Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Voi ei ☹

Tänään kävin neuvolassa lääkärin tykönä ja hän totesi ultraamalla että keskenmeno. Minulla arviolta olisi ollut nyt vk 7.

Minulla oli noin viikon verran menkkamaista vuotoa. Ei runsasta, kivuliasta ja klönttejä.

Tämä oli minun eka raskaus mikä neuvolassa todettiin. Yritystä takana n. 2v.

Minulla tosi sekava olo. En meinaa jaksaa olla ja tiedä mitä ajatella.
 
Hei. Millon lie olen täällä ollut, mutta nyt saattaa olla taas vertaistuen tarve! Sain äsken testiin ehkä viivan ehkä en. Haaste on se, etten ole vauvaa suunnitellut ja ehkäisykin löytyy. Siitä huolimatta olen viime päivinä kokenut raskausoireita, ja nyt sain muka-viivantapaisen tikkutestiin. "Oireissa" voi olla kyse myös muusta hormonaalisesta varmaankin, ja onhan aivojen merkitys suuri: vaikken vauvaa ole "suunnitellut", olen silti äärettömän harmistunut jos on sittenkin kyseessä negatiivinen tulos. :Heartred Joten johonkin tätä on pakko päästä purkamaan! Sallinette sen? Kiitos. Uuden testin teen ylihuomenna, ellei ala vuotaa. Pyyhkiessä nimittäin tulee vanhaa ruskeaa verta vähän, ja selkää särken aivan menkkamaisesti. Joten kun pystyn nyt, niin ajattelin vain makailla...
 
87E9971D-9AD8-447C-88E1-830076C9C771.jpeg
Niin. Onko tämä nyt sitten todella hailukka yritys? Vai jotain muuta viivanpaikan vieressä?
 
View attachment 93874 Niin. Onko tämä nyt sitten todella hailukka yritys? Vai jotain muuta viivanpaikan vieressä?

Olisko kemiallinen raskaus, jos sulla on tiputtelua? Tai sitten on vain vielä aikaista ja viiva vahvistuu tulevina päivinä. Mun mielestä näyttää heikolta plussalta. Itse en ole koskaan saanut mitään näkyviin raskaustestin paitsi raskaana ollessa. Missä vaiheessa kiertoa olet?
 
Onko sulla menkat tullut/tulossa? Hailukalta näyttää. Riippuen kierron ajankohdasta, voisko olla haamu tai kemiallinen raskaus tai varhainen km?
Voi olla ihan mitä tahansa. Kierrosta ei mitään hajua. Epäilin vähän kiinnittymisyritystä.

mä näen valkoisen viivan jonka kyljessä on kapea värikertymä. Tai mun näytöllä näkyy selkeä vaalea viivanpaikka.
Jotenkin samoin näen itse myös. Mutta miksi mitään värikertymää edes?

Olisko kemiallinen raskaus, jos sulla on tiputtelua? Tai sitten on vain vielä aikaista ja viiva vahvistuu tulevina päivinä. Mun mielestä näyttää heikolta plussalta. Itse en ole koskaan saanut mitään näkyviin raskaustestin paitsi raskaana ollessa. Missä vaiheessa kiertoa olet?
Niin, en ole minäkään saanut ikinä yhtään mitään. Kierrosta ei ole mitään hajua. Pyyhkiessä voi tulla "vuotoa" ihan milloin sattuu.

Ja niin, minulla on KIERUKKA! Testaan maanantaina uudestaan tämän ihmeen.
 
Kommentteja, plussa vai ei? R-testin tein ensin ja pidin sitä aluksi tyystin negana. Keskenmenotaustasta johtuen en välitä mennä raskaustestiostoksille kovin löyhästi, joten tein ovulaatiotestin joita lojui ylimääräisenä kaapissa...

On1ecK
R-testi, tehty kp32//27

PsfBA7
Ovulaatiotesti, tehty kp35/27

Takana kaikkiaan 8 keskenmenoa, joten näiden testien kanssa alkaa levitä pää... :sad001
 
Kiitos vain! :) Toivottavasti tällä kertaa onni viimein suosisi, on aika kivinen taival takana tätä osastoa.

Koskaan aiemmin en ole ovulaatiotestillä tällä tavalla testannut, ja yllätys oli aikamoinen kun hymynaama pärähti testiin. Onko kenelläkään muulla kokemusta Clearblue Digital-ovulaatiotestistä raskaustapauksissa?

...ja tiedän, täytyisi mennä kauppaan ostamaan raskaustesti ja varmistua sillä, mutta vielä en halua, koska siitä on aina aiemmin alkanut enemmän harmia kuin iloa. :sad001 Josko viikon päästä raskaustestiä sitten, jollei vuotoa näy. Toistaiseksi ainakaan ei ole minkäänlaista vuotoa eikä kipua, ainoastaan rinnat ovat turpeat ja ajoittain kihelmöivät. :D
 
Kiitos vain! :) Toivottavasti tällä kertaa onni viimein suosisi, on aika kivinen taival takana tätä osastoa.

Koskaan aiemmin en ole ovulaatiotestillä tällä tavalla testannut, ja yllätys oli aikamoinen kun hymynaama pärähti testiin. Onko kenelläkään muulla kokemusta Clearblue Digital-ovulaatiotestistä raskaustapauksissa?

...ja tiedän, täytyisi mennä kauppaan ostamaan raskaustesti ja varmistua sillä, mutta vielä en halua, koska siitä on aina aiemmin alkanut enemmän harmia kuin iloa. :sad001 Josko viikon päästä raskaustestiä sitten, jollei vuotoa näy. Toistaiseksi ainakaan ei ole minkäänlaista vuotoa eikä kipua, ainoastaan rinnat ovat turpeat ja ajoittain kihelmöivät. :D

Pidetään peukut pystyssä! Oireet kuulostaa myös oikein lupaavilta.
 
Kiitos kommenteista!

Sen verran täytyy omaa historiaa raottaa, että tosiaan testien tekeminen ylipäätään on saanut jo omassa elämässä hankalat mittasuhteet. Tämä siitä syystä, että aina tähän saakka lisätestaaminen on tarkoittanut myös lisää huolta, sillä viiva ei joko ole vahvistunut tarpeeksi tai on vahvistunut mutta HCG ei sitten enää myöhemmässä vaiheessa kuitenkaan kehity normaalisti. Nyt olen pyrkinyt lähestymään mahdollista raskautta niin rennosti kuin mitenkään osaan, ja sen vuoksi myös testien tekemistä vältän. Ei kuulosta kovinkaan viisaalta kylläkään. :banghead:

Taustalla on tosiaan lukuisia keskenmenoja (rv7:n aikaan joka kerta), yksi sykkeeseen saakka edennyt raskaus joka kuitenkin lopulta päättyi huonosti rv9, kaavinta, hoitoja, myooma, polyyppi, hysteroskopia... you name it. Olenkin sanonut, että kaikesta muusta tähän sektoriin liittyvästä on kokemusta, paitsi synnytykseen johtaneesta raskaudesta. Lapsiluku yhä 0, ja ikä kääntyi juuri 41 puolelle. Kaikki nämä tapahtumat ajoittuvat ikävälille 26v-nykyhetki. Viimeisin raskaus oli viime talvena.

Uskotteko siis, että olisi vallan mukavaa vaihtelua, jos tällä kertaa onnistaisi? :angelic:

Mitä testiä suosittelisitte, jos Clearbluen viikkonäytöllistä ei oteta lukuun? Viikkonäytölliseen en lähde juuri siksi, etten halua alkaa spekuloimaan eteneekö viikot oikein jne jne, tästäkin kun on niin monta huonoa kokemusta.
 
Kävin hankkimassa Clearbluen sellaisen digitaalisen testin, joka kertoo vastauksen vain muodossa "Raskaana" tai "Ei raskaana". Näin vältyn sekä viivojen tuijottamiselta että viikkojen analysoimiselta :angelic: Testin teen loppuviikosta.

Heti eilen illalla särki vatsaa muka menkkamaiseen tyyliin, hiukan taitaa mieli tehdä tepposia heti kun testi on hankittuna. Oh dear!
 
Tulin kertomaan että kyllä se raskaus oli ja kesken meni! Vuodon määrästä päätellen. Alan olla sitä mieltä että kierukka saa lähteä, en kestä näitä muka-alkavia raskauksia. Moneskohan kerta oli... Kierukka vaan ei tunnu sopivan minulle. Ikävä tunne! Vaikkei vauvaa suunnitellut, niin ei se silti ole kiva että menee kesken. :sad001 Kauankohan nämä oireet nyt kestää vielä?
 
Noniin, testi tehty --> https://aijaa.com/dlIkxc :wav

Yhtään en ymmärrä miten hedelmöitys edes on voinut tapahtua, sillä en todella muista että tässä kuussa olisi liiemmin puuhailtu saatika muulloin, kuin aivan kierron alussa. Omituista, mutta niin kait elämä on.

Testiä en aio avata, en todella lähde siihen kierteeseen että pohdin viivojen vahvuutta tms. joka ei tuota mitään muuta kuin harmia. Testitulos kuitenkin valmistui todella nopeasti, olin varautunut 3 minuuttiin mutta tulos pärähti ruutuun hyvin nopeasti, reilusti alle minuutissa. Tyypillisesti niissä raskauksissa, joissa HCG on kehittynyt huonosti, myös testitulos on valmistunut hitaasti. Tiedä sitten onko tässä mitään taikaa, mutta tällaisen havainnon tälle aamua tein. Hämmästyin nopeutta.

Nyt EN testaa enää kertaakaan, en minkäänlaisella testillä, sillä se ei tilannetta muuta. Raskaus kehittyy normaalisti jos on kehittyäkseen, nyt yritän vain elää mahdollisimman normaalisti ja olla miettimättä koko asiaa.

Katson, mitä elämä tuo. :welcome
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top