Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
IMG_20220804_120219__01.jpg

Näättekö arvon naiset mitään? Oon saanut usein turhia toiveita antavia viivanpaikkoja mutta tää on vähän erilainen, näkyy paremmin mut on kyllä silti tosi haalea. Nyt dpo 8, vannoin jo etten testaa niin varhain mutta kaks edeltävää päivää ollut todella jännää tuntemusta kohdun seutuvilla niin oli pakko testata jo.
 
Kiitti kannustuksesta ja mielipiteistä! Kokeilin uutta testiä ja jotenkin tuntuisi että jos ois pelkkä surkea testi ja viivanpaikka niin ei näyttäisi ehkä, ehkä, tältä, ihan niin kuin ois vahvistunut ennemminkin? Ekan kuvan ylempi siis tehty nyt illalla. Alla olevassa kuvassa myös tän illan testi eka tuoreena ja sitten hetken kuivahtaneena. Jännittää testata huomenna, siitäpä sen sitten tietää lähteekö viivat vahvistumaan selvemmin... Näitä turhia viivanpaikkoja kun on nähty niin ei kannata vielä innostua liikaa.

IMG_20220804_222316__01.jpg



IMG_20220804_222632__01__01.jpg

IMG_20220804_225827__01.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Huoh, todellakin taas petytty testien myötä. Tässä se eilinen nyt aamulla, kun on kuivunut vielä paremmin. Niin räikeä viivanpaikaksi!
IMG_20220805_073525__01.jpg


Sitten tän aamun samanlainen testi, eh, ei näy yhtään vahvempana, ennemminkin päinvastoin. Voi kurjuus!! Oon kyllä taas niin pettynyt ja mietin miksi ees vaivautua testaamaan mitään 😅😓IMG_20220805_075516__01.jpg

Jotenkin tuntuu että turha toivo oikean plussan suhteen mutta onhan tässä vielä päiviä aikaa.
 
Huoh, todellakin taas petytty testien myötä. Tässä se eilinen nyt aamulla, kun on kuivunut vielä paremmin. Niin räikeä viivanpaikaksi!
View attachment 114913


Sitten tän aamun samanlainen testi, eh, ei näy yhtään vahvempana, ennemminkin päinvastoin. Voi kurjuus!! Oon kyllä taas niin pettynyt ja mietin miksi ees vaivautua testaamaan mitään 😅😓View attachment 114916

Jotenkin tuntuu että turha toivo oikean plussan suhteen mutta onhan tässä vielä päiviä aikaa.

Vielä ehtii plussa tulla! Mut nää rfsut on kyllä tosi huonoja!
Tai tuntuu monille tulevan viivoja ilman raskautta.

Tollasen sain ite viimeksi, joskus on ollut vielä selvempiä ilman raskautta.
IMG_20220616_180105.jpg
 
Osaattekos sanoa Apteekin herkästä, tekeekö se miten herkästi myös viivanpaikkoja? 🙈 Tässäpä tämän illan, dpo 9, testi. Ois varmaan jo pitänyt luovuttaa mutta... Hämmentää kun oli niin outoja tuntemuksia silloin dpo 6-7, outoa paineen tunnetta ja sellaista kutituksen ja nipistelyn väliltä olevaa tuntemusta kohdun seutuvilla. Ois sopinut tosi hyvin kiinnittymiseen. Niin jotenkin sitä elättelee vielä toiveita et ois tärpännyt sittenkin. Mut jos ne rfsu testit näytti oikein plussaa niin sitten on mennyt varmaan kesken tai sitten hormonitasot nousee tosi hitaasti tjsp. Eipä näistä ota tolkkua vielä.

IMG_20220805_131021__02__01__01.jpg
 
Muokattu viimeksi:
IMG_20220806_142823__01__01.jpg

Itellä loppui herkät testit niin kokeilin sitten äskettäin tähän, rfsu kyllä tämäkin niin tiedä sitten... Ei raski ostaa noita kalliita testejä 😐 Nyt siis dpo 10. Jos dpot laskettu väärin niin ennemminkin heittää siihen suuntaan että oikeat dpot on pienempiä kuin tuo mitä luulen. Mut aika varma oon että dpo 10, korkeintaan dpo 9 myös mahdollinen. Mutta niin, mitähän tästä testistä aattelis vai aattelisko mitään 😏
 
View attachment 114946

Itellä loppui herkät testit niin kokeilin sitten äskettäin tähän, rfsu kyllä tämäkin niin tiedä sitten... Ei raski ostaa noita kalliita testejä 😐 Nyt siis dpo 10. Jos dpot laskettu väärin niin ennemminkin heittää siihen suuntaan että oikeat dpot on pienempiä kuin tuo mitä luulen. Mut aika varma oon että dpo 10, korkeintaan dpo 9 myös mahdollinen. Mutta niin, mitähän tästä testistä aattelis vai aattelisko mitään 😏

Nämäkin kyllä voi antaa turhia viivanpaikkoja, mutta jos on vasta dpo 9 tai 10 niin ihan lupaavalta näyttää, koska jotain tossa näkyy ☺️
 
Oliko sitten kemiallinen vai mikä mutta menkat alkoivat seuraavana päivänä 4 päivää liian aikaisin 😞 onko kenelläkään käynyt näin, että menkat alkavat reippaasti ennen aikojaan?
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top