Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä testi tää on! Pinkkiä näkyy kyllä. Minä sain eilen haamun ja oli dpo8, nyt en tosin tiedä, oliko se oikee vai eiOnko kukaan muu testannut dpo8 hyvin hyvin haaleaa pinkkiä haamua?
On nii raskautunut olo, mutta yritän olla maltillisena, huomenna toki testaan taas :D
Näkyy aijaassa paremmin.
https://aijaa.com/gRWBFV
Onko kukaan muu testannut dpo8 hyvin hyvin haaleaa pinkkiä haamua?
On nii raskautunut olo, mutta yritän olla maltillisena, huomenna toki testaan taas :D
Näkyy aijaassa paremmin.
https://aijaa.com/gRWBFV
Mulla tänään dpo8, ja testasin myös sofilla. Oli pakko tehdä tämmönen meijän testeistä lähinnä nähdäkseni, onko meillä viivat samassa kohdassa. Sofi tuppaa kerryttämään väriä oikean viivan reunalle..mulla siis muokattu testi tossa kuvassa, sulla vähän selkeämpi ku mulla.. aika näyttää tai jos testais huomenna toisella merkillä.. mulla tosi epätodennäköistä luomuraskaus, mutta toivotaan että meillä olisi oikeat plussat kuitenkin :) sulla ainakin voi olla!
Toinen kuvan mun muokkaamattomasta testistä, myöhemmin testissä ei näkynyt oikein mitään. Lasken omani negaksi, mutta katsotaan huomenna uusiksi.. tein testin aika laimeasta pissasta
Mikä testi tää on! Pinkkiä näkyy kyllä. Minä sain eilen haamun ja oli dpo8, nyt en tosin tiedä, oliko se oikee vai ei
Mä sain tälläsen just samanlaisen ohuen hentoisen pinkin viivan viime raskaudessa dpo9 ja 10, (sekä sitä edeltävässä kierrossa kemiallisessa) se päättyi harmillisesti keskenmenoon kuukausi sitten. Nyt on siis eka kierto km jälkeen. Tää aikainen dpo toki vähän mietityttää, mutta en ookaan varmaan ennen dpo 8 testannut
Keskenmenon jälkeen tein samasta paketista otetun testin ja se oli täysin nega. Siihen ei tullut värikertymiä tai viivanpaikkaa, joten toivottavasti olis sitä itseään.
Mutta nähtäväksi jää, toivottavasti lähtis molemmilla vahvistumaan
Mulla ainakin tää krapulainen olo ja vessassa ramppaus viittais et jotain tapahtuu, mut ehkä sekin on vaan päänoireita
Koko kesän olin raskaana kunnes yhtäkkiä en enää ollutkaan, en enää heräillyt yöllä pissalle tms. ja nyt olo on aika raskaana oleva, 1-2 kertaa herään vessahätään. Toki juominenkin on vähän lisääntynyt, mut ei nii radikaalisti.
Edit.lisäsin mun viime raskaiden dpo 10 tehdyn, seki on tuollanen ohut, muistan et tosi ohut ja aika oikeeseen reunaan painottunut, toki tuo on vähän vahvempi viiva, ku eri dpo, että toivoa on
Voi jannn, sehän näyttää aivan haamulta! Kunpa olisi! Ei saa olla mikään värikertymä nyt yhtään kenelläkään, ihan törkeää jos on!Mulla tänään dpo8, ja testasin myös sofilla. Oli pakko tehdä tämmönen meijän testeistä lähinnä nähdäkseni, onko meillä viivat samassa kohdassa. Sofi tuppaa kerryttämään väriä oikean viivan reunalle..mulla siis muokattu testi tossa kuvassa, sulla vähän selkeämpi ku mulla.. aika näyttää tai jos testais huomenna toisella merkillä.. mulla tosi epätodennäköistä luomuraskaus, mutta toivotaan että meillä olisi oikeat plussat kuitenkin :) sulla ainakin voi olla!
Toinen kuvan mun muokkaamattomasta testistä, myöhemmin testissä ei näkynyt oikein mitään. Lasken omani negaksi, mutta katsotaan huomenna uusiksi.. tein testin aika laimeasta pissasta
Voi jannn, sehän näyttää aivan haamulta! Kunpa olisi! Ei saa olla mikään värikertymä nyt yhtään kenelläkään, ihan törkeää jos on!
https://aijaa.com/BLZXCA
https://aijaa.com/5SLBCa
Eilinen ja tämän aamuinen. Onko tässä mitään toivoa?
Oi olen unohtanut vastata. Mutta joo ylempi oli dpo8 ja alempi dpo9. Samalla testillä testattu molemmat.Ylemmässä väittäisin olevan ihan vähän punasta, alemmassa en näe mitään. Mikä voi viitata siihen että jotain on yrittänyt tapahtua tai siihen että tämän aamuinen oli huonompi testi (ellei siis ylempi ole tänään tehty ja alempi eilen). Mikä dpo/kp nyt on?
Tänää dpo 10 ja vahvistunut haamu verrattuna dpo 8
Voi harmi toivottavasti sullekin tulis pian plussaaOi ihanaa! Mulla on negaa