Rosalius
Vauhtiin päässyt keskustelija
Voi ei ☹Tänään kävin neuvolassa lääkärin tykönä ja hän totesi ultraamalla että keskenmeno
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei ☹Tänään kävin neuvolassa lääkärin tykönä ja hän totesi ultraamalla että keskenmeno
Voi ei ☹
Eikä! Isosti voimia teilleTänään kävin neuvolassa lääkärin tykönä ja hän totesi ultraamalla että keskenmeno
Onko sulla menkat tullut/tulossa? Hailukalta näyttää. Riippuen kierron ajankohdasta, voisko olla haamu tai kemiallinen raskaus tai varhainen km?View attachment 93874 Niin. Onko tämä nyt sitten todella hailukka yritys? Vai jotain muuta viivanpaikan vieressä?
View attachment 93874 Niin. Onko tämä nyt sitten todella hailukka yritys? Vai jotain muuta viivanpaikan vieressä?
View attachment 93874 Niin. Onko tämä nyt sitten todella hailukka yritys? Vai jotain muuta viivanpaikan vieressä?
Voi olla ihan mitä tahansa. Kierrosta ei mitään hajua. Epäilin vähän kiinnittymisyritystä.Onko sulla menkat tullut/tulossa? Hailukalta näyttää. Riippuen kierron ajankohdasta, voisko olla haamu tai kemiallinen raskaus tai varhainen km?
Jotenkin samoin näen itse myös. Mutta miksi mitään värikertymää edes?mä näen valkoisen viivan jonka kyljessä on kapea värikertymä. Tai mun näytöllä näkyy selkeä vaalea viivanpaikka.
Niin, en ole minäkään saanut ikinä yhtään mitään. Kierrosta ei ole mitään hajua. Pyyhkiessä voi tulla "vuotoa" ihan milloin sattuu.Olisko kemiallinen raskaus, jos sulla on tiputtelua? Tai sitten on vain vielä aikaista ja viiva vahvistuu tulevina päivinä. Mun mielestä näyttää heikolta plussalta. Itse en ole koskaan saanut mitään näkyviin raskaustestin paitsi raskaana ollessa. Missä vaiheessa kiertoa olet?
Kiitos vain! :) Toivottavasti tällä kertaa onni viimein suosisi, on aika kivinen taival takana tätä osastoa.
Koskaan aiemmin en ole ovulaatiotestillä tällä tavalla testannut, ja yllätys oli aikamoinen kun hymynaama pärähti testiin. Onko kenelläkään muulla kokemusta Clearblue Digital-ovulaatiotestistä raskaustapauksissa?
...ja tiedän, täytyisi mennä kauppaan ostamaan raskaustesti ja varmistua sillä, mutta vielä en halua, koska siitä on aina aiemmin alkanut enemmän harmia kuin iloa. Josko viikon päästä raskaustestiä sitten, jollei vuotoa näy. Toistaiseksi ainakaan ei ole minkäänlaista vuotoa eikä kipua, ainoastaan rinnat ovat turpeat ja ajoittain kihelmöivät. :D