Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Tein vielä rfsu liuskan lyhyellä pidätyksellä ja sen verran on selkeämpi livenä, kuin tällä usein saamani viivanpaikat. Aamulla teen apteekin oman testin. Pc puikkokin löytyy, joka siis tänään haamuili ja kuva tuolla edellis sivulla. Oireita on ilmaantunut kummasti päivän aikana :smiley-angelic001:happy093.. Ainut oikeastaan ennen viime yön repäisykipuja on ollut toissa iltana kesken iltapalan teon, sähköiskumaiset nipistelyt alavatsalla. Samanlaisia oli km raskaudessa keväällä.

 
Onko kukaan muu testannut dpo8 hyvin hyvin haaleaa pinkkiä haamua?
On nii raskautunut olo, mutta yritän olla maltillisena, huomenna toki testaan taas :D

Näkyy aijaassa paremmin.
https://aijaa.com/gRWBFV
 

Liitteet

  • IMG_20200907_114739.jpg
    IMG_20200907_114739.jpg
    9.5 KB · Katsottu: 181
Onko kukaan muu testannut dpo8 hyvin hyvin haaleaa pinkkiä haamua?
On nii raskautunut olo, mutta yritän olla maltillisena, huomenna toki testaan taas :D

Näkyy aijaassa paremmin.
https://aijaa.com/gRWBFV

Mulla tänään dpo8, ja testasin myös sofilla. Oli pakko tehdä tämmönen meijän testeistä :hilarious: lähinnä nähdäkseni, onko meillä viivat samassa kohdassa. Sofi tuppaa kerryttämään väriä oikean viivan reunalle..mulla siis muokattu testi tossa kuvassa, sulla vähän selkeämpi ku mulla.. aika näyttää tai jos testais huomenna toisella merkillä.. mulla tosi epätodennäköistä luomuraskaus, mutta toivotaan että meillä olisi oikeat plussat kuitenkin :) sulla ainakin voi olla!
Toinen kuvan mun muokkaamattomasta testistä, myöhemmin testissä ei näkynyt oikein mitään. Lasken omani negaksi, mutta katsotaan huomenna uusiksi.. tein testin aika laimeasta pissasta
 

Liitteet

  • Collage 2020-09-07 12_01_35.jpg
    Collage 2020-09-07 12_01_35.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 207
  • Screenshot_20200907-121119.jpg
    Screenshot_20200907-121119.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 196
Mulla tänään dpo8, ja testasin myös sofilla. Oli pakko tehdä tämmönen meijän testeistä :hilarious: lähinnä nähdäkseni, onko meillä viivat samassa kohdassa. Sofi tuppaa kerryttämään väriä oikean viivan reunalle..mulla siis muokattu testi tossa kuvassa, sulla vähän selkeämpi ku mulla.. aika näyttää tai jos testais huomenna toisella merkillä.. mulla tosi epätodennäköistä luomuraskaus, mutta toivotaan että meillä olisi oikeat plussat kuitenkin :) sulla ainakin voi olla!
Toinen kuvan mun muokkaamattomasta testistä, myöhemmin testissä ei näkynyt oikein mitään. Lasken omani negaksi, mutta katsotaan huomenna uusiksi.. tein testin aika laimeasta pissasta

Mä sain tälläsen just samanlaisen ohuen hentoisen pinkin viivan viime raskaudessa dpo9 ja 10, (sekä sitä edeltävässä kierrossa kemiallisessa) se päättyi harmillisesti keskenmenoon kuukausi sitten. Nyt on siis eka kierto km jälkeen. Tää aikainen dpo toki vähän mietityttää, mutta en ookaan varmaan ennen dpo 8 testannut :grin

Keskenmenon jälkeen tein samasta paketista otetun testin ja se oli täysin nega. Siihen ei tullut värikertymiä tai viivanpaikkaa, joten toivottavasti olis sitä itseään.
Mutta nähtäväksi jää, toivottavasti lähtis molemmilla vahvistumaan :rolleyes:
Mulla ainakin tää krapulainen olo ja vessassa ramppaus viittais et jotain tapahtuu, mut ehkä sekin on vaan päänoireita :grin
Koko kesän olin raskaana kunnes yhtäkkiä en enää ollutkaan, en enää heräillyt yöllä pissalle tms. ja nyt olo on aika raskaana oleva, 1-2 kertaa herään vessahätään. Toki juominenkin on vähän lisääntynyt, mut ei nii radikaalisti.


Edit.lisäsin mun viime raskaiden dpo 10 tehdyn, seki on tuollanen ohut, muistan et tosi ohut ja aika oikeeseen reunaan painottunut, toki tuo on vähän vahvempi viiva, ku eri dpo, että toivoa on :grin
 

Liitteet

  • Screenshot_20200907_123052.jpg
    Screenshot_20200907_123052.jpg
    19.9 KB · Katsottu: 182
Muokattu viimeksi:
Mä sain tälläsen just samanlaisen ohuen hentoisen pinkin viivan viime raskaudessa dpo9 ja 10, (sekä sitä edeltävässä kierrossa kemiallisessa) se päättyi harmillisesti keskenmenoon kuukausi sitten. Nyt on siis eka kierto km jälkeen. Tää aikainen dpo toki vähän mietityttää, mutta en ookaan varmaan ennen dpo 8 testannut :grin

Keskenmenon jälkeen tein samasta paketista otetun testin ja se oli täysin nega. Siihen ei tullut värikertymiä tai viivanpaikkaa, joten toivottavasti olis sitä itseään.
Mutta nähtäväksi jää, toivottavasti lähtis molemmilla vahvistumaan :rolleyes:
Mulla ainakin tää krapulainen olo ja vessassa ramppaus viittais et jotain tapahtuu, mut ehkä sekin on vaan päänoireita :grin
Koko kesän olin raskaana kunnes yhtäkkiä en enää ollutkaan, en enää heräillyt yöllä pissalle tms. ja nyt olo on aika raskaana oleva, 1-2 kertaa herään vessahätään. Toki juominenkin on vähän lisääntynyt, mut ei nii radikaalisti.


Edit.lisäsin mun viime raskaiden dpo 10 tehdyn, seki on tuollanen ohut, muistan et tosi ohut ja aika oikeeseen reunaan painottunut, toki tuo on vähän vahvempi viiva, ku eri dpo, että toivoa on :grin

Toivotaan! Mul alko flunssa dpo6, ni en tiedä onko oireita. Syön panadolia..silti nippailee välillä alamahaa, mut niin kyl aina luteaalissa..ja heräilen yöllä, varmaan kun kipee, mutta käyn sit samalla pissalla. Ja hiiva alkoi just ennen ovulaatiota, se alkaa olee nyt parantunut. Mut enpä usko omalla kohdalla enää luomuraskauteen.. mun tuulimuna/km raskaudessa oireet alkoi vasta joskus dpo12-14 :scratch en ole ihan varma
 
Mulla tänään dpo8, ja testasin myös sofilla. Oli pakko tehdä tämmönen meijän testeistä :hilarious: lähinnä nähdäkseni, onko meillä viivat samassa kohdassa. Sofi tuppaa kerryttämään väriä oikean viivan reunalle..mulla siis muokattu testi tossa kuvassa, sulla vähän selkeämpi ku mulla.. aika näyttää tai jos testais huomenna toisella merkillä.. mulla tosi epätodennäköistä luomuraskaus, mutta toivotaan että meillä olisi oikeat plussat kuitenkin :) sulla ainakin voi olla!
Toinen kuvan mun muokkaamattomasta testistä, myöhemmin testissä ei näkynyt oikein mitään. Lasken omani negaksi, mutta katsotaan huomenna uusiksi.. tein testin aika laimeasta pissasta
Voi jannn, sehän näyttää aivan haamulta! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: Kunpa olisi! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Ei saa olla mikään värikertymä nyt yhtään kenelläkään, ihan törkeää jos on! :eek:
 
Voi jannn, sehän näyttää aivan haamulta! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: Kunpa olisi! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Ei saa olla mikään värikertymä nyt yhtään kenelläkään, ihan törkeää jos on! :eek:

Kiitos :Heartred mutta toi on kyllä tosi törkeä testi :sad001
 
Ylemmässä väittäisin olevan ihan vähän punasta, alemmassa en näe mitään. Mikä voi viitata siihen että jotain on yrittänyt tapahtua tai siihen että tämän aamuinen oli huonompi testi (ellei siis ylempi ole tänään tehty ja alempi eilen). Mikä dpo/kp nyt on?
Oi olen unohtanut vastata. Mutta joo ylempi oli dpo8 ja alempi dpo9. Samalla testillä testattu molemmat.
 
Tänää dpo 10 ja vahvistunut haamu verrattuna dpo 8 :nailbiting:

Viiva on kyllä vähän ohut, mutta kun vertaan mun kesäkuun dpo 11 testin kuvaan nii hyvä ettei jopa vahvempi, ja ihan samassa kohdin.

Edit. Lisäsin vielä viime raskauden testi kuvan, mut en nyt muista oliko se 11 vai sittenkin dpo 10,mut hyvin samantyylinen, vaikkakin hennompi viiva.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200909_121357.jpg
    Screenshot_20200909_121357.jpg
    46.4 KB · Katsottu: 173
  • IMG_20200617_101410.jpg
    IMG_20200617_101410.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 164
Muokattu viimeksi:
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top