuossa ei siis ole luonnon valossa näkyvää valkoista, vaan älykamera vääntää kontrastia ku luulee tuosta testiä tekstikuvaksi. Näkyy molemmin puolin haamua.

Tästä sofista sai vääntää kesäkuussakin(sillon samaa erää nää testit, tarkastin) kun plussasin (ja ihan samanlaisia haamuja tuli.)kuinka vaan värikertymä vaan, testaa muulla huono testi ym. Ihan yhä toimiva testi omalla kohdalla kuin mikä muukin, kunhan käyttää oikein, eli lukee vaan 5min kuluttua, mutta ei enää 15min kuluttua. Ekat minuutit näkyy valkoinen viivanpaikka, mutta se kyllä katoaa n. 5min kohdalla, näin se on ollu viimeiset 2 vuotta.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt kaipaa äiti neuvoa.

Kyllä dpo tänään 10 tai 11 mutta koska vkl juhlia varten olin hätänen ja koska olo on ollut enemmänkuin jotenkin raskautunut niin tein eilen testiä.
Alavatsan kuukautismaisia polttoja muutaman päivän, jatkuva kylmyys, pissa hätä, välillä etova olo ja huimaus.
Tiedän myös kemialliset ym mahdollisuudet mutta...

Rsfu varhainen ja tavallinen myöhemmin päivällä ja sitten tottakai tänään aamulla toinen

Varhainen on enemmänkuin nega mutta sitten nuo Rsfu normaalit.
Tuleeko monille niistä haamut kun järkihän sanoo että tuossa varhaisessa olisi pitänyt näkyä

Ylin varhainen, keskimmäinen samana päivänä (eilen) normaali ja sitten tänään
 

Liitteet

  • 1599887275645.jpg
    1599887275645.jpg
    18.8 KB · Katsottu: 345
Nyt kaipaa äiti neuvoa.

Kyllä dpo tänään 10 tai 11 mutta koska vkl juhlia varten olin hätänen ja koska olo on ollut enemmänkuin jotenkin raskautunut niin tein eilen testiä.
Alavatsan kuukautismaisia polttoja muutaman päivän, jatkuva kylmyys, pissa hätä, välillä etova olo ja huimaus.
Tiedän myös kemialliset ym mahdollisuudet mutta...

Rsfu varhainen ja tavallinen myöhemmin päivällä ja sitten tottakai tänään aamulla toinen

Varhainen on enemmänkuin nega mutta sitten nuo Rsfu normaalit.
Tuleeko monille niistä haamut kun järkihän sanoo että tuossa varhaisessa olisi pitänyt näkyä

Ylin varhainen, keskimmäinen samana päivänä (eilen) normaali ja sitten tänään


Itsellä frsu normi näytti paremmin toisen viivan (haamun) kuin frsun herkkä ja lukenut että monilla ollut sama juttu. Nyt olen rv10. :happy:
Ja plussalta nuo frsun normit näyttää
 
Itsellä frsu normi näytti paremmin toisen viivan (haamun) kuin frsun herkkä ja lukenut että monilla ollut sama juttu. Nyt olen rv10. :happy:
Ja plussalta nuo frsun normit näyttää

Kiitos vastauksesta. Näin kuulinko että tuo herkkä on vähän heikosti näyttänyt plussia.
Menipä jännäksi mutta otin nyt juhla iltaan kuskin roolin varulta mieheltä :shy:
Täytynee malttaa nyt edes jotenkin vaikka maanantaihin ja testailla uusiksi (totuus tosin varmaan on että ajan kaupan kautta jo huomista aamuksi ja testailen taas kasan) :joyful::nailbiting:
 
Tässä tää mun tämän kuun pelkkä "sofin värikertymä" tänään toisella testillä. Kuvassa jo kuivunut, tein sen jo yöllä. Viiva ilmestyi testi ajalla. Toki ei kovin oo luottavaiset fiilikset, kun yöllä tuli myös vaaleanpunaista limaa, nyt on kovat menkkapoltot, ja selkäkipu. Ja dpo 15 ja herkän testin viiva on vaan tuota luokkaa. Nähtäväksi taas jää o_O



Edit. Vuoto alkoi, ei vauvaa tästäkään.
 

Liitteet

  • IMG_20200914_123717.jpg
    IMG_20200914_123717.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 260
Muokattu viimeksi:
Hei,

Postailin elokuussa testikuvia, joissa jotain olin muka näkevinäni. Menkat alkoi 27.8 ja oli ihan normaalit.

Nyt mulla on ollu maha kipeä ja vähän vellova olo ja oksettava olo muutaman päivän ja tein r-testin jostain syystä. Testi näyttää tältä:

https://aijaa.com/DYD2jD

https://aijaa.com/kCQxly

Apua, voiko tuo näyttää väärin? Alko pelottaa, että mulla on joku kohdunulkoinen, nyt on siis kp 19.
Mikä dpo vois aikasintaan näkyä r-testissä? En kyllä usko, että tuo on oikea plussa, mutta pikkusen alko nyt kuumottaa et onko joku kohdunulkoinen!
 
Käyn illalla ostaa uuden testin. Pakko kyllä sanoa, että nyt kyllä toivon, että se olisi negatiivinen, ei jaksa mitään rumbaa jonku kohdunulkoisen hoitamisessa..
 
Hei,

Postailin elokuussa testikuvia, joissa jotain olin muka näkevinäni. Menkat alkoi 27.8 ja oli ihan normaalit.

Nyt mulla on ollu maha kipeä ja vähän vellova olo ja oksettava olo muutaman päivän ja tein r-testin jostain syystä. Testi näyttää tältä:

https://aijaa.com/DYD2jD

https://aijaa.com/kCQxly

Apua, voiko tuo näyttää väärin? Alko pelottaa, että mulla on joku kohdunulkoinen, nyt on siis kp 19.
Mikä dpo vois aikasintaan näkyä r-testissä? En kyllä usko, että tuo on oikea plussa, mutta pikkusen alko nyt kuumottaa et onko joku kohdunulkoinen!

Mie tein ekan haalean plussatestin 13dpo. Oiskohan ollut 4pv ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää.
Millaista sinun vatsakipu on? Mulla oli useamman viikon menkkamaista jomotusta vatsalla, tasaisena koko alavatsan alueella. On nyt viimeviikkoina laantunut satunnaiseksi. Nyt olen rv 14+2.
 
Tein clear bluen testin, joka oli negatiivinen. Tosin pissasin siihen heti hätäisenä, enkä malttanut odottaa ja pissa oli aika laimeata.

Tässä vielä avattuna tuo aiempi:
https://aijaa.com/zI290h

Kai tuo vain näyttää jostain syystä viivaa.. Alko jo pelottaa onko mulla joku muu vialla.
 
Tein clear bluen testin, joka oli negatiivinen. Tosin pissasin siihen heti hätäisenä, enkä malttanut odottaa ja pissa oli aika laimeata.

Tässä vielä avattuna tuo aiempi:
https://aijaa.com/zI290h

Kai tuo vain näyttää jostain syystä viivaa.. Alko jo pelottaa onko mulla joku muu vialla.


Musta tossa näkyy jotain, mut en mene vannomaan onko viivanpaikka vai haamu. Toivottavasti ei ole sitä kohdunulkoista, tsemppiä!
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top