Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Täällä jälleen pohtimassa onko nää mitäs viivoja vai onko mitään :hilarious:

Nyt menossa kp 26/27-29..dpot 10-12 uskoisin. Ovistesti näyttäny melkein plussaa/plussaa jo 3 päivää.. 3 päivää sitten ei näissä testeissä näkynyt vielä mitään.. aijaa kyllä hyvin syö värit ja kaiken kuvasta, hävii sekin mikä edes vähän yrittää näkyä..

https://aijaa.com/pnQS4D
 
Pätkiskarkin kuvassa saattaa näkyä hento haamu. Oletko jo tehnyt uuden testin?

haaveilija31:n raskaustestissä en näe mitään. Toivottavasti siihen jotain vielä ilmestyisi.
 
Jahas, verta eli kp1 huomenna :sad001
Ens kierrossa pitää yrittää malttaa olla testailematta, sehän varmasti onnistuukin :D
 
Onko pregcheck ihan luotettava nykyäänkin? :stop: Esikoisen ja kuopuksen kanssa oli luottotesti vuosina 2017 ja 2018. Vai antaako viivanpaikkoja? :angelic:

Alempi testi kuivuneena. Ylempivarmaan 5 min sisään kastamisesta. En oo varma, kun en odottanut näkeväni haamua :woot:
 

Liitteet

  • IMG_20200829_185005.jpg
    IMG_20200829_185005.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 358
  • IMG_20200829_211208.jpg
    IMG_20200829_211208.jpg
    14.4 KB · Katsottu: 348
Muokattu viimeksi:
Aivan ku jotain näkisin, en oo varma :pompus:
Kannattaa tehdä huomenna tai ylihuomenna uusi testi.
 
Samaa mieltä olen, että alemmassa kyllä näkyy aika selvästi jotain. Ylemmässä en näe mitään. Nämä testit antaa nykyään viivanpaikkaa, mutta tuo alempi voisi olla vähän täyteläisemmän näköinen viivanpaikkaan verrattuna. Toivotaan että vahvistuu! Oletko testannut tänään uudestaan?
 
Samaa mieltä olen, että alemmassa kyllä näkyy aika selvästi jotain. Ylemmässä en näe mitään. Nämä testit antaa nykyään viivanpaikkaa, mutta tuo alempi voisi olla vähän täyteläisemmän näköinen viivanpaikkaan verrattuna. Toivotaan että vahvistuu! Oletko testannut tänään uudestaan?

On siis sama testi kummassakin kuvassa.
Joo, tänään tullut samanlaisia viivoja, tosin nyt kyllä punertaa mielestäni selkeämmin. Sillä just mietin onkohan vaan räikeitä viivanpaikkoja, kun ilmeisesti nämäkin testit tosiaan sitä nykyisin tekee. :banghead:

Kun malttaisi vaan lopettaa testailun ja vasta sitten kokeilla, kun menkat myöhässä, mutta. :hilarious: menkat pitäs alkaa ens ke-pe :oops:

Tässä nyt noin kahden tunnin pidätyksellä. Tää laatu kyllä heikkenee kun tänne laittaa, näkyy ihan ilman siristämisiä silmälle :facepalm:
 

Liitteet

  • IMG_20200830_173559.jpg
    IMG_20200830_173559.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 292
Muokattu viimeksi:
On siis sama testi kummassakin kuvassa.
Joo, tänään tullut samanlaisia viivoja, tosin nyt kyllä punertaa mielestäni selkeämmin. Sillä just mietin onkohan vaan räikeitä viivanpaikkoja, kun ilmeisesti nämäkin testit tosiaan sitä nykyisin tekee. :banghead:

Kun malttaisi vaan lopettaa testailun ja vasta sitten kokeilla, kun menkat myöhässä, mutta. :hilarious: menkat pitäs alkaa ens ke-pe :oops:

Tässä nyt noin kahden tunnin pidätyksellä. Tää laatu kyllä heikkenee kun tänne laittaa, näkyy ihan ilman siristämisiä silmälle :facepalm:
Nään toisen viivan!

Mun kokemuksen mukaan pc ei kovin herkästi viivanpaikkaa anna. Joskus jonkun hailun oon saanut, mutta se oli oikeesti niin onneton, ettei kameraan saanut mitenkään näkyviin. Oon siis tosi optimistinen, että sun kohdalla on tosi kyseessä :love7
 
On siis sama testi kummassakin kuvassa.
Joo, tänään tullut samanlaisia viivoja, tosin nyt kyllä punertaa mielestäni selkeämmin. Sillä just mietin onkohan vaan räikeitä viivanpaikkoja, kun ilmeisesti nämäkin testit tosiaan sitä nykyisin tekee. :banghead:

Kun malttaisi vaan lopettaa testailun ja vasta sitten kokeilla, kun menkat myöhässä, mutta. :hilarious: menkat pitäs alkaa ens ke-pe :oops:

Tässä nyt noin kahden tunnin pidätyksellä. Tää laatu kyllä heikkenee kun tänne laittaa, näkyy ihan ilman siristämisiä silmälle :facepalm:

Ei sitä kuule niin vaan pysty olla testaamatta :woot:. Vieläkö olet testaillut? Itse yritän malttaa vielä pari päivää.
 
Ei sitä kuule niin vaan pysty olla testaamatta :woot:. Vieläkö olet testaillut? Itse yritän malttaa vielä pari päivää.

Hullun hommaa tää testailu liian aikasin. Toivottavasti siellä maltat odottaa. :grin

Tänään näytti testi tältä. :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20200831_082449.jpg
    IMG_20200831_082449.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 288
No niin tästä lähdetään ihmettelemään, vieläkö lähtee tummumaan. Yllä dpo10 jota luulin viivanpaikaksi ja alla tänä aamuna dpo11. :smiley-angelic001Kp29/27, ovulaatio oli todennäköisesti vähän myöhemmin.

 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top