Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Olen näkevinäni haamun. Salama häiritsee ja otin aivan tämän foton... Ostin 2 pakettia jotta voin testata uudelleen. Menkat oli 1pv myöhässä ja oli niukemmat. Kiinnittymisvuotoakin tuli 22.9. Eli viime viikon tiistaina. Rfsu testi kyseessä. Olo on silti ku raskaana olisin. Nippailuja kohdunsuulla ja huimausta. En ymmärrä mitä tää on. Keskenmeno jos olisi olisin vuotanut vieläki enemmän kun normaalisti(vuodan todella runsaasti normisti). En ole kotona juuri en voi ottaa enempää kuvia. Vertauksesi laitan kesäkuisen haamun, joka meni kesken heti alussa ja vuoto ja kivut oli sitä luokkaa että... Sillonkin oli kiinnittymisvuotoa mutta testit oli alussa negaa/haalea haamu. 13 pv hedelmöityksestä tuli silloin nuo 3 haamua/alempi kuva.. Olin raskaana mutta kuten näette ei selkeää haamua edes. Jos tarkkaan katsoo erottaa. Onko taas sama raskaana ollaan mutta testit ei näytä.
Nyt on aikaa mennyt kiinnittymisestä 9 pv. Voiko vieläkin olla haamua. Ja tuo aamuinen virtaa ehti odottaa yli tunnin lämpimässä ennen kun sain testit haettua kaupasta. Laimeneeko virtsa? Aamupissasta tein

Liitteet

• IMG_20201001_085943.jpg
    IMG_20201001_085943.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 344
  • IMG_0926.jpg
    IMG_0926.jpg
    34 KB · Katsottu: 350
Heips raati. Nyt kysyn puhtaasti ystävän puolesta. Onko tämä first response nyt haamu vai viivanpaikka vai sitä itseään. Kuva huononi mulle tullessa ja toivon mukaan foorumi ei kauheasti huononna kuvanlaatua. Kiitos vastauksista etukäteen, ja varmasti testaa vielä uusiksi mut tässäpä tämä. Ei ole tietoa dpoista kun kierrot ovat välillä jopa 55 päivää ja ku en tiedä mikä on. Ilmeisesti avattu testi kun itse en oo noita ikään tainnu tehdä ainakaan oman muistini mukaan.

IMG_20201001_135930.jpg
tässä sama testi eli onko haamua teidän mielestänne. Oireita on alavatsakivut ja nippailut kohdunsuulla.
Jesbe:lle tuo on minusta selkeä positiivinen. En tosin tiedä first responcesta mitään eli onko kuvattu testi ajan sisällä.

View attachment 94308 tässä sama testi eli onko haamua teidän mielestänne. Oireita on alavatsakivut ja nippailut kohdunsuulla.
Jesbe:lle tuo on minusta selkeä positiivinen. En tosin tiedä first responcesta mitään eli onko kuvattu testi ajan sisällä.
On testi kuvattu testiajan sisällä. Kuulemma minuutissa tuli. Minustakin on plus mut aattelin raadilta vielä kysyä.. nyt onnittelen varoen ystäväänikin.

Mä en tossa näe kunnolla mun näyttö pimentää ton kuvan ja toi mun lataamaan myös näkyy mulla pimeenä

Toivottavasti vahvistuu . Mun näyttö on ihan pimeä . Kuvanlaatu tos huononi itellä myös. Ootko herkkää testii kokeillut?

Joo. Herkkää testiä kokeilin edellispäivänä ja maanantaina. Sekä vklna kun vuoto alkoi. Olin varma, että haamuviivaa tuli. One step testi tiistaina näytti heti haaleaa mutta kuivui pois. Laitan tähän kuvan siitä vielä jonka tein siis tiistaina illalla.
IMG_20200930_123810.jpg

IMG_20201002_061658.jpg
aamupissasta tänään RFSU. Ei näe mitään. Illalla tälläinen. Näenkö harhoja kun olin näkevinäni haamun joka katosi kuivuttuaan. Molemmilla kerroilla. Olen ennen saanut tuolla haamuja. Ja olin raskaana. Ei ole kovin hyvä testi? Mielipiteitä.
IMG_20201001_222725.jpg

Muokattu viimeksi:
Heips! Täällä yksi piinailija! :rolleyes:

Itse käyttänyt nyt noita raskauskeijun herkkiä one step liuskoja ja tänään ilta pissasta tuli tämmönen, onko tää nyt se kuuluisa viivanpaikka vai voisko olla haamu??:nailbiting: Nyt kp 27/30-32.

https://aijaa.com/kNx2iK

https://aijaa.com/oh1EUv

Tuossa alemmassa näkyy jotain! Ootko tänään testannut vielä? Toivotaan että vahvistuu! :)

View attachment 94334 aamupissasta tänään RFSU. Ei näe mitään. Illalla tälläinen. Näenkö harhoja kun olin näkevinäni haamun joka katosi kuivuttuaan. Molemmilla kerroilla. Olen ennen saanut tuolla haamuja. Ja olin raskaana. Ei ole kovin hyvä testi? Mielipiteitä.
View attachment 94335

Mä en valitettavasti näe mitään :( Mikä kp sulla on? Toi piinailu on kaikista pahinta, se on tullut itsekin todistettua monet kerrat tässä vuosien aikana ja tikkuja on tullut uitettua kymmeniä. Tsemppiä!

Tässä tämän aamun liuskat ylin ilman mitään muokkauksia ja alin kontrastit kaakossa, oiskohan jotain toivoa? :shy: tuntuu, että iltasin näkyy vahvemmin vaikka sanotaan et aamupisustao_O tänään kp 27/30-32

Liitteet

• IMG_20201002_102644.jpg
    IMG_20201002_102644.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 224
  • IMG_20201002_103446.jpg
    IMG_20201002_103446.jpg
    26.7 KB · Katsottu: 226
Täällä taitaa olla ammattilaisia testien tulkitsijoita, joten tulen vielä täältä kysymään asiasta, koska malttamaton olen. :hilarious:

Olemme mieheni kanssa selittämättömästi lapsettomia ja minulle on tehty viime viikolla neljäs pakastealkionsiirto. Nyt on menossa dpo 12.

Testasin aamulla Raskauskeijun erittäin herkällä rt:llä (10MIU) ja CB:n ovulaatiotestillä. Raskaustesti näytti hailuraa, minkä sain jotenkin ikuistettua kuviin. Livenä oli tietysti "paljon" parempi. CB:n ovistesti antoi ovisplussan. Testasin haalemmat haamut samoilla raskaustesteillä dpo 10 ja 11, ja joka päivä testit ovat hieman tummentuneet.

Huolestuttaa kuitenkin tuo raskaustesti, kun se on edelleen tosi haalea. Heinäkuussa sain myös PASin jälkeen hailuroita eri testeihin parina päivänä, jotka kuitenkin hävisivät ja vuoto alkoi. Nyt pelottaa, mitä näille tapahtuu päivien saatossa. Onko tuo ovulaatiotestin plussa hyvä juttu? :pompus:

Liitteet

• IMG_20201002_063140__01.jpg
    IMG_20201002_063140__01.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 301
Muokattu viimeksi:
Täällä taitaa olla ammattilaisia testien tulkitsijoita, joten tulen vielä täältä kysymään asiasta, koska malttamaton olen. :hilarious:

Olemme mieheni kanssa selittämättömästi lapsettomia ja minulle on tehty viime viikolla neljäs pakastealkionsiirto. Nyt on menossa dpo 12.

Testasin aamulla Raskauskeijun erittäin herkällä rt:llä (10MIU) ja CB:n ovulaatiotestillä. Raskaustesti näytti hailuraa, minkä sain jotenkin ikuistettua kuviin. Livenä oli tietysti "paljon" parempi. CB:n ovistesti antoi ovisplussan. Testasin haalemmat haamut samoilla raskaustesteillä dpo 10 ja 11, ja joka päivä testit ovat hieman tummentuneet.

Huolestuttaa kuitenkin tuo raskaustesti, kun se on edelleen tosi haalea. Heinäkuussa sain myös PASin jälkeen hailuroita eri testeihin parina päivänä, jotka kuitenkin hävisivät ja vuoto alkoi. Nyt pelottaa, mitä näille tapahtuu päivien saatossa. Onko tuo ovulaatiotestin plussa hyvä juttu? :pompus:
https://www.kotitesti.fi/info/ovulaatiotesti-info/118/
Tuolla on ovulaatiotestistä tietoa. Positiivinen tulos voi tarkoittaa raskautta tai sitten ei. Testisi näyttää lupaavilta noilla päivillä, toivottavasti vahvenee!

Status
Not open for further replies.
Takaisin