Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 115199View attachment 115200
Onkohan tässä viivanpaikka vai haamustako kyse? Dpo ei täysin varmuutta.
Mun silmään taas näkyy ihan selvästi! Muistuttaa mun viivaa minkä sain sillon kun verikokeessa oli hCG 9,0 ja testi oli just pc :) toivotaan kovasti että lähtee vahvistumaan!Näkyykö mitään?
Livenä joku näkyy, enkä oo aiemmi pc saanu edes viivanpaikkaa..
Dpo 12, kp 26/29-30
Ja koska en usko silmiäni, tein vielä toisen äsken
Voipi ollakin plussa! Ainakin hyvin lähellä tasavahvojaSanoisitteko tuota ylintä äsken tehtyä o-plussaksi?
Tilanne on sellainen että koskaan aiemmin en oo tiettävästi ovuloinut, nyt ketogeenistä takana pari kk
Tältä näyttävät lauantaina tehtyKarolii, nyt näkyy testissä toinenkin viiva :) Miltä viikonlopun testit on näyttäneet (oletan, että niitä on tehtynä )?
Silveralla näyttää kyllä oikein lupaavasti oviplussalta. Veikkaan, että saisit vielä vahvemman toisen viivan, jos testaat useamman kerran päivässä. Ruokavalio taisi siis olla sulle sopiva Oon miettinyt myös paljon tuota, että miten paljon ruokavalio, lähinnä sokerin määrä vaikuttaa ovikseen. Nyt oon parissa kierrossa saanut oviksen kiinni ja mulla on myös ollut haastetta sen kanssa. Oon yrittänyt rajoittaa sokeria, erityisesti karkkien syöntiä, en tiedä olisko sillä nyt tässä vaikutusta... Mene ja tiedä, mutta kai se pitää yrittää pysyä ruodussa herkkujen kanssa jatkossakin.
Voipi olla haamu tai viivanpaikka. Ite testaisin parinpäivän päästä uusiks tai toisella testillä. Mulla rfsu anto tollasen haamulaisen joka osottautui oikeaksi lopulta, saattaa löytyä täältä aiemmilta sivuiltakin kuvaView attachment 115619Tämähän nyt on kovasti parjattu viivanpaikkoja antava testi mutta… Dpo:sta ei tarkkaa tietoa, jotain 7-12 välillä. Ovisoireiden perusteella sanoisin, että dpo 9-10 olisi todennäköisin. Miltä tää muille näyttää? Testiajalla näkyi tuo, ja testiajalla otettu tämä kuva.
En valitettavasti näe mitään..
Dpo 10 päiväpissasta, näkyykö mitään?
Epätoivoiset viivalasit jotain kuvittelevat näkevänsä :/
Minä näen tässä kyllä toisenkin viivan/haamun!
Dpo 10 päiväpissasta, näkyykö mitään?
Epätoivoiset viivalasit jotain kuvittelevat näkevänsä :/