Ihailtavaa rohkeutta ollut tuo toisen digin teko.
Tai silkkaa hulluutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihailtavaa rohkeutta ollut tuo toisen digin teko.
PitÀÀhÀn sitÀ olla kunnianhimoaTai silkkaa hulluutta.
Pakko kommentoida, ettÀ ei nuo digitkÀÀn aina kaikkea tiedÀ.
Viime raskaudessa sain rfsu testaa varhain testiin ja clearbluen earlyyn haaleat haamut.
View attachment 113984
Sitten pÀÀtin rohkeasti samaan pissan kastaa vielÀ digin, mutta se nÀytti ei raskaana.
Jotenkin en halunnut uskoa sitÀ joten samaan pissan kastoin vielÀ toisen digin (ja ihan yhtÀ kauan niitÀ ohjeen mukaan siellÀ dippasin) ja siihen tulikin raskaana. (Ja olin siis raskaana.)
Avasin sitten ne digit vaikka niitÀ viivoja ei kai saisikaan alkaa tulkitsemaan, mutta laitan niistÀkin kuvan.
View attachment 113986
TÀrkeÀ viivasi on "harmaanpunainen".... mutta nÀkyy mun mielestÀni varsin selkeÀnÀ.TÀnÀÀn pc mielestÀni vÀhÀn vahvistunut, mutta aika harmaalle nÀyttÀÀ edelleen.
Kiitos kun jaksoit kommentoida. En oikein usko omia silmiÀ ja pakko tÀÀltÀ kysellÀ vahvistusta. EhkÀ huomenna voisi myös miehelle kertomista jo harkita.TÀrkeÀ viivasi on "harmaanpunainen".... mutta nÀkyy mun mielestÀni varsin selkeÀnÀ.
Punastukoon se siis punaisemmaksi
Kiitos kun jaksoit kommentoida. En oikein usko omia silmiÀ ja pakko tÀÀltÀ kysellÀ vahvistusta. EhkÀ huomenna voisi myös miehelle kertomista jo harkita.
TÀnÀÀn pc mielestÀni vÀhÀn vahvistunut, mutta aika harmaalle nÀyttÀÀ edelleen.
Kiitos! EnsimmÀinen onnittelu.Mun eka selvÀ plussa tÀllÀ testillÀ oli myös aika harmaa. Seuravana pÀivÀnÀ oli jo selkeesti punertava (jolloin digi oli 1-2, aiemmin en testannut).
Onnea!
KÀvin eilen kuitenkin vielÀ apteekissa, ettÀ sain digin tÀlle aamulle. Meille tulee maaliskuinen, jos kaikki hyvin menee.
Onnea!KÀvin eilen kuitenkin vielÀ apteekissa, ettÀ sain digin tÀlle aamulle. Meille tulee maaliskuinen, jos kaikki hyvin menee.
Kiitos Oikeassa joo olit.Onnea @Kosmoskukka ja tarrasukkia!! mÀhÀn sanoin ettÀ plussa se digi on!
OnneaKiitos Oikeassa joo olit.
Kiitos myös muille onnitteluista
MinÀ nÀen! Toivottavasti on oikea haamulainenJÀlleen tilanteessa, jossa koen nÀkevÀni kaksi viivaa mutta nÀenkö ne vain koska haluan nÀhdÀ kaksi viivaa?
View attachment 114688
Siis kyllÀ mÀki nÀen! Oi onpa ihanaa Hirveesti vahvistumista viivoille!JÀlleen tilanteessa, jossa koen nÀkevÀni kaksi viivaa mutta nÀenkö ne vain koska haluan nÀhdÀ kaksi viivaa?
View attachment 114688
on aika selvÀnnÀkönen viiva mun silmÀÀn!JÀlleen tilanteessa, jossa koen nÀkevÀni kaksi viivaa mutta nÀenkö ne vain koska haluan nÀhdÀ kaksi viivaa?
Edit. DPO 15 siis tÀnÀÀn
View attachment 114688